Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 feb 2023 14:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2023 00:03
Indlæg: 9
Hej med jer,
Dette er mit første indlæg, jeg håber det overholder reglerne, ellers må man bare sige til, så sletter / redigerer jeg det straks.

Lang historie kort: Jeg er mangeårig psykonaut men kan ikke tage psykadelika uden mdma (da jeg ellers får intens kvalme). Emmaen gør dog, at jeg har supersvært ved at falde i søvn, når festen er slut. Jeg har prøvet alt fra anti-histaminer til melatonin og vejtrækningsteknikker, som bare ikke rigtigt virker. Det eneste, der dur, er sovepiller (Zopicloner), som jeg har kunne tuske mig lidt til fra familie og venner. Men det er desværre ikke længere muligt. Min egen læge har et superanstrengt forhold til afhængighedsskabende medicin, så han nægter at udskrive det til mig.

På et tidspunkt prøvede jeg at købe dem over dark web, det gik godt en enkelt gang, men anden gang blev de snuppet af tolden. Jeg har også set, at mange vendors er negyndt at angive Danmark som et "high risk" - land, og da mange herinde skriver det samme, tænker jeg, at den bro er brændt for nu, da jeg aldrig har kunne finde danske vendors.

Så nu er jeg nået frem til, at jeg vil prøve at tage ind til Istedgade i Kbh og se om jeg kan finde nogen der, selvom jeg hader at købe fra personer, jeg ikke kender.
Men så læser jeg, at der er rigtigt meget falsk kopimedicin i omløb (Især i UK og USA), og nogle gange så stærkt, at folk OD'er og dør. Det skulle være lavet med blisterpakker, indlægssedler og alt andet, så det er svært at spotte.

Mit spørgsmål er derfor: har nogen her en fornemmelse af, om det er lige så stort et problem med falske sovepiller i Danmark? Har I erfaringer ift. hvad man skal holde øje med, for at undgå at købe farlig kopimedicin?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2023 15:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Det bedste ville være at købe et testkit for fentanyl og opiod analoger hvis du vil være sikker. Dog er det ikke noget vi har set meget til herhjemme endnu heldigvis men som du selv er inde på er det nok desværre bare et spørgsmål om tid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2023 22:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Tror ikke at der er særlig meget falsk zolpiclon (eller andre z-drugs) på markedet, det er det simpelthen ikke stort nok til - det er anderledes med fx morfika og benzoer. Men for at være på den sikre side, er jeg enig i at det er en god idé at teste for fentanyl.
Held og lykke - jeg tror at du vil få svært ved at finde det på gadeplan =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2023 11:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2023 00:03
Indlæg: 9
OK tak for jeres input.
Jeg prøver at se om der er nogen der kan hjælpe mig i gaden. Hvis det slår fejl må jeg skifte læge eller røve et apotek :shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2023 13:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Du kan til nøds prøve kombinationen af: baicalin/skullcap, passionflower, l-theanine, og lemon balm og alt i ekstrakter selvfølgelig. Det hjælper til at opregulere GABA og berolige systemet meget ala en mild benzo bare ikke afhængighedsskabende. Nootropics Depot sælger disse og Herbadiet sælger alle pånær baicalin.
Har selv brugt det til søvnproblemer i årevis uden problemer og lavet disse blandinger til mange som har nydt godt af dem og meldt tilbage at det virker imod deres søvnproblemer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2023 13:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Celsius4554 skrev:
OK tak for jeres input.
Jeg prøver at se om der er nogen der kan hjælpe mig i gaden. Hvis det slår fejl må jeg skifte læge eller røve et apotek :shock:


Pas på dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 22:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2023 20:57
Indlæg: 13
Ta en ½ rivotril 2 mg når du skal ned og sove. Start med en kvart 0.5 mg rivotril så skal du nok falde til ro. God fornøjelse


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team