Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 jan 2022 20:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jan 2022 20:01
Indlæg: 4
Hej, Psychedelia - er kommet i besiddelse af en 80 mg oxycontin tablet. Hvad er den bedste måde at indtage på eftersom det er depot?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2022 21:34 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
I små dosis 80 mg er alt for meget uden tolerance.
Knus den og lav 16 lige store streger så har du 5 mg i hver sådan cirka.
Snif en og giv det 30 min før du overvejer næste. Ikke her med sagt at du skal sniffe 5 mg hver 30 min - mærk efter for det er ik så sjovt og få for meget og gå med kvalme.
Jeg har lidt tolerance og syntes faktisk 10 mg er i overkanten.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2022 00:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jun 2022 22:58
Indlæg: 5
Geografisk sted: Randers
Du har jo nok brugt den men 80 mg depot vil gi ca 7 mg i timen så hvis du er helt normal kan du rolig dele den i 2 og så ta en halv vent 10 timer til du tar den næste så har du 20 timers virkning husk der går mellem 1-1.1/2 time før de virker bare til næste gang du finder en


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jun 2022 15:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Undgå at sniffe tabletter; bindemidlerne, som der er pænt mange af ift. aktivt stof, smadre dine slimhinder.

Oxykodon har relativt høj biotilgængelighed hvis indtaget gennem mave-tarmsystemet kontra lavere ved nasal administration. Nogle mener, at man kan opnå et kick ved at sniffe dem, og jeg skal da ikke modsige disse subjektive oplevelser. Stoffet bliver rigtigt nok optaget hurtigere, men et decideret kick vil jeg ikke kalde det. Længden af rusen nedsættes ligeledes ved snifning.

Ellers er den nævnte fremgangsmåde med små doser på sin plads. Vi har alle forskellig tærskel hvad angår opioider, og særligt som opioid naiv bør man træde varsomt. Ved overdosering er der kun én vej retur, og det er ved hjælp af buprenorfin. Stimulanter hjælper dig ikke.

Til slut: ta' og hold dig væk. Måske du kan holde dig på måtten fremadrettet, men når først døren til opiodverdenen er åbnet, så bliver den svær at lukke. Rusen er bare for god.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team