Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 sep 2022 14:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Havde bestilt noget agmatine fra en sælger i Polen over Allegro (polske eBay) og fik en tester med af noget preworkout. Skimmede kort indholdet kendte ikke halvdelen af det men tænkte at siden jeg hængte lidt i bremsen en dag, kunne jeg bruge det til træning.
Jeg blev så ærkeskudt af vildere end jeg nogensinde har været på stims som kokain, amf, og emma og endte med at knase den helt ud i over 10 timer med rullende øjenæbler, gumlern på og adskillige opkald og turen rundt i byen på jernhesten i t-shirt for at brænde noget krudt af.

Euforien og lummerheden var tiltider altoverskyggende og kunne ikke samle mig selv omend falde i søvn før sent ud på morgenen dagen efter og tog det kl.13 dagen før.

Jeg er kommet så langt at hordenine, DMHA og aminoisoheptane såvel som Eria Jarensis nok er skyld i den effekt, og div. stimulant-reviewers på Youtube siger også at dette er en af verdens mest potente stim-junkie preworkouts. Men havde selvfølgelig ikke researchet det i forvejen så kom godt nok bag på mig hvor kraftig en effekt noget man kan købe "lovligt" på clearweb kan have. Lur mig om ikke de fleste ingredienser er på knark-og dopinglisten herhjemme.

Nogen der har erfaringer med nogle af ingredienserne eller lignende produkter?

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2022 00:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det lyder voldsomt. Man får jo helt lyst til at bestille.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2022 11:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Ikke tag en fuld dosis som jeg gjorde, det er doseret alt for kraftigt til at være en funktionel pre-workout med mindre du prøver at sparke liv i et 250 kg kadaver. Du ville ende med at ævle ørene af alle nede i gym og stå og turbowanke din skrumpepik i saunaen til billedet af receptionisten.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2022 12:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
https://en.wikipedia.org/wiki/Methylhex ... armacology

Citat:
History
In April 1944, Eli Lilly and Company introduced methylhexanamine under the brand name Forthane as an inhaled nasal decongestant; Lilly voluntarily withdrew methylhexanamine from the market in 1983.[6]: 12  The compound is an aliphatic amine; the pharmaceutical industry had a strong interest in compounds in this class as nasal decongestants in the early 20th century, which led to methylhexanamine and four other similar compounds being brought to market for that use: tuaminoheptane, octin (isometheptene), oenethyl (2-methylaminoheptane), and propylhexedrine; octin and oenethyl were eventually approved for use in keeping blood pressure sufficiently high for patients under anesthesia.


Har læst om flere folk i USA(mener jeg), som bruger propylhexedrine rekreationelt. Noget med nogle inhalatorer der bliver brudt op, hvorefter indholdet i inhalatoren smides i noget væske og det bundes. Skulle smage forfærdeligt. Det undrer mig hvertfald ikke at du har fået sådan en rus af det når de er i samme familie og har hørt lignende historier fra folk for en håndfuld år siden, der var ægte meatheads i træningscenteret, hvor den foretrukne pre-workout vidst gik ved navnet JACK3D (sejt). Når man så tænker på at der er koffein i og Rauwolscine, som jeg ved begge har opkvikkende effekt, sort peber som kan have forskellige effekter på optag af substanser, og et par andre ting der sikkert også gør lidt hist og her, så er det ikke heeeeelt overraskende for mig at det kan resultere i en overordentlig tur. Det lyder efter min mening direkte farligt(måske også lidt sjovt? :lol: ) at tage, især i kombination med vægtløftning.

Ellers er der generelt rigelig med "lovlige" ting at lege med af, i dette tilfælde opkvikkende, sager hvis man gider søge hårdt nok, men det er langt fra alle der er lige venlige. Tror der er en grund til at de gængse substanser rundt omkring er gængse.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2022 13:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Ja kunne også læse mig frem til at hordenine giver positiv udslag på både amfetamin og opiater og Eria Jarensis som er en direkte stimulant i doser på 500mg godt kan sammenlignes med en gedigen dosis amfetamin.

Eria Jarensis is a plant that contains high concentrations of very powerful stimulating alkaloids. The extract is the prime source of N-Phenyl Dimethylamine, which has been shown to increase the concentration of noradrenaline in the body. This extract has become increasingly popular over the past few years as ingredients that provide similar cognitive effects have been taken off the market, including ephedrine and DMAA. Eria Jarensis Extract has begun to find its way into more and more pre-workouts and fat burners on the market.

Eria Jarensis Extract provides a variety of mood boosting and cognitive enhancing effects for the consumer. This is directly caused by its ability to increase noradrenaline and even dopamine concentrations in the body. When these hormones are increased in the body, the user will have a sense of alertness, focus and concentrated attention. When this ingredient is taken in high enough doses, the user will achieve a sense of euphoria that is quite pleasing.

Plejer at lave min egen preworkout af ginseng, mucuna, rhodiola, tongkat ali, ashwagandha, og den virker fantastisk i sig selv da tongkat også øger fri testetorone med omkring 30 % efter lidt tid med daglig doseringer.

Kunne være en billig koger at nappe en halv dosis inden man tager i byen i stedet for at ende med snuseskaftet i posen som bestemt heller ikke er godt for hverken hjerte eller psyken i længden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2022 17:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Løber man nogen nævneværdig risiko i forhold til told/straf?

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2022 19:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Ja i princippet hvis det tages og de googler hver ingrediens da jeg mistænker at DMAA og DMHA er på medicin listen men de tjekker sjældent UPS som det sendes med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2022 22:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 1199
Geografisk sted: Nordsjælland
Har fundet en slovakisk forhandler, men det ser ud til, at den nyere version af Flame er lavet uden DMAA. Det er heller ikke listet på det produkt du viser. Til gengæld har de flere andre produkter med DMAA og generelt mange old school stims (yohimbe, ephedra etc.). Ender nok med at teste et DMAA produkt. Vender tilbage, hvis det lykkes :)

_________________
Overdosis, badtrip eller lignende katastrofer? ->Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2022 12:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Eria Jarensis skulle være et skalkeskjul for DMHA i virkeligheden så den skulle være god. Dog er det rigtigt at de har lavet lidt om i opskriften men har prøvet begge og de er effektive både den gamle og den nye


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team