Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 okt 2022 13:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Hej,

Jeg har læst alle tråde om dette emne, og er stadig i tvivl.

Jeg har fået fat på lidt amf, der ligger i en zip-back, og det er fugtigt.

Fugtighed:
Hvad angår fugtigheden, så har jeg forstået at jeg skal "smøre" det ud på en tallerken, ind til det er tørt.
Spørgsmålet er hvor længe og under hvilke forhold det skal stå på denne tallerken? Er det ind til det er tørt pulver, og skal denne tallerken stå i et skab, helt væk fra selv kunstigt lys? og ved stuetemperatur?
Ekstra spørgsmål: Når pulveret er tørt, kan jeg så genanvende denne zip-back, og putte den i en lufttæt plastikbøtte?

Opbevaring:
Jeg er forvirret. Nogle herinde taler om at opbevare det i fryseren, mens andre siger at det skal opbevares lufttæt, og væk fra lys ved stuetemperatur?
Jeg har fundet oplysninger på nettet, og de siger at hvis det opbevares tørt og mørke steder, væk fra sollys, så holder det i evigheder?
Det er måske et dumt spørgsmål, men når der tales om "væk fra sollys", gælder det så også kunstigt lys?

Jeg håber at der er nogle venlige mennesker der kan hjælpe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2022 15:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Folk opbevare oftest deres våde amfetamin i fryseren. Det nemmeste er helt klart bare at smøre det på en tallerken (eventuelt stille den på en varm radiator) når det så er helt tørt kan du hakke det ud til pulver med et kort eller et barberblad og så smide det i en zipback og gemmer væk i din skuffe eller hvor du nu har lyst. Hvis du lader din pose ligge åben imens du tørrer dit amfetamin vil eventuelle rester nok også være tørre, så du kan sagtens genbruge posen.
Hvis jeg er doven lader jeg nogen gange bare mine pose ligge åbent i til det hele er tørt, men det tager en del længere tid.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2022 15:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Buttkraken skrev:
Folk opbevare oftest deres våde amfetamin i fryseren. Det nemmeste er helt klart bare at smøre det på en tallerken (eventuelt stille den på en varm radiator) når det så er helt tørt kan du hakke det ud til pulver med et kort eller et barberblad og så smide det i en zipback og gemmer væk i din skuffe eller hvor du nu har lyst. Hvis du lader din pose ligge åben imens du tørrer dit amfetamin vil eventuelle rester nok også være tørre, så du kan sagtens genbruge posen.
Hvis jeg er doven lader jeg nogen gange bare mine pose ligge åbent i til det hele er tørt, men det tager en del længere tid.


Tusind tak for svarene :-) Det var nøjagtig det jeg havde brug for at vide.

Det stemmer også ens med hvad forskere og andre skriver, i de undersøgelser jeg har læst. Det med fryseren er en myte. Man fryser bare det vand/vodka eller andet, der er tilsat, så det ser, og vejer, af mere.

Det jeg manglede var hvordan man helt praktisk foretager processerne, og det har du så venligt svaret på.

-->> Lige et tillægsspørgsmål: Jeg skal have købt mig en mg-vægt til rimelige penge. Jeg ved at det vrimler med billige mg-vægte på wish, men der er altid så lang leveringstid. Det jeg søger, er en billig mg-vægt, der både er rimelig i pris, og som har kort leveringstid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2022 12:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det med fryseren kan godt hjælpe en del, alt efter hvor vådt de speed er og hvad der er i af rester. Har oplever et par gange at noget nasty speed har opløst min pose

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2022 12:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Ku os være acetone fra rensning som ik er dampet af der opløser din pose


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2022 12:30 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Fso skrev:
Ku os være acetone fra rensning som ik er dampet af der opløser din pose

Præcis det er højst sandsynligt acetone rester eller phenylacetone rester fra syntesen, som opløser posen. Det er i hvert fald ikke amfetamin, vodka eller vand der gør det

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2022 16:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Buttkraken skrev:
Det med fryseren kan godt hjælpe en del, alt efter hvor vådt de speed er og hvad der er i af rester. Har oplever et par gange at noget nasty speed har opløst min pose


Hej Buttkragen!

Som jeg forstår dine svar, så kan der være andre fordele, end kun at fjerne væsken, ved at man putter det i fryseren.

Giver det nogen mening, at jeg putter det i fryseren nu, altså efter at jeg har smurt det ud på en tallerken, og tørret det, og hakket det fint op?
For hvis fryseren også fjerner andet nasty skidt, så kan det måske hjælpe yderligere?

Hvis nu man vil spare tiden til en rigtig oprensning.

På forhånd tak for hjælpen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2022 13:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Fryseren fjerner ikke noget skidt, den hjælper bare til opbervaring, hvis dit amfetamin er meget vådt. Hvis du har tørret det, vil jeg mene at en lufttæt pose i en skuffe er helt fint. Har flere gange haft amfetamin til at ligge på en tallerken bare i flere måneder uden de store problemer. Det har højest skiftet lidt farve pga. oxidering

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2022 08:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Buttkraken skrev:
Fryseren fjerner ikke noget skidt, den hjælper bare til opbervaring, hvis dit amfetamin er meget vådt. Hvis du har tørret det, vil jeg mene at en lufttæt pose i en skuffe er helt fint. Har flere gange haft amfetamin til at ligge på en tallerken bare i flere måneder uden de store problemer. Det har højest skiftet lidt farve pga. oxidering


Mange tak for svarene :)

Så vil jeg fortsætte med at opbevare det som nu. Jeg har nemlig opbevaret det lufttæt. Først i en lukket zip-back, og så yderligere en lufttæt frysepose. Derefter i en skuffe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2024 09:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 mar 2024 08:04
Indlæg: 4
Hvor længe holder vådt amf når det er tørt hvor længe kan jeg have det liggende på tallerken før de ikke virker mere. Og hvor længe kan det ligge i fryseren før det ikke virker mere fordi jeg har noget liggende på en tallerken at jeg tog ud af fryseren ved en treogtyvetiden i går aftes og jeg har stadig lidt tilbage nu virker det stadig selvom det har været tørt siden i går aftes klokken 22


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team