Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 21:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Elements amf
Indlæg: 13 sep 2023 21:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2023 22:49
Indlæg: 4
Hejsa vi skal igen i år til elements, det har vi været nogle gange før. Alle gange har vi kun været på amf. Vi har aldrig prøvet andet. Meeeen nu kunne vi godt tænke os at prøve noget andet. Vi går og overvejer MDMA som solo eller MDMA blandet med coke. Det har vi fået anbefalet. Men den ide er jeg ikke helt pjattet med. Man kunne selvfølgelig også bare gå med coke i stedet for.
Hvis vi går med MDMA, så har jeg regnet ud jeg skal ha ca 149 mg første gang, da jeg vejer 117 kg. Umiddelbart en stor første gang mængde vil jeg sige. Hva vil i anbafela af dosering, både til den første og til redose???

Takker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2023 16:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Det kommer jo an på mange faktorer, om i får MDMA i krystal/pulverform eller som kiks (piller), hvor rent det er, om i drikker alkohol samtidig, etc.
Synes ikke i burde blande det med coke, det er bare synd...

Hvis i får krystal/pulver vil jeg klart anbefale at tage meget forsigtige doser da det godt kan virke meget kraftigt og være lidt overvældende. Hvis det er jeres første gang så lad være med at sug det gennem næsen, det smager grimt af helvede til og du kan hurtigt komme til at tage alt for meget. Lav hellere f.eks. 100mg bomber i jointpapir, slug dem, og så vent et godt stykke tid mellem redoses

Hvis i får kiks er de oftest målt op i f.eks 150mg eller 250mg pr. pille (spørg) og så vil jeg klart anbefale at bare tage 1 tidligt på aftenen, og når den så er ved at være danset ud efter en 4-6 timer, så bare tag en halv til for at holde det kørende :mrgreen:
[note: kiks er ofte cuttet med amfetamin, men det er dog en rimelig dejlig effekt, call it a feature not a bug :eyes:]

PS husk at drikke vand ellers dør i (IGEN!!)

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2023 20:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2023 22:49
Indlæg: 4
Det er krystaller vi får :) hva tænker du med redose. Hvor mange mg skal den være. Konen vejer 65 kg. Hvor mange mg skal hun ha første gang og redose.

Koncerten starter ved 20 tiden så jeg tænker vi starter med spritten ved 17 tiden. Hvornår skal vi nappe første omgang ??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2023 21:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Kickkick skrev:
Det er krystaller vi får :) hva tænker du med redose. Hvor mange mg skal den være. Konen vejer 65 kg. Hvor mange mg skal hun ha første gang og redose.

Koncerten starter ved 20 tiden så jeg tænker vi starter med spritten ved 17 tiden. Hvornår skal vi nappe første omgang ??


Ved ikke helt med at blande MDMA og alkohol, personligt synes jeg at ren MDMA er en meget bedre oplevelse end at blande det med andre stoffer.
Man kan ikke altid regne med dosering ud fra kropsvægt, man skal også regne det ud alt efter ens stofskifte, det er selfølgelig bare på egen vurdering... og så også i hvilken kontekst man vil indtage det - hvis man bare sidder hjemme på sofaen og ikke bevæger sig særligt meget, kan man tage højere doser, uden risiko for farlige fysiske bivirkninger, men siden i skal til technoparty så vil jeg helt klart sige hold dosen lavere, start med 50-100mg og hvis det ikke kan mærkes så kan i supplere med flere små bomber, pak nogen på forhånd måske.
Nup den første 19:30 så begynder det at kick in omkring 20 :) og husk at du først peaker ca. 2 timer efter du har taget det første, så vent et godt stykke tid med at redosere. Hvis det stadig ikke virker kraftigt nok efter 2 timer, kan du roligt tage noget mere.

