Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2024 17:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 jul 2023 15:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2023 15:03
Indlæg: 4
Hej. Jeg er en fyr der lider af kronisk depression, og jeg har pga tekniske årsager, fået afslag på spravato-behandling (ketamin infusion). Nu arbejder jeg på at få fat i noget ketamin til mikrodosering.

Er der nogle her, der har eksperimenteret med at mikrodosere ketamin eller andet til behandling af depression? Jeg er rimelig desperat, jeg ønsker bare at ”se lyset igen” – men er ikke ude på at få et egentlig trip.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2023 15:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Kan ikke påstå at jeg har erfaring med micro dosering af keta, hehe :cheers:
Men kan skrive under på des antidepressive virkning! Tænker du vil kunne få noget godt ud af en normal dose keta for at se hvad det kan, hvis ikke du har prøvet det før. Men, herefter kan du jo altid lave en næsespray med fx 1g keta i og 10 mil demineraliseret vand og en smule salt. En zymelin giver 100 sprøjt pr flaske med 10 ml i, så giver ét sprøjt 10mg. Hvis du vil microdose kan jeg til gengæld anbefale svampe!
Og velkommen til det lortebrune forum mvh Herminator :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2023 16:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2023 15:03
Indlæg: 4
Super tak for det kvalificerede svar - når jeg får fat i ketaminen, vil jeg klart følge dine anvisninger.
Jeg har erfaringer med mikrodosering af svampe, og det var lidt blandet, jeg havde en del søvnløshed, men det hjalp faktisk, men så blev de for svære at få fat i.

Vi må håbe på en legalisering snart


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2023 19:00 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg har selv i perioder mikrodoseret ketamin imod depression og har haft rigtigt gode erfaringer med det! Af de ting jeg har mikrodoseret, er det helt klart det, som har virket bedst imod depression.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2023 19:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2023 15:03
Indlæg: 4
Fedt, det giver mig håb, tak for svar


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2023 11:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Prøv evt. midler som kanna extract som kapsler er det den mest potente antidepressive effekt jeg har stødt på indenfor medicin verden som ikke giver tolerance eller bivirkninger. Shoppen kan findes ala noget med :roll: :roll: :roll: da planten på latin hedder Sceletium Tortuosum og også kaldes natural MDMA for en årsag.
Rhodiola har også en god effekt på serotonin og noradrenalin og modvirker udbrændthed og depression allerede indenfor en Uge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2023 18:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2023 15:03
Indlæg: 4
Tak for tip, jeg har prøvet Kanna, det var effektivt, men jeg er i mellemtiden kommet på noget medicin, hvor man ikke må tage Kanna. Jeg vil helt klart tjekke rhodiola ud,


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2023 03:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Jeg lavede sådan en blanding i dag : 1.0 ml vand og 100mg ketamin . Ikke fordi jeg har en depression , den er jeg heldig vis kommet ud af , men bare for at prøve . Kom vand plus K i en lille medicinkrukke og opløste indholdet . Sugede det op med en 1ml sprøjte og ned i en tørlagt næsespray. Pustede 1 dose i hvert næsebor og der skete ikke en skid . Det endte med at jeg efter en halv time havde tømt næsesprayen . Jeg må sige at hvis man er ude efter et trip , så er det ikke vejen, bortset fra det var behageligere i næsen , var det bare sådan en times meget god buzz fornemmelse og ikke en dyt mere . Vil absolut ikke afvise at metoden kan være vejen frem ifm en lettelse af en depression . Depression er en fucking led tilstand så held og lykke med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2023 20:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Jeg pelejer at putte 2g keta i én zymelin næstespray med 10ml vand. Så synes jeg 4 sprøjt er meget hygge. Hvilke så skulle svarer til ca 80mg. (2g / 10ml * 100 * 4 = 80mg) Husk også at der både er vand i selve sprøjten + en rest i kammeret.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team