Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 aug 2022 14:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 aug 2022 17:16
Indlæg: 3
Hej alle,
Det er nu snart et år siden jeg tog mdma, hvor jeg havde en ekstrem ubehagelig oplevelse som desværre stadig påvirker mig den dag idag. Jeg var sammen med en kammerat hvor vi besluttede os for at tage Emma, her var alt godt og jeg ville så ind og ligge mig til at sove, her oplevede jeg at det var som jeg alt inde i mit hovede blev trukket i, og havde virkelig svært ved at åbne mine øjne, fik dem dog åbnet og rejste mig efterfølgende op og tænkte wow det var godt nok vildt. Jeg gik efterfølgende ud og tog noget vand og lagde mig så igen hvor lignende følelse så kom igen, her resulterede det så med at det sagde et slags pop inde i mit hovede. Det var herefter at det føltes som om alt forlod mit hovede glæde, fokus endda selve trippet forsvandt og jeg følte mig herefter helt tom indeni. Det er som det aldrig er blevet normalt igen og kæmper stadig med at holde fokus osv. selv efter et helt år! Jeg er ved at gå ud af min gode skind da det har ramt mig på så mange punkter i min hverdag samt min sexlyst. Er der nogen som har oplevet noget lignende eller eventuelt ved hvad man kan gøre for at komme tilbage til sit normale liv igen? Og nogen der måske har et godt råd til hvad man kan gøre i dette tilfælde, for det her godt nok hårdt.

Håber at hører fra jer

Mvh.
Casper


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2023 04:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jan 2023 03:45
Indlæg: 3
Hvis det er et år siden og du stadig mærker efekterne fra dit badtrip.. lyder det lidt som om du måske skal begynde at tænke over hvordan du kan leve så normalt som muligt med de bivirkninger i dagligdagen:/ jeg frygter det selv hver gang man hygger sig lidt for meget..! overdosis kan godt indtræffe ved blot en lille streg.. især hvis det ikke er første dans med det.. alle reagere anderledes på stoffer:)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team