Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 06:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 mar 2023 19:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2023 18:54
Indlæg: 6
hej alle sammen, jeg har har skaffet mig en pakke oxycondone depot på 10 mg og en pakke instant release på 5 mg.
jeg har prøvet at knuse 2x10mg depot piller og sniffede, men fik sku ikke nogen særlig spændende virkning ud af det.
jeg kunne godt tænke mig at blive ordenligt blæst men indtil videre har jeg ikke haft sussec.
burde jeg knuse depot tappeleterne og putte dem i en sodavand hen over natten, det var som om den exstended time release ikke blev brudt da jeg sniffede dem.
sætter pris på alle råd, jeg er ved at blive rimlig bekymret for at oxycontin bare ikke virker på mig.

sry for alle stave fejlene har poppet 5mg xanax så staver altid som en brækket arm i den situatian :)
Mvh Simon


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 21:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Pas meget på med Xanax (benzodiazepin) og oxycondone (opiod) det er en meget farlig kombination, der kan medføre blandt andet vejrtrækningsdepression, så du ganske enkelt stopper med at trække vejret! Så tag dem aldrig sammen, og hvis du alligevel gør, så sørg for at have en ædru tripsitter ved din side, som kan genoplive og/eller kontakte hjælp.

Man plejer at bryde depotvirkningen ved at knuse dem, så måske oxycondone bare ikke er noget for dig. Jeg er personligt heller ikke kæmpe fan af opioider som rusmiddel, men glad for dem som smertestillende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 22:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2023 18:54
Indlæg: 6
det bare så super trist, har altid gerne ville prøve at den euphori som folk forbinder med oxy, de gange jeg har taget dem er jeg primært batr blevet søvning og fået kvalme.
men har før blevet opareret i næsen hvor jeg fik flydende morphin indsprøjtet hvilket føltes fantastisk. er der en møde at opløse oxycontinen og måske indsprøjte det.

jeg er 21 btw har fået oxygen pga en laser operationen jeg fik lavet i mandags. ville bare gerne prøve at ramme den der lykke følelse
sætter pris på alle råd.

måske er alle hjerner forskellige, og lige præcis oxygen rammer ikke mit glædes center

har kun taget Xanax idag, blander dem selfølgelig ikke. folk behøver ikke at skrive det til mig, men sætter selfælig pris på bekymringen.
mvh simon


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 23:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2023 20:57
Indlæg: 13
Depot medicin er lavet så du har et depot af det i kroppen ved daglig brug. Dog er ketoganer bedre ved direkte smerte, da de virker her og nu, hvorved f.eks contalginer virker ved langvarig smerte. Og nej smertestillende er ikke som opkvikkende midler som amf, coke osv. Det lige modsatte, man bliver sløv og får smerten nogenlunde dækket ind alt efter hvor slemt det står til. Så hvis du har milde smerter så tag tramadol hårde smerter contalgin. For at være aktiv amf/coke. For beroligende stesolid til rivotril. Ta alt i lav dosis. For at blive ordentligt blæst så tag rivotril 2mg. prøv med en kvart til en ½. start altid lav. Hvis du får Xanax for angst og panikanfald, så er abilify måske bedre?? om ikke andet er rivotril at foretrække. God fornøjelse. Pas på dig selv.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team