Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 22:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Narkotest
Indlæg: 14 feb 2022 17:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2007 09:59
Indlæg: 133
Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Hey peeps.
Kan det lade sig gøre at indtage kokain lørdag aften, og teste negativt søndag eftermiddag på en hjemmetest?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Narkotest
Indlæg: 14 feb 2022 17:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Afhængigt af hvor meget du tager og hvor langt ud på natten det går så er der nogle detoxes man kan tage men risikoen er meget lille for at du stryger igennem og selv få streger skal du drikke utroligt meget væske, tage masser af b2 nicain, vitamin C og der risikerer du stadig der er metabolitter mener jeg de tester for, i urinen. Hellere lave et Urinus setup https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 80&t=53874 og skaffe dig lidt fersk urin fra nogle der ikke knarker den hver Weekend


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Narkotest
Indlæg: 14 feb 2022 19:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
Det er så trist den der med at skaffe urin uden knark i - ka huske jeg på et tidspunkt var hele venne flokken igen og nej der var ik en eneste som ku hjælpe.
Siger self en del on min daværende omgangskreds :D


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Narkotest
Indlæg: 14 feb 2022 20:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Hahah! Det er sørgeligt har også selv været der. - Stod engang og skulle bruge noget akut ellers røg jeg ind og min kammerat havde været på besøg dagen før hvor vi havde fået noget til hvert panel på urinbaren så først troede de at der var fejl på den.. :D - Min kammerat ringede til hans unge fætter han ikke havde snakket med i årevis som var alt for normal en ung gut til at blive traumatiseret af sin ældre knaserfætter der ringer og beder om hans tis. Det endte med at jeg drønede ind og købte syntetisk urin i headshoppen lige op ad Strøget og lånte deres toilet inden jeg skulle lægge en ny ladning Urinus-style og slap med søforklaringer om urter og dårlige batches af urinpanel-screenere.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team