Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 01:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 mar 2021 15:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 aug 2019 09:55
Indlæg: 17
Hej alle, jeg har de sidste 7 dage kørt på alprazolam 5mg dagligt, og sidste dag som var igår var jeg oppe på 9-10mg. Skal jeg regne med og få nogle former for abstinenser overhovedet eller hvordan.

- Tak på forhånd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2021 15:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Tror du slipper med skrækken og allerhøjest milde abstinenssymptomer- men det er på grænsen!! Tro mig, det er ikke noget du ønsker at opleve - alprazolam giver hurtigt abstinenser og de er virkelig ikke for sjov! Stop Nu!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2021 16:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Hop over på kava kava i stedet for, det giver også en gabaoid følelse af velvære og eufori, men der er ingen tolerance eller abstinens ved stop. Og så er det lovligt. Benzoer er ikke at spøge med, og folk som har været på det længe kan udvikle gaba-syndrome så de ikke kan røre en øl eller andet gaba-stimulerende uden at gå i abstinens igen. Er en vej lige i hovedet på problemer, som folk stærkere end dig, har måtte give op overfor, så vend om så snart du kan. Trap ned over 3 dage gradvist og kom med ind i the kava-club på FB så finder vi noget god kvali kava til dig i stedet for


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2021 16:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 aug 2019 09:55
Indlæg: 17
HopIFjordeN skrev:
Tror du slipper med skrækken og allerhøjest milde abstinenssymptomer- men det er på grænsen!! Tro mig, det er ikke noget du ønsker at opleve - alprazolam giver hurtigt abstinenser og de er virkelig ikke for sjov! Stop Nu!

Okay, super. Har aldrig selv rodet så meget med benzo, mest med opiater ://.
Men tak for svaret ihvertfald!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2021 16:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 aug 2019 09:55
Indlæg: 17
Nafets skrev:
Hop over på kava kava i stedet for, det giver også en gabaoid følelse af velvære og eufori, men der er ingen tolerance eller abstinens ved stop. Og så er det lovligt. Benzoer er ikke at spøge med, og folk som har været på det længe kan udvikle gaba-syndrome så de ikke kan røre en øl eller andet gaba-stimulerende uden at gå i abstinens igen. Er en vej lige i hovedet på problemer, som folk stærkere end dig, har måtte give op overfor, så vend om så snart du kan. Trap ned over 3 dage gradvist og kom med ind i the kava-club på FB så finder vi noget god kvali kava til dig i stedet for


Ja okay ://. Har meldt mig ind i den på facebook nu. Tak for svaret!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2021 01:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 mar 2021 01:08
Indlæg: 2
Er helt ny her og faldt så lige over dette kava kava...
Anmoder i FB gruppen.
Det lyder til at kunne være hjælpsomt.
Tak for tråden her :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 83 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team