Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 04:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 jan 2021 00:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Jeg blev "NBOMBET"(blev solgt et nbomestof i stedet for LSD) for en del år siden og har siden (og måske på grund af et stimulansforbrug der stak lidt af) haft hurtig og hård hjertebanken. Lægen har efter EKG og at have lyttet til mit hjerte ikke kunne finde noget galt med mig, men jeg er alligevel bekymret.

Derfor har jeg valgt at selvmedicinere i en periode med phenibut som jeg vil tage terapeutisk i weekenden. Har også kratom og ketamin og jeg tænker at nogle meget lavdosis kombinationer af disse også vil være gavnligt. Det er selvfølgelig farligt at kombinere dem, men jeg tænker at jeg har brug for det.

Er dette overhovedet en tankegang der giver mening? Altså at kurere reststimulering i mit nervesystem der skulle sidde fast efter for mange stimulerende stoffer? På den ene side er det måske som at kurere sukkersyge med salt, på den anden side er det måske den heling mit stressede system har brug for..

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 01:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Kunne måske være psykologisk?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 03:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Lyder psykologisk og som rationalisering for at tage narko. Det også fint og det kunne da måske hjælpe, hvem ved, langt skørere ting sker hver dag for tiden. Åndedræts øvelser af forskellig art ville nok kunne hjælpe, men hvis du har fået taget ekg og er blevet sagt godt for “burde” der jo ikke være Noget andet end hvad du bilder dig ind. Åndedrætsøvelser med lidt rolig meditation og nedskæring på overdrevet salt/koffein/nikotinindtag ville nok være en fin ikke narkotisk start og selv hvis det ikke hjælper lige der, kan det være det virker bedre med den kombi du har tænkt dig. Kan også godt se hvordan man gerne vil tackle problemer head on som det virker til du prøver, men nogle ting kræver også bare hvile og to til tider.

Hvor lang tid har det stået på?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 13:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Hey Rødhætte.
Føler mig dig. Det er belastende at gå og fokusere på.

Jeg må nok tilhænge mig de andres teori.
Jeg har selv gennemgået noget lignende for en del år tilbage, og det kom også efter en periode med for mange stimulanser. For mit vedkommende var det psykisk, fordi jeg fokuserede på mit hjerte meget af tiden. Det gik væk da jeg ikke havde taget stimulanser i en længere periode, og det blev især bedre da jeg begyndte at meditere hver dag, og generelt danne nogle sundere vaner.

Jeg vil derimod ikke personligt råde folk til at løse sådan et problem, med andre substanser. Af flere grunde, men først og fremmest fordi man ikke løser den egentlig årsag, og man så vil være nød til at fortsætte med at tage disse substanser, for at holde problemet på afstand.

Held og lykke! Måske dette kunne blive begyndelsen til nogle livstilsændringer der vil gavne dig på den lange bane? :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 13:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
spaffeh skrev:
Kunne måske være psykologisk?

Jo, det tror jeg også.

Læbepomaden skrev:
Lyder psykologisk og som rationalisering for at tage narko. Det også fint og det kunne da måske hjælpe, hvem ved, langt skørere ting sker hver dag for tiden. Åndedræts øvelser af forskellig art ville nok kunne hjælpe, men hvis du har fået taget ekg og er blevet sagt godt for “burde” der jo ikke være Noget andet end hvad du bilder dig ind. Åndedrætsøvelser med lidt rolig meditation og nedskæring på overdrevet salt/koffein/nikotinindtag ville nok være en fin ikke narkotisk start og selv hvis det ikke hjælper lige der, kan det være det virker bedre med den kombi du har tænkt dig. Kan også godt se hvordan man gerne vil tackle problemer head on som det virker til du prøver, men nogle ting kræver også bare hvile og to til tider.

Hvor lang tid har det stået på?

