Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 02:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bulmeurt
Indlæg: 30 okt 2023 19:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2023 19:13
Indlæg: 2
Hej :D

Leder efter folk der har viden om Bulmeurt.

Alt info kan bruges.

Plantning, indtagelse osv.

Warlock


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Bulmeurt
Indlæg: 01 nov 2023 22:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 246
Der findes en bog "Forbyde hallucinogener? - Forbyd naturen at gro!"
Her kan men finde lidt om bulmeurt
Bogen kan downloades fra:

http://web.archive.org/web/200512270252 ... .dk/larri/


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Bulmeurt
Indlæg: 02 nov 2023 09:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Du skal i dén grad vide hvad du laver, hvis du vil rode med natskygger!!! Det kan ende meget galt!! Gør det aldrig alene, men ha' en ædru og stabil tripsitter med dig, der både kan ringe 112 da forgifningsfaren er meget reel, samt være i stand til at stoppe dig, hvis du har gang i noget farligt. Vaskeægte hallucinationer er ikke at spøge med. Mit råd vil klart være, at du dropper det og holder fascinationen til rent teoretisk!

Stay safe ❤️


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Bulmeurt
Indlæg: 03 nov 2023 11:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2004 19:48
Indlæg: 571
Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg skal på ingen måder være moralens vogter her, men er meget enig med HopIFjorden; hold dig lige fra planter der inducerer delirium.

Om ikke andet så læs eller lyt lige til nogle triprapporter. Tjek evt Vivec ud på Tjuben, han har en masse spændende, om ikke forfærdelige rapporter om oplevelser på pigæble og andet godt fra urtehaven. De giver et meget godt indblik i hvad du kan forvente dig af den slags.

Pas på dig selv.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Bulmeurt
Indlæg: 03 nov 2023 12:38 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Når det så er sagt, altså alle advarslerne, så skulle bulmeurt / henbane være en af de mere tilgivelige natskygger at arbejde med, fordi den er mildere end belladonna, alrune og englebasun. Alle dele af planten indeholder atropin, frøene er mest potente. Nogle nyhekse brygger the på bladene/blomsterne og drikker det langsomt for at styre doseringen. Man kan også lave en flyvesalve og smøre det i armhuler, på håndled og tindinger og i knæ/albuegruberne. De gamle hekse smurte det i skeden og under fødderne.

OBS Lad være at tro du skal gøre dem kunsten efter som mand og boofe det. Biotilgængeligheden er nemlig forholdsvis lav ved både transdermal og vaginal administrering, til forskel fra rektal administrering, hvor den er yderst eklatant. :wink:

Hvis du er kyndig kan du lave en tinktur på frøene og være eksakt med din dosering. Hvis du ender med at indtage det, så gør det i kontrollerede omgivelser med mindst to (!) stærke sittere.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Bulmeurt
Indlæg: 03 nov 2023 13:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2004 19:48
Indlæg: 571
Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Meget enig Plejadestjerne.

Jeg tror det er vigtigt at spørge sig selv hvorfor man gerne vil eksperimentere med lige netop natskygger. Min pointe er egentlig bare, at hvis man bare skal være blæst så findes der andre, langt mindre farlige substanser som er forholdsvist nemt tilgængelige for den der bærer viljen i sjælen (:

Men selvfølgelig, hvis man er på den helt store vølve-rejse, har seidet på det lokale gærde over en længere periode og nu endelig er klar til at møde Odin, så skal jeg bestemt ikke gøre mig til herre over indsmøring af bulmeurt i diverse kropsåbninger (:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team