Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jul 2021 18:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2021 21:56
Indlæg: 8
Skal have en hyggelig aften i aften og er på daglig basis på Paroxetin som antidepressiv.. Tager 20 mg af dette hver morgen og har gjort siden december sidste år..

Vil der ske noget ved at tage MDMA her til aften? Selvfølgelig ikke de vilde doser, men bare en "smagsprøve" på 100 - 130 mg for hele aftenen ?

Der er blevet lavet en renhedstest på det hvor mdma indholdet er "high" til "very high", så god kvalitet så vidt jeg forstår det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2021 20:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Det kan ikke garanteres om der vil/ikke vil ske noget ved dit indtag.
Men SSRI (den type antidepressiv som du dagligt tager) og MDMA er en dårlig blanding med risiko for serotonin syndrom.
Det smarteste ville være at vente med at tage narko, til du ikke længere er medicineret. Både pga. interaktioner medicin og narko imellem, men også så du kan gøre op med dine problemer i stedet for potentielt at forværre dem. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2021 22:41 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jul 2021 11:31
Indlæg: 15
Geografisk sted: The Void
Er ganske enig med Leah. Til en anden gang, så trap ud af paroxetinen forud for indtaget af MDMA (kun hvis du altså kan klare dig uden paroxetin, der må du selv mærke efter). En tommelfingerregel siger at der skal gå ca. 5 halveringstider for et stof før det er ude af kroppen. Dvs. ca. 5 dage for paroxetin, hvis vi skal følge pro.medicin (angiver en halveringstid på op til 21 timer).

_________________
Og har du, prøvet at tage dine øjne af? Og rejst 2000 kilometer i en 2-værelseslejlighed?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2021 22:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Nu er aftenen jo næsten slut, så spørgsmålet er om du valgte at "hoppe på den". :) Men 100 - 130 mg god MDMA er vist lidt mere end en "smagsprøve" - jeg vil mene at du mere er nede i 70 - 80 mg måske endda mindre (især hvis i sniffer det) for at kunne kalde det dét.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2021 02:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
bliver effekten ikke også markant ringere når man tager antidepressiv?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jul 2021 09:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jul 2021 11:31
Indlæg: 15
Geografisk sted: The Void
spaffeh skrev:
bliver effekten ikke også markant ringere når man tager antidepressiv?

Det tyder på at der både er en farmakodynamisk og farmakokinetisk interaktion, hvis man kigger på følgende studie. Obs jeg har kun skimmet abstractet og ikke læst hele artiklen.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17890444/

_________________
Og har du, prøvet at tage dine øjne af? Og rejst 2000 kilometer i en 2-værelseslejlighed?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team