Jeg ser det mere som en god undskyldning. Det er ikke fordi at jeg tager det for sjov, men når jeg nu alligevel har stofferne kan jeg lige så godt se om jeg kan få noget ud af dem. Jeg er som sagt ikke vildt bekymret, men føler alligevel at jeg bør gøre noget.

Tak for tippene. Jeg laver nogle dybe vejrtrækninger (kender du nogle bedre åndedrætsøvelser?) og holder mig fra koffein, salt og smøger.

NBOMen tog jeg i 2014 på en festival men jeg lagde i første omgang mest mærke til psykologiske bivirkninger. Siden da har jeg i primært weekenderne haft et blandet forbrug af feststoffer: speed, coke, mdma og diverse psykedelika. Jeg lagde mærke til hjertebankenen for et halvt år siden.

MitLivMitValg skrev:
Hey Rødhætte.
Føler mig dig. Det er belastende at gå og fokusere på.

Jeg må nok tilhænge mig de andres teori.
Jeg har selv gennemgået noget lignende for en del år tilbage, og det kom også efter en periode med for mange stimulanser. For mit vedkommende var det psykisk, fordi jeg fokuserede på mit hjerte meget af tiden. Det gik væk da jeg ikke havde taget stimulanser i en længere periode, og det blev især bedre da jeg begyndte at meditere hver dag, og generelt danne nogle sundere vaner.

Jeg vil derimod ikke personligt råde folk til at løse sådan et problem, med andre substanser. Af flere grunde, men først og fremmest fordi man ikke løser den egentlig årsag, og man så vil være nød til at fortsætte med at tage disse substanser, for at holde problemet på afstand.

Held og lykke! Måske dette kunne blive begyndelsen til nogle livstilsændringer der vil gavne dig på den lange bane? :-)


Tak :hjerte:. Det er specielt et problem med hensyn til mit arbejde hvor jeg hele tiden er bange for at arbejde for hårdt. Jeg følger dit råd og holder mig fra stimulanser fremover. Har lidt svampe som jeg ikke smider ud, men jeg tænker næppe at de mikrodoser jeg tager gør en forskel. Det føles i hvert fald ikke sådan.

Jeg forstår dog ikke hvorfor at du ikke ville løse det med andre substanser.. det erstatter selvfølgelig måske bare problemet delvist med et andet (her mener jeg at min hjertebanken bliver erstattet af afhængighed), men jeg vil hellere have lidt afhængighed og lidt hjertebanken end vildt meget hjertebanken..

Men tak for din påmindelse om at leve sundt.


Senest rettet af Lille Rødhætte 09 jan 2021 16:45, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 14:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Jeg ser det mere som en god undskyldning. Det er ikke fordi at jeg tager det for sjov, men når jeg nu alligevel har stofferne kan jeg lige så godt se om jeg kan få noget ud af dem. Jeg er som sagt ikke vildt bekymret, men føler alligevel at jeg bør gøre noget.


Så længe du får mere ud af det end du mister lyder det som en god handel i sidste ende :). Folk skal også bare lige prikkes til nogle gange for lige at "double check yoself's be-fo' u reck yourself"

https://www.youtube.com/watch?v=0BNejY1e9ik kan godt lide wim hof's videoer og attitude, men der findes en masse andre lignende der måske passer bedre, uanset hvad er det nok aldrig helt dumt at øve sig i at ånde, vi skal hvertfald alle gøre det lidt tid endnu, minuswhale blive lidt god til det lel

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 16:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Læbepomaden skrev:
Citat:
Jeg ser det mere som en god undskyldning. Det er ikke fordi at jeg tager det for sjov, men når jeg nu alligevel har stofferne kan jeg lige så godt se om jeg kan få noget ud af dem. Jeg er som sagt ikke vildt bekymret, men føler alligevel at jeg bør gøre noget.


