Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 apr 2021 23:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2021 22:53
Indlæg: 3
Jeg har taget lsd cirka 10 gange.

Jeg “tror” jeg de fleste gange har fået en dosis på mellem 100-150ug. Altid i selskab med andre, det har været sjove oplevelser med et par “spirituelle” indspark, åbenbaringer osv.

Min næst sidste trip fik jeg en dosis på mellem 200-300 ug vil jeg gætte på (jeg aner ikke hvor stærke, da det ikke var et sted jeg havde fået før og de ikke aner styrken). Mit trip blev MEGET vildt. Jeg fik desværre også taget et par hætter som jeg ikke er vant til. Der skete så også nogle negative ting under peaket, som nok fik mig bragt ind i et “loop”. 3 timer i skrig, gråd, ting der kørte på repeat og det føltes som om det aldrig ville stoppe. Ubehagelige tanker og oplevelser kom frem. Kraftige visuals.

Siden blev jeg lidt skræmt af LSD.

Jeg er et ret spirituelt menneske og har længe haft lyst til at tage LSD alene. For at komme mere i kontakt med mig selv, indse nogle ting osv. Jeg købte 100 ug, fordi jeg netop var alene og hellere for lidt end for meget (efter sidst og alene). Jeg følte et forhøjet humor, havde en rar følelse og milde visuals. Så sjove serier, hørte god musik og så flotte videoer. Men der skete ikke “så meget”. Jeg følte mig meget rolig og tryg. Jeg fik inden “tanker” eller følte mig “ristet” oven i krydderen. Lidt pulserende men ingen “vildere” visuals. Alt under 100% kontrol. Jeg ville gerne have ønsket lidt mere kick.

Nu overvejer jeg så en tur mere, om noget tid med 2x 100 ug, altså 200. Må dog indrømme jeg er bekymret over at få en oplevelse mere som forrige gang. Men tænker, at jeg jo også have taget hætter og der skete negative ting.

synes jeg måske det føltes mildt igår, efter turen sidst og kan derfor egentlig tåle mere nu? Da jeg har oplevet de ting jeg gjorde?

Det der irritere mig mest er nok, jeg ikke ved hvor stærke de var forrige gang.

Ville det være klogt at tage 200 ug alene, efter min oplevelse forrige gang? Nogen der har stået i lignende situation?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2021 01:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2021 22:53
Indlæg: 3
Fandt lige ud af jeg fik 2x 300 ug forrige gang. Så det var muligvis derfor.

Jeg nupper 200 næste gang:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2021 09:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det lyder rigtigt - husk og ha lidt benzo liggende til at slå trippet ned hvis du ryger ind i det negative igen, ikke at jeg tror det vil ske med en dosis på 200.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2021 13:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Din skræmmende oplevelse skyldes muligvis noget det lyder som en lidt rodet setting, i ikke helt trygge omgivelser, hvor folk er på GHB og sikkert en masse andet, så kan det være svært at rejse kollektivt og måske være årsagen til dine negative loops - måske skal du prøve at genleve/tænke din oplevelse og så tage det med dig du kan bruge, der er mange der lærer rigtig meget af deres bad trips i retrospekt =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2021 21:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
HopIFjordeN skrev:
Din skræmmende oplevelse skyldes muligvis noget det lyder som en lidt rodet setting, i ikke helt trygge omgivelser, hvor folk er på GHB og sikkert en masse andet, så kan det være svært at rejse kollektivt og måske være årsagen til dine negative loops - måske skal du prøve at genleve/tænke din oplevelse og så tage det med dig du kan bruge, der er mange der lærer rigtig meget af deres bad trips i retrospekt =)


This^^
600 ug i dårlig settings - det river de fleste rundt. Jeg tvivler dog på at GHB'en i sig selv havde noget med dit badtrip at gøre.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2021 12:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2021 22:53
Indlæg: 3
Bo Dega skrev:
HopIFjordeN skrev:
Din skræmmende oplevelse skyldes muligvis noget det lyder som en lidt rodet setting, i ikke helt trygge omgivelser, hvor folk er på GHB og sikkert en masse andet, så kan det være svært at rejse kollektivt og måske være årsagen til dine negative loops - måske skal du prøve at genleve/tænke din oplevelse og så tage det med dig du kan bruge, der er mange der lærer rigtig meget af deres bad trips i retrospekt =)


This^^
600 ug i dårlig settings - det river de fleste rundt. Jeg tvivler dog på at GHB'en i sig selv havde noget med dit badtrip at gøre.



- i har helt ret. Men ja, sikke et spark jeg fik i kysen :eyes:
Jeg har bestemt lært noget af det trip, både af hensyn til setting, dosis, mit liv (det var nogle voldsomme ting).
Det kan godt være GHB’en ikke havde noget med badtrippet at gøre. Jeg var så langt ude, at jeg også har svært ved at bedømme, hvad der fik mig helt ud i kaos, det hele kørte bare rundt. Jeg er ellers blander-aldrig-typen. Men ja, de fleste havde nok blevet revet rundt på en 600ug dårlig setting.

Nu glæder jeg mig til min 200 ug tur alene :rocking:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team