Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 mar 2023 19:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2023 18:54
Indlæg: 6
hej alle sammen, jeg har har skaffet mig en pakke oxycondone depot på 10 mg og en pakke instant release på 5 mg.
jeg har prøvet at knuse 2x10mg depot piller og sniffede, men fik sku ikke nogen særlig spændende virkning ud af det.
jeg kunne godt tænke mig at blive ordenligt blæst men indtil videre har jeg ikke haft sussec.
burde jeg knuse depot tappeleterne og putte dem i en sodavand hen over natten, det var som om den exstended time release ikke blev brudt da jeg sniffede dem.
sætter pris på alle råd, jeg er ved at blive rimlig bekymret for at oxycontin bare ikke virker på mig.
har også haft taget 20mg instant release, synes heller ikke jeg fik et særligtv godt rus ud af det, blev bare søvning

sry for alle stave fejlene har poppet 5mg xanax så staver altid som en brækket arm i den situatian :)
Mvh Simon


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 08:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Pas på med at blande xanax med oxy - den kombination har slået rigtig mange ihjel!! De forstærker hinanden på en meget uforudsigelig måde og du kan ikke regne med hvordan - dont go there.
Når det er sagt, kan det måske være at din oxycontin er et forfalsket kopiprodukt. Prøv at poste et par billeder =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 22:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2023 18:54
Indlæg: 6
fik udskrevet det af min læge, har både depot 10mg og hurtigt virkende 5 mg. synes bare ikke det har en fantastiske effectkt. har sniffet 20 mg og jeg fik sku bare ikke fra store ud af det. vil prøve at knuse 3x10mg depot piller opløse det i en flakse vand og vente med at drikke det til morgen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 22:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2023 18:54
Indlæg: 6
jeg blander heller ikke xanny og oxy på samme dag, jeg bare så skuffet over at ikke opleve den euphori så mange beskriver om oxycontin
nogen som har erfaring med at opløse det i vand og indsprøjte det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 23:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2023 20:57
Indlæg: 13
du kan jo ikke knuse dem.... Ta en rivotril 2 mg i stedet. start med en kvart 0.5 mg oralt....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2023 09:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
simon12354 skrev:
jeg blander heller ikke xanny og oxy på samme dag, jeg bare så skuffet over at ikke opleve den euphori så mange beskriver om oxycontin
nogen som har erfaring med at opløse det i vand og indsprøjte det


Sprøjt det op i endetarmen! Lad være med at lege med at sprøjte det ind i dine blodårer, det er altså starten på en rigtig trist historie!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2023 17:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 mar 2023 16:51
Indlæg: 3
Du skall icke sniffe Oxycotin!
Bioactivety oral er -90%.
Knuse tabletterna o ta 30mg!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team