Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 jan 2023 05:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jan 2023 03:45
Indlæg: 3
Hej alle.. har prøvet lidt forskellige teknikker til at kunne mærke effekten af det halv dyre stads så man får noget for sine penge;) dog kun igennem næsen tak.. hvad er jeres erfaringer med bedst muligt forbrug på en aften med bare små 0.5.. både virkning og varighed af highen.. der må være andre der har tænkt det samme.. haha


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2023 01:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Coke varer jo så lang tid, som det nu en gang varer.
Jeg tror det er meget individuelt, hvordan man føler man får mest ud af det.
Personligt blander jeg det helst med alkohol, men det er også hårdere for kroppen.
Eftersom der jo ikke er så meget at hente rekreationelt i coke, andet end good times, så er der ikke rigtig nogle tips til, hvordan man får mest ud af sin rus. Det er hvad det er. Og det er også skide lækkert. :)

EDIT: Og for at svare på dit spørgsmål, stadig uden at svare direkte. Så vurderer jeg det sgu egentlig bare, hver gang jeg liner op. Har jeg lyst til en stor streg? Har jeg lyst til en lille streg? Har jeg lyst til at smide noget keta i? osv.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2023 13:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Jeg plejer altid at stoppe posen ned i sprækken og så sættte mig på dem indtil den er godt melet. Så er det bare at tyre et caprisone sugerør ned i og suge til. Jo mere coke du suger først, desto mindre skal du dele ud til trampertøser og ammobrider senere. Hvis du er heldig at få noget ordentligt flake, er det næsten synd at blæse det op i snuden for så at lade det gå tabt i grønhakkere og coke-bussemænd. Jav det i stedet op i kransen efter du har renset godt ud, og så er du garanteret en fire hestes knaser og som bonus er der ingen der vil vide hvad du er på, og nasse af dit snas, så snart du fortæller at du også kan give dem en kanyle i nuggi hvis de vil prøve. Hvis du er uheldig og får skaffet dig sådan noget fisse coke, der er cuttet kan du bare smelte lidt stearin ned i og trille små kugler du nemt kan have med i byen så du diskret kan smutte ud på toilettet og administrere en dosis halvfesen coke i kringlen på dig selv eller din udkårne. Dine prutter kommer formodentlig til at lugte af en blanding af duftlys og Istedgade men vær du glad for det da junkier afskyer spirituelle steder og spirituelle typer afskyer junk-buler så den måde holder du dit råderum frit til at kunne administrere dine raket-kugler i fred.
Coke er ualmindeligt vanedannende så vær beredt på at oppe dit hustler-game for at skaffe nogle flere penge i en hast, hvilket ikke er nemt, da det bliver proportionelt sværere at tænke og lave et overbevisende salg, når man ikke har sovet i 2 døgn. All in all er det et rakkerliv som en colabums men du bliver herre god til at koge crack i hvad som helst, hvor som helst, og ryge det hurtigere end helst.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2023 16:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg tager 50 mg. hver gang der er gået 1½ time. Der er ingen grund til at tage mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2023 16:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
50 mg med en i hver næsebor til at starte med.
Så 100 mg for så at gå på 50 mg hver 1,5 time-1 time.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2023 22:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 mar 2023 20:57
Indlæg: 13
Ja du starter med små streger og slutter med store :) Men ja Coke rusen varer ca. 15 min og fratager derefter i op til 3 timer efter kvalitet. Så alt efter hvad du skal tager du små og store streger. Men hvis du kun har 0.5 gram skal du nok ikke tage store streger da en normal streg ca. er 0.1 gram pr. streg og en stor er????? Men prøv dig frem :) God fornøjelse. Og husk at starte lavt så der ikke sker dig noget. Og et tip! Brug dit eget sugerør til dig selv kun! Nå ja... Hvis du er i tvivl om hvad der er små og store streger så køb en master blaster den giver dig altid 0.1 gram per streg :) og praktisk alle steder. Hvis du får paranoia og føler der er ild i dig, ja så har du taget for meget. Men bare rolig det varer som regel kun 15 min til 2 timer alt efter hvor mange gram du har taget på en gang hurtigt!!! Så skal du nok lave mindre streger lol


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team