Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jun 2021 15:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jun 2021 15:38
Indlæg: 1
Hey venner! Jeg har fået tilbudt de her 200 mg santeria tramadol piller. Kender i til den fabrikant, jeg er blevet lovet at det ikke er depot piller, og google giver mig ikke en enorm viden herom? Kender i dem venner?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2021 23:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Jeg har prøvet både Generic Tramadol og "mærkevare" Tramadol og jeg ville gå mest op i som du selv siger om det er depot/retard eller ej. Jeg kender ikke specifikt den producent du nævner der nej. Håber du kender til Tramadol. 200mg er ikke en første gangs dosis vil jeg sige :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2021 17:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2008 19:24
Indlæg: 242
Geografisk sted: Snurrestrup
Hej.

Jeg har prøvet disse. Kunne, som du, heller ikke finde nogen information omkring pillerne og producenten heraf, men da jeg, på daværende tidspunkt, atter sad i misbrugets spind, var jeg i sidste ende ligeglad med den manglende information. Mindes dog, at de skulle være med depoteffekt.

Jeg spiste løbende kvarte (50 mg - stacking af Tramadol HCL over en rum tid virker bedre end en høj dosis på én gang) af 3 stk ud af et ark, hvorefter jeg smed resten ud.

Tramadol kan føles nok så uren i sin rus, men disse var der bare noget ganske ulækkert over. Og jeg har indtaget mange generiske tramadol produkter gennem årene, depot eller ej.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2021 16:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 16:08
Indlæg: 50
Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
ok, vis det er i depot effekt få du nok ikke særligt meget ud af dem hvis de har depot effekt, i så fald skal du knuste dem, simpelthen med et kort eller sådan noget af en art, jeg kunne ikke finde noget på medicin.dk fra mærket santeria så de er måske udenlandske,
men prøv og knus dem og spis 50-150mg så skulle du nok få en rus men er det ikke 400mg+ tramadol ellers og så er det chance for kolaps og div.,
eller noget i den stil? er der nogen der kan svare på det?

_________________
It could be the all planets are simply atomes in a higher being... ellers er jeg bare blæst :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2021 22:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2021 18:22
Indlæg: 3
bare glem hvad jeg skrev xD


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2021 23:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg kender ikke det pågældende mærke, men jeg har dog prøvet Tramadol nogle gange. Ud fra min erfaring betyder producenten intet eller i hvert fald meget lidt, såfremt at det er en pålidelig og professionel producent. Da jeg ikke kender til Santeria eller kan finde nyttig information om dem, vil jeg træde varsomt til. Måske endda lade helt være at indtage dem, indtil deres ægthed er blevet bekræftet.

200mg er en høj dosis, hvis man ingen tolerance har. 100mg ville jeg starte med.

Men da Username åbenbart har prøvet dem og beskriver dem som "beskidte" er det nok klogest at smide dem ud, og så købe et mærke, der er vidt anerkendt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 maj 2022 18:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2007 23:02
Indlæg: 23
Fjernet


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team