Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2024 06:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 aug 2023 21:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 aug 2023 20:51
Indlæg: 2
Hej med jer.

Jeg er ny i dette forum, men jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg har taget mdma de sidste 3-4 år hvert 1-2 måned. Men jeg er begyndt få nogle dårlige oplevelser med dette.
1. Selve glæden og trippet er blevet mindre og mindre. Jeg har forsøgt med den gode gamle “double the dosis”, men jeg oplever bare at jeg bliver sløv og træt. Det var jo ligesom ikke meningen.
2. Dagene efter er blevet meget være end tidligere. Meget mere moody og nærmest depressions agtigt. Og kraftig søvn besvær.
3. Det er ofte i forlængelse af et spidsnøgenhat trip jeg har taget Emma. Altså når svampene fader ned efter 5-6 timer. Denne variant har jeg haft glæde af mange gange. Men jeg har også oplevet samme Emma problem uden svampene.

Så nu holder jeg mig en lang Emma pause. Men savner den gode tur med Emma.

Er det normalt?
Er det selve stoffet den er gal med?

Alle tips eller gode råd tages imod med kyshånd.

Ps. Jeg er begyndt “bare” at tage svampe i stedet og det elsker jeg.
Så alt er godt, men jeg forstår bare ikke hvorfor Emma pludselig ikke længere gør jobbet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2023 01:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Tror du tager molly for tit . Som du sikkert ved skal man helst holde en pause på 2-3 mdr imellem hver tur . Hold en pause på et år eller mere. Kan også være du er nået en grænse hvor det bare ikke virker mere. Har en ven der har været meget aktiv med indtagelse. Det virker simpelthen ikke på ham mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2023 12:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Kemiske midler har det med at skade systemet i længden. Naturlige er mere skånsomme som du også har set med svampe.
MDMA er bestemt ikke noget man skal tage jævnligt og især ikke i store doser.

Du kan tage rhodiola det øger serotonin og energi i hverdagen så kommer du dig hurtigere.

Og for en naturlig MDMA like effekt prøv med kanna ekstrakt, de kraftige varianter er ret potente og er meget sundere at tage sammen end MDMA og andet knark. Snakken vil stadig være den gode totalt ærlige og euforiske følelse bare uden bivirkninger i tiden efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2023 01:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Jibri skrev:
Og for en naturlig MDMA like effekt prøv med kanna ekstrakt, de kraftige varianter er ret potente og er meget sundere at tage sammen end MDMA og andet knark. Snakken vil stadig være den gode totalt ærlige og euforiske følelse bare uden bivirkninger i tiden efter.


Jibri ,kan du nævne nogle navn på de kraftige kanna ekstraker du skriver om ? Har aldrig hørt om kanna før. Lyder spændene. Det eneste jeg har prøvet inden for den genre er forskellige slags kratom .


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team