Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 12:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 feb 2024 19:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2024 19:18
Indlæg: 3
Status er at jeg lige har været igennem en (alkohol) afrusning fordi jeg kan drikke Irland under bordet. Jeg mødte ind ellers velfungerende i mandags til middag, men dog med en promille på 2.34, som alternativ til indlægning blev jeg afrusset ambulant og har været nede dagligt og hente mine benzoer hos de voksne da de frygtede at jeg ville gå i delir og dø hvis jeg tog en kold tyrker fra druk, det kørte således, 9 Klopoxid 25mg mandag, 5 tirsdag og derefter en mindre dagligt indtil jeg fik min sidste idag.

Spørgsmålet er jo så, hvad gør jeg nu? Jeg har ikke lyst til at drikke igen fordi så dør jeg nok snart, men jeg har kræftedeme heller ikke lyst til at være helt ædru.

Hvad kan jeg gøre/indtage der ikke automatisk gør mig til junkie (udover allerede at være alkoholiker) men samtidig kan give et buzz jeg kan slappe af på så jeg kan holde tilværelsen ud? Det fede ved benzoerne udover at jeg ikke døde af delirium tremens var at de samtidig sætter sig det samme sted i hjernen og har den effekt at man slet ikke har lyst til alkohol, fordi så vidt kroppen er orienteret har man allerede fået det. Det højeste antal benzoer jeg tog var 5 på en dag, de overskydende blev leveret tilbage, hvilket jeg low key fortryder nu.

Hvad er mit alternativ her?, jeg har ikke rigtigt nogen erfaring med stoffer udover de benzoer her nu, og så selvfølgelig den fuldstændigt alt ødelæggende druk jeg ellers er ekspert i. For jeg gider ikke være afhængig af benzoer og det ville jeg med garanti blive lige med det samme. Som bonusinfo kan jeg fortælle at jeg har gået i delirium tremens før på en kold tyrker et par gange og jeg vil rimelig kraftigt anbefale at det skal i lade være med. Det er bestemt ikke nogen skovtur og derudover dør op mod 25% af dem der gør det, alkohol abstinenser er bestemt ikke for børn.
Sidst men ikke mindst gentager jeg at jeg søger et alternativ til hensynsløs druk og/eller benzoer, det er IKKE et blandings misbrug jeg leder efter.

På forhånd tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2024 20:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2024 19:18
Indlæg: 3
Lige nu sidder jeg og drikker sådan en Carlsberg Nordic på 0.0% alc. Det er længe siden jeg har kedet mig så meget


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2024 20:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
En klog sagde engang; hash fjerner alt! (mht. abstinenser)
La' vær at ryg for meget :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2024 09:09 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Plus en til hash benzoer er nogle sataner, hvis ønsket ikke er at blive afhængelig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2024 10:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2024 19:18
Indlæg: 3
Fso skrev:
Plus en til hash benzoer er nogle sataner, hvis ønsket ikke er at blive afhængelig.

Ej men det tør jeg slet ikke gå igang med. Jeg sagde også til lægen at jeg var pisse bange for dem, men jeg var lidt nødt til at æde dem i løbet af ugen ift abstinenserne.

Jeg kan godt forstå at folk bliver afhængige af dem for de er jo skønne at sidde på, på den anden side forstår jeg ikke at man kan holde sådan et misbrug kørende fordi hvordan fanden kommer man nogensinde ud efter flere når man sidder der og er totalt vandmand oppe i knolden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2024 14:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Amfetamin ku være en mulighed til energi delen men det er en grim blanding som trækker tænder ud psykisk i længen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team