Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 jul 2022 20:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2020 20:15
Indlæg: 5
Hej alle smukke trolde i hulen.

Vil høre om der er andre end mig der har haft denne oplevelse af stoffet lsd?

Jeg har haft et meget grimt misbrug. Jeg stoppede simpelthen min næse med coca hver dag, kunne slet ikke få nok, kunne ikke stoppe min voldsomme lyst til det, og tog stille livet af mig selv, år efter år, det var en meget grim tid. En dag stødte jeg ind i en gut der tilbød mig lsd, en fisk for en sukkerknald sagde han, så jeg tænkte hva faen, og tog imod tilbuddet, hvilket gjorde denne person til min redningsmand. Efter den dag stoppede mit grimme misbrug med det samme, havde pludselig heller ikke brug for cigaretter mere, det var som om det slettede mit afhængighed på en eller anden måde, jeg begyndte at læse på det og fandt ud af mange brugte det i microdoserings protokol for at få noget livsglæde, så det startede jeg med og fik pludselig et liv der er værd at leve, med energi, kærlighed og glæde, det har virkelig hjulpet mig, og ja så kan man kalde det et nyt misbrug, men det er i så små mængder at det kun lige pudser mine grimme hjørner af.

Hvis nogen har prøvet dette eller selv microdosere lsd, kunne jeg virkelig godt tænke mig at høre om jeres historie eller hvad der gør at i vælger at microdosere lsd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2022 10:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
❤️ dejlig læsning.

Hvis vinterstemning begynder og gøre mig depri tyer jeg som regel til 0,1 g spidsnøgenhat og går mig en lang tur det virker fint for mig.
Om sommeren tager jeg 0-2 trip men der er vi i noget højre dosis sku fedt og stene rundt ude på heden og i skoven.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2022 17:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Rigtig fedt, det kunne hjælpe dig! Jeg har en lidt lignende historie. Jeg har røget alt for mange joints i alt for mange år, og ville egentlig rigtig gerne stoppe. Den endelige beslutning fik jeg taget under et LSD trip, hvor jeg sad på en mark og kiggede på skyerne, med en bankende technofest i baggrunden. Der fik jeg sat tankerne ind på at nu skulle det altså være og fundet modet til at ringe til misbrugscenteret og få hjælp til at stoppe, hvilket jeg så gjorde et par dage efter jeg kom hjem. Det tog nogle måneder at slippe helt, men nu er det noget jeg har lagt helt bag mig.

Jeg har ikke prøvet mikrodosering, men jeg har nogle mærker liggende og ferie, så måske er det tidspunktet...

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team