Så længe du får mere ud af det end du mister lyder det som en god handel i sidste ende :). Folk skal også bare lige prikkes til nogle gange for lige at "double check yoself's be-fo' u reck yourself"

https://www.youtube.com/watch?v=0BNejY1e9ik kan godt lide wim hof's videoer og attitude, men der findes en masse andre lignende der måske passer bedre, uanset hvad er det nok aldrig helt dumt at øve sig i at ånde, vi skal hvertfald alle gøre det lidt tid endnu, minuswhale blive lidt god til det lel


Ja, det er bare lidt farligt.. :) Det, du skriver der "folk skal..." er det ikke mere et idiom end en sætning der passer ind?

og ja, vejtrækningsøvelser: det er egentlig nok en ting der godt kan lade sig gøre at finde. wim hof er for vild til mig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 17:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Ja, det er bare lidt farligt.. :) Det, du skriver der "folk skal..." er det ikke mere et idiom end en sætning der passer ind?


tja, livet er farligt og måske? skriver bare og håber folk kan få noget ud af det, nogle gange går det bare lidt hurtigt du ved.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 18:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Læbepomaden skrev:
Citat:
Ja, det er bare lidt farligt.. :) Det, du skriver der "folk skal..." er det ikke mere et idiom end en sætning der passer ind?


tja, livet er farligt og måske? skriver bare og håber folk kan få noget ud af det, nogle gange går det bare lidt hurtigt du ved.

Godt svar, ven!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 19:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jan 2020 13:17
Indlæg: 50
bare for at gi dig et lille svar på dit problem så er det muligt du kan ha noget med hjertet jeg har selv noget og er faktisk blevet skannet for det og det meget sjældent jeg mærker det men det forkommer faktisk kun når jeg ædru og har det meget varmt jeg har dog bare valgt at være lige glad i altfald for nu jeg oplevet det ved jeg har hurtig hjerte rytme som så skifter til korte og kraftige slag og jeg bliver svimmel og tager fat i noget eller sætter mig naturligt når det sker og bliver forpustet når det sker men det sker kun når jeg fysisk anstrenger mig og jeg skal ha det varmt og det sker maks 3 gange på et år men har aldrig prøvet det andet en jeg har været ædru. men tænker ikke det er noget der bare kommer pga. du har taget noget, vis det er noget der er fysisk og ikke psykologisk så det noget med at finde ud af hvornår det kommer vis det kun kommer når du påvirket så ville jeg nok råde dig til at undgå de ting i altfald for en periode og så ville jeg nok finde ud af om det er noget du måske har problemer med som bliver tvinges frem pga øget hjerte rytme pga stimulation fra det indtaget produkt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 20:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Prøv evt at snak med din læge om clonidin

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2021 23:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Sådan lidt kort og kontant, så nej, din indledende tese giver ikke særlig meget mening. Og jeg tror slet ikke, at stoffer vil gøre nogen gavn for dit hjerte - eller dit sind for den sags skyld, når dit fokus er lidt forrykket over i noget helbreds angst.

Jeg kender selv til, at ens hjerte kan føles meget ubehageligt. Jeg har som så mange andre mennesker (vel en 20 % eller mere), et hjerte der ofte slår nogle ekstra slag. De fleste opdager det aldrig, men hvis jeg er påvirket af cannabis, så kan det ofte være noget, jeg lægger utroligt meget mærke til. Det kan føles lidt som om hjertet langsomt taber sin puls, og man føler nærmest at man bliver kvalt, for så pludseligt at hjertet lave et slag så kraftigt, at det føles som om der kom 3 x den normale blod volumen. Jeg har fået lavet flere EKG'er, og ingen har vist noget farligt. Jeg har faktisk prøvet at have præcis den føles jeg netop beskrev, mens jeg fik taget et EKG, uden der var nævneværdigt at se. Det er der en rigtig simpel forklaring på, og det er at min subjektive opfattelse af, hvordan det føles, ikke er repræsentativ for de faktiske omstændigheder. Det er så let at overdrive følelser, ved at fokusere på dem; og specielt for hjertet, som jo i høj grad påvirkes af den konkrete mentale tilstand man er i. Når jeg ikke er påvirket, mærker jeg stort set aldrig til mit hjerte, andet end at det slår. Men når jeg er påvirket og bliver lidt mere introspektiv og til dels også frygt/paranoia-labil, som følge af nedsatte sanser, så mærker jeg, at mit hjerte slår et ekstra slag. Det føles egentligt ikke så underligt, men det startede nogle tanker og satte en stemning, og ligeså stille føles det af mere. Men den dramatiske følelse af hjertet, der nærmest går i står, for så at lave et gigantisk slag, den kommer først senere. Den følelse kommer efter jeg har mærket det ekstra slag, som en form for stress reaktion.