HUSK!!! når i tager bomber, så drik rigeligt med sodavand eller ting med brus, ellers får i nok lidt bøvl med mavesyren :wink:

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2023 11:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Hvis det var min første gang havde jeg klart valgt at sniffe første dose, nok måske 120 -180mg, da det giver et vildere rush, et rush/ en rus man kun får de aller første gange man tager stoffet (i hvert fald hvis man kommer til at overdrive) og så redosere bomber på 70-100 mg derefter lige omkring peak 1 time - 1t 30min inde.
Synes klart man skal gøre det ordentligt når man tager MDMA, da man hurtigt kan komme op på doser der gør at man risikere depretion og serotonin syndorm, så hold doserne over én setting lave (hvad siger i? jeg vil helst ikke over 400-600mg og kør MAX et par dage (hellere én) på MDMA og vent gerne 2-3 måneder meller hver tur.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2023 12:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Herminator skrev:
Hvis det var min første gang havde jeg klart valgt at sniffe første dose, nok måske 120 -180mg, da det giver et vildere rush, et rush/ en rus man kun får de aller første gange man tager stoffet (i hvert fald hvis man kommer til at overdrive) og så redosere bomber på 70-100 mg derefter lige omkring peak 1 time - 1t 30min inde.
Synes klart man skal gøre det ordentligt når man tager MDMA, da man hurtigt kan komme op på doser der gør at man risikere depretion og serotonin syndorm, så hold doserne over én setting lave (hvad siger i? jeg vil helst ikke over 400-600mg og kør MAX et par dage (hellere én) på MDMA og vent gerne 2-3 måneder meller hver tur.


Jeg taler bare ud fra egen erfaring med doserne, men jeg er også kun omkring 60kg og har et stofskifte der giver mig lav tolerance. Men ja ^ under 500mg på en aften, og så hold det til éen aften, ellers får man en kæmpe nedtur bagefter

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2023 15:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
MuffDiver skrev:
Herminator skrev:
Hvis det var min første gang havde jeg klart valgt at sniffe første dose, nok måske 120 -180mg, da det giver et vildere rush, et rush/ en rus man kun får de aller første gange man tager stoffet (i hvert fald hvis man kommer til at overdrive) og så redosere bomber på 70-100 mg derefter lige omkring peak 1 time - 1t 30min inde.
Synes klart man skal gøre det ordentligt når man tager MDMA, da man hurtigt kan komme op på doser der gør at man risikere depretion og serotonin syndorm, så hold doserne over én setting lave (hvad siger i? jeg vil helst ikke over 400-600mg og kør MAX et par dage (hellere én) på MDMA og vent gerne 2-3 måneder meller hver tur.


Jeg taler bare ud fra egen erfaring med doserne, men jeg er også kun omkring 60kg og har et stofskifte der giver mig lav tolerance. Men ja ^ under 500mg på en aften, og så hold det til éen aften, ellers får man en kæmpe nedtur bagefter


Jeg tænker helt sikkert også at det er en smags sag, hvis jeg udelukkende gik efter HR vill jeg nok gøre som du siger, men der er altså også noget over at være maks smeltet og eruforisk :cheers:

Det skal selvfølgelig også lige siges at der er kæmpe forskel på om man prøver noget for første gang til Elemtents eller i en kendt lejlighed i trykke omgivelser med mennersker man kender godt. Set og setting er yber alles når man tager stoffer, husk det..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2023 18:30 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
“Det skal selvfølgelig også lige siges at der er kæmpe forskel på om man prøver noget for første gang til Elemtents eller i en kendt lejlighed i trykke omgivelser med mennersker man kender godt. Set og setting er yber alles når man tager stoffer, husk det..“

Lige i øjet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2023 21:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Herminator skrev:
Jeg tænker helt sikkert også at det er en smags sag, hvis jeg udelukkende gik efter HR vill jeg nok gøre som du siger, men der er altså også noget over at være maks smeltet og eruforisk :cheers:


Jeg foretrækker også at blive, for mangel på et bedre udtryk, 'total fucked op'. når jeg tager MDMA. Meeen det er jo som du påpeger ikke så smart til en festival hvor man allerede har det varmt og er omgivet af en masse sanseindtryk, hellere for lidt end for meget i denne kontekst IMO

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2023 15:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 apr 2023 22:49
Indlæg: 4
Tak for beskederne. Jeg kom frem til dette her. Lad mig hører jeres mening.
Husk det er første gang vi skal prøve det. Og det skal prøves inden vi går til elements kl 20. Jeg vejer 117 kg og konen vejer 65 kg

Jeg vil teste produktet først
Jeg vil kl 1930 tage 100 mg og redose vil være 50 mg
Konen vil tage det samme tid og hendes side er


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2023 10:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 153
Geografisk sted: Fyen
Kickkick skrev:
Lad mig hører jeres mening.


Prøv måske 150 som første dose for dig og 100 for konen. Og så 50 som redose som du skrev. Det ville jeg gøre

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 70 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team