Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 apr 2021 20:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Hej,

Jeg har generelt ingen angstproblemer eller lignende, og skal ryge mig voldskæv i skunk for at få lidt bekymringer/ængstelse.

Jeg har prøvet svampe flere gange uden problemer - heller ikke under come-up.

Nu har jeg så prøvet LSD 2 gange. Første gang 100ug, og senest 200ug. Det var LANGT federe på 200ug :D Jeg har intet negativt overhovedet oplevet på LSD, og det er klart mit nye favoritstof - jeg kan desværre bare kun tage det sjældent da jeg ønsker at være i et sommerhus eller lignende når jeg gør det.

Man hvad nu herfra? Jeg vil gerne øge dosis, men hvad skal jeg forvente af ændring til 300ug? 400ug?

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2021 08:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Som jeg husker det bliver comedown længere desto højere dosis, der ud over bliver trippet self mere intenst.
Jeg er ikke inde i alle de fancy indtryk som beskriver det nærmere.
Trap det stille op selvom det kun er en gang imellem, så har du jo resten af livet til det og i min optik er det også en god ting at det ikke er alt for ofte.
Jeg syntes dem jeg kender der har trippet alt for hyppigt er blevet ændret og ikke nødvendigvis til det bedre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2021 13:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
...


Senest rettet af DDSIT 10 apr 2021 13:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2021 13:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
En anden mulighed end at øge dosis, er at bruge mere tid på forberedelse. Her tænker jeg på at arbejde med intentionen og kropsterapi forud for trippet. Jeg har set, hvordan et grundigt forarbejde, kan give kæmpe udbytte på lavere doser tilsvarende de 100-200ug.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2021 21:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Takker - det kan godt være jeg bare skal trappe stille og roligt op.

Indtil videre ‘hygger’ jeg mig bare med LSDen - men på den måde at jeg ikke bevidst arbejder med nogle emner på LSD. Jeg havde STOR succes med at arbejde med min dødsangst på svampe for ca. 3 år siden, så jeg ved godt at det kan gøre en kæmpe forskel.

/BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2021 01:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Tror jeg tænker det lidt sådan at med LSD skal man fortsætte på en dosis mere end 3 gange, før man kan sige at man kender til det niveau af trip. Især hvis du ikke har en garanteret dosis på dine mærker. Selvom du dosere med samme batch kan stoffet være ujævnt fordelt så du reelt måske kun har prøvet et 130 ug trip og der ligger et 230 ug trip klar på næste mærke. Det er måske ekstremt hvis dosis er så forskellig, men jeg ved bare at jeg selv har haft ekstreme trips på et mærke og normal styrke trips på 1,5 mærke af samme batch. 2 mærker LSD kan virkelig være meget intenst, og jeg tror ikke på at det er godt at blive blæst igennem uden at have en forståelse for det univers man træder ind i. Jeg ville starte med at holde mig til en til to mærker de første mange gange. Jeg har godt nok ikke selv gået længere endnu og kan jo ikke vide mig helt sikker på hvordan det udvikler sig når dosen er højere, men jeg ved at 2 mærker kan være længe nok til at have full-on visuals og oplevelser af kosmisk kollaps. Men igen min oplevelse er desværre også at LSD kommer i forskellige kvaliteter.

Men ja synes faktisk også LSD er det stof der har allerbedst af en fantastisk setting. Det er som om at den eksterne energi der er i det, kræver lidt mere opmærksomhed i forberedelsen, end ved f,eks. svampe. Hav mulighed for at tegne, danse, male, bygge, ligge, rode med LED gøgl eller hvilken udtryksform du nyder i dit eget selvskab. Det er når man kan gå i meditation over en bevægelse eller følelse at klarsynet opstår mest intenst er min erfaring.

Håber det giver mening, er lidt high :D

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2021 09:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Mange tak Hector, det er nogle gode råd og de gav fint mening :)

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team