Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 sep 2020 03:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2020 03:03
Indlæg: 1
Havde en fantastisk aften og en meget speciel oplevelse. Det går nok lang tid før jeg prøver det igen, men både jeg og kæresten havde det vildt!
-------------

Spørgsmålene nedenfor har sikkert mange svar, og er sikkert stillet mindst ligeså mange gange på dette site. Jeg håber dog på nogle hurtige gode svar alligevel til denne unge mand i det jyske.

Jeg har aldrig taget MDMA før. Har anskaffet nogle flotte klare krystaller.

Formålet er at få en god oplevelse, uden at overgøre det. Vil gerne undgå seriøs nedtur, opkast, m.v.

1) Indtag.
Hvad er den mest hensigtsmæssige måde at indtage MDMA?
- Planen er at knuse krystallerne og blande det i saft.

2) Dosering.
Hvor meget skal man køre som first timer?
- Planen er at starte med 80mg

3) Re-dose.
Er re-dose at foretrække som del af et trip?
Hvor lang tid efter første dose, bør re-dose indtages?
- Planen er at re-dose højst 2 gange i løbet af aftenen i saft med 40mg pr re-dose når virkningen er på vej ned.

4) Alkohol
Er alkohol inden en dårlig ide?
- Planen er at drikke en drink eller 2 inden/i mens.

5) Tidshorisonten
Hvor lang tid går der fra MDMA er indtaget som beskrevet, til det begynder at virke?
Hvor lang tid går der fra MDMA er indtaget som beskrevet, til det peaker?

6) Nedturen.
Kan man købe noget i håndkøb der gør en forskel dagene efter og er det effektfuldt?
- Har læst om 5-htp som desværre skal bestilles, de kan i hvert fald ikke fås i jylland.
- Har læst om tryptofan, men der lader til at være uenighed om det har reel effekt eller ej.

Håber på gode og hurtige svar fra nogle pros, der forstår at tage højde for forskellen på en first timer og en heavy hitter.


Senest rettet af bumbamsen 26 sep 2020 06:44, rettet i alt 3 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2020 10:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Der var en der spurgte for nylig, her er et link til den tråd: viewtopic.php?f=86&t=56579

Jeg tror alle dine spørgsmål er besvaret derinde. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2020 10:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
1) God idé. MDMA er let at røre ud i vand eller andre væsker.

2) God idé. Det er fint at starte lidt forsigtigt med 80 mg., men næste gang skal du nok øge dosen til 100-120 mg.

3) Jeg nøjes med at redosere én gang. Problemet med at redosere er at der igen går 45-60 minutter før stoffet begynder at virke. I denne lille time vil virkningen af den første dose blive hæmmet. Det betyder at du får en pause midt i dit trip.

4) Ja, de fleste mennesker får spoleret potensen af MDMA. Til gengæld kan kæleri og krammeri være meget intens.

5) Alkohol hæmmer virkningen af MDMA. Derfor er det bedst at lade være med at drikke alkohol. MDMA er et meget sart stof, som helst skal tages alene, for ikke at blive overdøvet.

6) MDMA begynder at virke efter 45-60 minutter, når det indtages oralt. Det er forskelligt hvornår det topper. For mit vedkommende topper det allerede efter et par timer.

7) Jeg kender kun til 5-HTP.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2020 11:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg foretrækker at redosere nasalt, netop for at man ikke skal vente på det virker.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2020 10:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg har engang prøvet at sniffe det. Af en eller anden grund virkede det ikke særlig godt. Måske skulle jeg give det en chance mere.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team