Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 maj 2022 15:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2015 12:08
Indlæg: 27
60 ug lsd første gang?

Hej med jer
Min veninde og jeg har aftalt at tage et lsd trip sammen i midten af juni måned.
Jeg har prøvet svampe 5-6 gange og ayauascha en gang, derudover mdma, coke, hash osv en del gange, dog ikke inden for det sidste år overhovedet. Min veninde har røget hash, men har ingen erfaring med stoffer udover det.

Ud af de gange jeg har taget svampe, har jeg kun fået et ‘ordentligt’ trip med syns/følelses forstyrrelser, hallucinationer og dybe indsigter én gang på ca 3 gram +/-.
Jeg tror jeg enten ikke har taget nok de andre gange eller bare har været uheldig med de svampe jeg har fået.
Ayauascha har jeg prøvet en gang, hvor det virkede fysisk (jeg blev svimmel, hallucinerede, mistede tidsfornemmelse ), men desværre havde jeg ingen indsigter eller følelse af at være ‘skudt af’. Jeg var 100% til stede. Jeg drak to glas. Det virkede fint på alle de andre deltagere. Jeg er ekstremt god til at kontrollere mig selv og har også altid været ‘ædru’ oppe i hovedet, selvom jeg er fuld. Jeg ved ikke om det er noget der spiller ind ift lsd dosis.

Jeg har lagt følgende plan for vores trip:
Vi tager lsd’en hjemme hos mig og bliver der, indtil vi begynder at mærke noget (så vi har mulighed for at gå på toilet hvis det bliver nødvendigt under come up).
Når vi er igang kører min kæreste os ud til et naturområde ca 7 min fra mit hjem. Der er en stor smuk eng med sø og siddeplads, hvor der stort set aldrig er nogen mennesker, men rigtig flot natur. Tænker at tage en højtaler med og måske noget spiseligt af en eller anden slags.

Når vi så er klar til at blive hentet igen, kan jeg ringe til min kæreste og så kommer han og kører os hjem igen.

Vores intentioner er egentlig bare at mærke naturen og styrke vores venskab. Jeg er rimelig åben og har ikke nogen bestemt retning jeg vil have trippet skal gå i, udover at det selvfølgelig gerne skulle blive en positiv oplevelse. Vi er rigtig tætte og begge et rimelig godt sted i vores liv :)

Jeg havde egentlig tænkt at vi skulle tage 60 mikrogram/ug (0.06 miligram ?), og regner med vi så vil trippe i ca 8 timer? Eftersom det er hendes første gang er jeg ikke ude i at det skal være super mega intenst, og derfor tænker jeg 60 ug er en fin første gangs dosis? Jeg vil også gerne være i stand til at kunne hjælpe min veninde lidt på vej, hvis hun får angst eller uro undervejs

Jeg ved godt man aldrig man vide hvad der sker og hvor meget der skal til, før man har prøvet det, men alligevel ..

Nu vil jeg dog gerne høre fra nogle eksperter, så hvad synes I? Hvad siger jeres erfaringer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2022 17:24 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Flyttet fra triprapport-sektionen til Syntetiske
//admin

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2022 18:47 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg ville spise dosis der hvor trippet skal forgå ingen grund til at smide en semiforvirrende transport ind i det - jeg vil sige 100 ug og så tage en nogle lette joints med hvis det blir for intenst.
Go tur


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2022 16:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
60 microgram lyder som et halvt eller et kvart frimærke. De fleste tager et helt frimærke første gang, men jeg synes det er fint at gå forsigtigt frem. Især for din veninde, som ikke har prøvet andet end cannabis. Man skal også altid være forsigtig når man tager hul på et nyt parti, for man kan aldrig vide hvor meget der er i, og hvad der er i. Men måske skulle I tage nogle joints, colaer, eller bajere med, så I har noget ekstra hvis trippet bliver for tamt. Både cannabis, koffein, og alkohol går godt sammen med LSD, efter min mening.

Det er fint at sidde ude i naturen, men husk at tage noget musik med. Det er det vigtigste.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jun 2022 14:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Fso skrev:
Jeg ville spise dosis der hvor trippet skal forgå ingen grund til at smide en semiforvirrende transport ind i det - jeg vil sige 100 ug og så tage en nogle lette joints med hvis det blir for intenst.
Go tur


Forstår jeg dig ret, at du anbefaler at ryge cannabis såfremt LSD-trippet bliver for meget?

I så fald synes jeg, det er ringe HR.

Cannabis er notorisk kendt for at forstærke virkningen af psykedelika, så for rookies anbefales det generelt at udelade weed helt indtil man er bekendt med det givne psykedelikum. Om ikke andet så i hvert fald vente til et godt stykke tid efter peaket, hvis man har mod på det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team