Efter jeg konkret kunne se på et EKG, at det vitterligt først var vel efter det ekstra slag, at den ubehagelige følelse opstod, har jeg ikke mærket den siden. Og det er efterhånden et par år nu. Jeg kan stadig mærke et ekstra slag, eller måske en lidt underlig fornemmelse ved hjertet. Men mere end det, bliver det aldrig. Fordi jeg nu alene mærker den fysiologiske effekt, uden indblanding fra mit sind.

Der er naturligvis ingen garantier i verden, så selvfølgelig kan der være noget galt med dit hjerte. Men jeg tvivler på, at der reelt er noget galt. Specielt fordi hurtig og hård puls jo nærmest er forbundet med en lidt angst/panisk sindsstilstand. Den slags sindstilstand man kunne forvente at få, hvis man meget af tiden er bekymret for sit helbred.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2021 00:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Kan være du er for stresset ubevidst og dermed også meget belejligt har for meget kortisol, for meget noradrenalin og får sovet/hvilet dig for lidt og dyrket for lidt motion så hjertet også får sig en workout eller to. Ellers er der ting som rønnebærekstrakt, passionsblomstekstrakt, citronmelisseekstrakt, Baldrianekstrakt, mf. samt magnesium, zinc og l-arginin hvis det fortsat driller.

Jeg ville passe på med phenibut der, det er lidt som benzoer og GHB, det tager hurtigt fusen på folk og før man ved af det er man enten afhængig eller halvt delir-abstinent. Samme med kratom, det er også notorisk svært at slippe igen. Begge er i den "milde" ende af knarkskalaen men multivitaminer er det bestemt heller ikke. Har været dybt afhængig af begge og det var dælme en kamp at komme ud af igen kan jeg love dig for. - Drik noget kava, spis nogle urter og få dig en hobby eller find dig en sød pige. Skal det være ting du kan hælde indenbors som skal være hjælpen, så lad det være de rigtige som gavner dig på sigt. Læs op på adaptogener, implementer 3-5 i din dagligdag og prøv at se hvordan du begynder at vokse og trives som man gjorde inden man blev langskægget, gammelklog og ude af trit med alt det dersens ungskaberi.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2021 17:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Wonderfly skrev:
bare for at gi dig et lille svar på dit problem...


Mange tak for historien og rådene, det er sødt af dig at skrive det.. har også kraftige slag som jeg næsten kunne høre (synes jeg selv), så jeg bliver nok nødt til at holde mig fra stimulanser indtil problemet forbedrer sig og overvejer også noget motion.. :shock:

blazR skrev:
Prøv evt at snak med din læge om clonidin

Tak for tippet, det husker jeg hvis jeg kommer til lægen igen. Synes det er sådan lidt pinligt at komme rendende hele tiden, specielt når han afkræftede min frygt første gang.

Randomname skrev:
Sådan lidt kort og kontant, så nej, din indledende tese giver ikke særlig meget mening. Og jeg tror slet ikke, at stoffer vil gøre nogen gavn for dit hjerte - eller dit sind for den sags skyld, når dit fokus er lidt forrykket over i noget helbreds angst.

Jeg kender selv til, at ens hjerte kan føles meget ubehageligt.....

