Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 feb 2023 20:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 dec 2022 02:35
Indlæg: 4
Hej,

Har prøvet 3 forskellige MDMA batches.

Batch nr. 1
Super kvalitet, helt hvide, lettere lyserøde krystaller. Virkede rigtig godt, ingen bivirkninger i mindre doser og generelt bare en masse gode oplevelser. 3 gram rakte laaaangt da 70-90mg var mere end rigeligt til en super aften. Meget potent, rendyrket amazing.

Batch nr. 2
Brunlig rørsukker agtigt, og havde en række små irriterende bivirkninger. Virkningen var semi ok, men slet ikke lige så god som batch nr 1.

Batch nr. 3
Som erstatning for den skuffende batch nr 2. Lyse, let brunlige krystaller. Desværre var kvaliteten af denne decideret dårlig. Virkning næsten udeblev ved 90mg. Let svimmelhed og meget begrænset eufori. Rigtig skrammel, med bivirkninger.

Har altid minimum 2-3 måneder imellem hver gang, så tolerancen bør ikke være problemet.

Question is.

1) Oplever i andre tilsvarende varierende kvalitet?

2) Bud på hvordan jeg bedst sikre god kvalitet? Test kits siger desværre alt for lidt om den reelle kvalitet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2023 13:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du siger det selv: Gå efter de hvide krystaller. Dem har jeg også gode erfaringer med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2023 14:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Men en hvid krystal er altså ikke garanti for kvalitet. Det er klart at en perfekt syntese vil resultere i et hvidt produkt, og dermed er hvide krystaller at foretrække, men man kan sagtens blande hvide cutstoffer i en crystal for at øge mændgen. Man kan også sagtens lave MDMA med en lidt ringe syntese-rute og få et forholdvist rent produkt, der er blevet en smule misfarvet.

Jeg har svært ved at se hvordan man skal vide sig sikker ved hjælp af andre metoder end at sende et sample til labs ala energy control i spanien (https://energycontrol-international.org/). Det bedste og mest sandsynlige alternativ er at bruge EZ-test kits, men som du selv er inde på kan man ikke vide om stoffet er rent/reelt bare vha. sådan en test.

Jeg bliver nød til at nævne at du også kan riscikere at din egen oplevelse af MDMA ændrer sig, hvis du tager MDMA hver anden måned vil jeg mene at 90 mg begynder at være i den lave ende før eller siden. Personligt er MDMA ikke længere det samme for mig, som det var en gang, og det gør at jeg venter længere mellem trips. Når jeg venter ca. et halvt år, er kroppen ved at have glemt hvordan det føles også er der ved at være fuld valuta for pengene igen. Men de perioder hvor jeg har taget det for ofte (hver anden måned er ofte i min optik), har det altid endt ud med at stoffet virkede svagere, på trods af ensartede doser.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team