Efter jeg konkret kunne se på et EKG, at det vitterligt først var vel efter det ekstra slag, at den ubehagelige følelse opstod, har jeg ikke mærket den siden. Og det er efterhånden et par år nu. Jeg kan stadig mærke et ekstra slag, eller måske en lidt underlig fornemmelse ved hjertet. Men mere end det, bliver det aldrig. Fordi jeg nu alene mærker den fysiologiske effekt, uden indblanding fra mit sind.

Der er naturligvis ingen garantier i verden, så selvfølgelig kan der være noget galt med dit hjerte. Men jeg tvivler på, at der reelt er noget galt. Specielt fordi hurtig og hård puls jo nærmest er forbundet med en lidt angst/panisk sindsstilstand. Den slags sindstilstand man kunne forvente at få, hvis man meget af tiden er bekymret for sit helbred.


Okay, tak for dit input. Jeg tog ketamin og phenibut i lave doser i går og synes at det har hjulpet. Måske har det bare hjulpet på min bekymring, hvilket egentlig er et fint resultat. Det var også ret uhyggeligt at kombinere dem og må frarådes på det kraftigste da kombinationen forstærker visse af de uønskede effekter og kan føre til døden ved opkast.

I første omgang vil jeg sætte eksperimentet i bero og måske fortsætte det udenlukkende med phenibut og kun ved behov.

Ikke så godt at du også er bange for hjertet, held og lykke med det. Og tak for beroligelsen og din viden.

Nafets skrev:
Kan være du er for stresset ubevidst og dermed også meget belejligt har for meget kortisol, for meget noradrenalin og får sovet/hvilet dig for lidt og dyrket for lidt motion så hjertet også får sig en workout eller to. Ellers er der ting som rønnebærekstrakt, passionsblomstekstrakt, citronmelisseekstrakt, Baldrianekstrakt, mf. samt magnesium, zinc og l-arginin hvis det fortsat driller.

Jeg ville passe på med phenibut der, det er lidt som benzoer og GHB, det tager hurtigt fusen på folk og før man ved af det er man enten afhængig eller halvt delir-abstinent. Samme med kratom, det er også notorisk svært at slippe igen. Begge er i den "milde" ende af knarkskalaen men multivitaminer er det bestemt heller ikke. H1ar været dybt afhængig af begge og det var dælme en kamp at komme ud af igen kan jeg love dig for. - Drik noget kava, spis nogle urter og få dig en hobby eller find dig en sød pige. Skal det være ting du kan hælde indenbors som skal være hjælpen, så lad det være de rigtige som gavner dig på sigt. Læs op på adaptogener, implementer 3-5 i din dagligdag og prøv at se hvordan du begynder at vokse og trives som man gjorde inden man blev langskægget, gammelklog og ude af trit med alt det dersens ungskaberi.


Jeg ER faktisk ret stresset, tak for indsigt. Jeg tager på Naturpoteket og kigger lidt på ekstrakterne. Har lidt ashwaghanda (et adaptogen) liggende som jeg også vil begynde at spise. Jeg har aldrig været afhængig af noget, så tror måske at jeg undervurderer faren ved phenibuten og de andre. Jeg vil passe på, i første omgang er jeg dog ikke så bekymret da jeg har arbejde i hverdagene og ikke tager stoffer på arbejdet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2021 01:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Lille Rødhætte skrev:
I første omgang vil jeg sætte eksperimentet i bero og måske fortsætte det udenlukkende med phenibut og kun ved behov.

Det tror jeg er vejen frem. Lidt ro på og et skifte i fokus væk fra at tænke på, hvordan dit hjerte slår.

Som sagt, så er følelsen ikke noget der fylder for mig, da alene det at vide, at følelsen er ren psykologi, gør at den egentligt ikke opleves, for mig. Herved mener jeg naturligvis ikke, at den slags følelser og oplevelser derfor er noget man bare kan tænke sig fra. Selve grundstenen i helbredsangst må jo være, at man ikke har evnen til netop at gøre dette. Ligesom man heller ikke kan kurere depression ved at sige "det er bare en kemisk ubalance, du er faktisk glad" til en depressiv person.. Men hvis du kan få dit fokus væk fra en frygt om at være syg - når nu du er blevet undersøgt af en læge - så tror jeg at du vil opleve, at din 'skade' eller 'sygdom' forsvinder når du stopper med at føle og mærke efter den hele tiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2021 20:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Randomname skrev:
Lille Rødhætte skrev:
I første omgang vil jeg sætte eksperimentet i bero og måske fortsætte det udenlukkende med phenibut og kun ved behov.

Det tror jeg er vejen frem. Lidt ro på og et skifte i fokus væk fra at tænke på, hvordan dit hjerte slår.

Som sagt, så er følelsen ikke noget der fylder for mig, da alene det at vide, at følelsen er ren psykologi, gør at den egentligt ikke opleves, for mig. Herved mener jeg naturligvis ikke, at den slags følelser og oplevelser derfor er noget man bare kan tænke sig fra. Selve grundstenen i helbredsangst må jo være, at man ikke har evnen til netop at gøre dette. Ligesom man heller ikke kan kurere depression ved at sige "det er bare en kemisk ubalance, du er faktisk glad" til en depressiv person.. Men hvis du kan få dit fokus væk fra en frygt om at være syg - når nu du er blevet undersøgt af en læge - så tror jeg at du vil opleve, at din 'skade' eller 'sygdom' forsvinder når du stopper med at føle og mærke efter den hele tiden.

:hjerte: Du har nok ret. Jeg holder inde med eksperimentet når jeg har prøvet phenibut et par gange om et par uger.

mht. til om man kan kurere en kemiske ubalance ved at "bare blive glad" så er ideen ikke helt dum imo. Sundere vaner og positive handlinger har vel også effekt på det neurokemiske niveau.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2021 18:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Bare lige for at melde tilbage så har jeg nu i en måneds tid eksperimenteret med diverse deppressanter (phenibut, ashwaghanda, kratom, hash og ketamin plus en enkelt øl). Derudover har jeg arbejdet et par timer om dagen med aktivt arbejde og småtrænet med nogle vægte. Skal jeg melde tilbage må jeg kalde projektet en succes, omend ikke ubetinget. Min hjertebanken er blive mindre tydelig og er "kommet ind i kroppen igen". En ulempe er dog at jeg er blevet småafhængig. Regner med at noget af min hjertebanken kommer igen når jeg stopper med ashwaghandaen og når cannabinoidniveauerne er normaliseret igen (om et par uger).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2021 21:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Vil bare lige tilføje, at jeg også blevet "N-BOMBED" i 2014 og også døjede med hjertebanken og brystspændinger den efterfølgende tid.
Det gik dog over af sig selv og meget af det var muligvis psykisk, fordi jeg netop troede, at jeg skulle dø af et hjerteanfald under det forfærdelige trip.
Håber det bedste for dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2021 21:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Hindbaerroulade skrev:
Vil bare lige tilføje, at jeg også blevet "N-BOMBED" i 2014 og også døjede med hjertebanken og brystspændinger den efterfølgende tid.
Det gik dog over af sig selv og meget af det var muligvis psykisk, fordi jeg netop troede, at jeg skulle dø af et hjerteanfald under det forfærdelige trip.
Håber det bedste for dig.

Tak for at dele din erfaring med mig.. Jeg har selv ikke lagt mærke til nogle brystspændinger, men det er helt sikkert individuelt og kommer an på hvilken kropsbevidsthed du har. Det fik på den positive side mig til at droppe psykedeliske stoffer lidt. Måske en fejl, men jeg er glad for at have holdt lidt igen så jeg stadig havde nogle trips tilbage nu, når jeg er ældre.
:peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team