Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 sep 2020 19:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Hej derude!

Jeg har haft en lille trang til at anvende MDMA igen. Jeg har dog haft dårlig erfaring med det.

Første gang jeg tog mdma fik jeg en bombe, har ingen anelse af dosering - var også påvirket af både Cola (cirka 0.8g) og Alkohol (omkring 3/4 af en flaske sprut) - Uden stor effekt...

Anden gang jeg tog det var jeg også meget påvirket af alkohol, omrking en flaske sprut - der sniffede jeg 0,5g vil jeg skyde på - endte ud en overdosis, dog uden indlæggelse.

Mit spørgsmål er derfor, hvor meget skal man tage for at nyde sit high?

Mange hilsner, Nissen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2020 19:43 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis du nu rent faktisk prøvede at google kunne du jo lynhurtigt finde et svar. Man plejer at sige 50-200mg. 200 er max.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2020 20:00 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Det subforum du har postet i, indeholder nogle af svarene, så du behøver ikke nødvendigvis Google, selvom det generelt er en god skik på en internetforum (der har eksisteret i 20 år)
Se fx
viewtopic.php?f=4&t=6450
viewtopic.php?f=4&t=38607
Generelt er det en god idé, at lave minimal research selv, om ikke andet så for forståelsen

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2020 20:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Derudover vil jeg sige at man skal lade alkohollen ligge den dag. Bevares jeg har selv blandet substanserne, men alle mine bedste oplevelser med MDMA har været uden alkohol indover. Et par øl et par timer inden skader ikke, men er du stiv så bliver MDMA højst en stimulans ala amfetamin. Også kan man jo ligeså godt tage amfetamin. Er du æddru har du fat i en af de mest euforiske stoffer i verden.

MDMA udmærker sig ved at dosis er ekstrem vigtig. Tager du for meget, så opleves dit trip ekstremt hurtigt og du glemmer halvdelen eller mere af din oplevelse. Bivirkningerne stiger på alle leder og kanter når man tager for meget. Derfor anbefaler de fleste at man dosere 100-120 mg i en bombe også venter 1½ time med at tage en redosering på 50-80 mg. Derefter stopper man så med at tage mere, fordi bivirkninger overskygger de ønskede effekter når man kommer over 200 mg på en aften. Trippet varer således mellem 4-6 timer også er der ikke mere for den 25 øre, tilgengæld kan det være nogen af de fedeste timer i ens liv hvis man gør det ordentligt.

DET allervigtigste er at man giver hjernen en pause mellem de her ture. Så tag ikke MDMA hver weekend. Vent 3 måneder i mellem dine trips ellers riscikere du depressive perioder og det kan være længerevarende depression.

Hvor gammel er du? Det lyder ikke til at du passer særlig godt på dig selv. Næsten et gram coke, alkohol og en ukendt dosis MDMA kan godt være en direkte adgangsbillet til dødsriget. Men det er da godt du er kommet herind at spørge om hjælp til fremtiden.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2020 17:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2020 17:28
Indlæg: 1
er lidt ny men vil gerne prøve hvor og hvordan...???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2020 18:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Mister 2020 skrev:
er lidt ny men vil gerne prøve hvor og hvordan...???

Du køber noget mdma og et testkit så du ved at det rent faktisk er mdma, du vejer en fornuftig indtager den i trygge omgivelser?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2020 00:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2013 21:09
Indlæg: 17
Mister 2020 skrev:
er lidt ny men vil gerne prøve hvor og hvordan...???


Med den adgang vi har til information nu om dage, så starter du med at bruge 20 timer på at undersøge emnet, og så går du videre derfra. Så burde du også have en bedre fornemmelse af hvorvidt det er noget du ønsker at prøve eller ej. MDMA er en kraftig rus - ikke blot et hiv i en pibe eller en årgangsøl.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2020 17:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Tak for svaret Hector Salamanca!

Jeg er i en ung alder af 16.

Det du snakker om med at man kan glemme sit trip skete for mig da jeg sniffede det. Alt var helt sort.

Tak for rådet, tror jeg vil prøve mig af med 120mg i en bombe og så redosere 50mg.

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2020 17:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis du kun er 16 vil jeg klart foreslå dig at du lige venter nogle år inden du leger med hårde stimulanser. Ryg noget pot og drik noget billig vodka i stedet

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2020 20:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Eller endnu bedre, vent med alt til efter de 18+ år. Der er SÅ mange mennesker som fortryder de startede så tidligt, der har været utallige tråde herinde hvor det stort set hvergang går igen med fortrydelser. Du har mange år endnu!

Det er slet ikke for at være lyseslukker eller lyde gammelklog, blot en reminder.

Take Care og respekt for du spørg ind til det! :D

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2020 18:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Halløj mister!

Jeg vil ligesom de andre forslå dig at du venter nogle år endnu.
At tage MDMA i en alder af 16år er virkelig en farlig leg.
Den ene gang mærker du ikke så meget, men næstegang kradser du måske af...

MDMA er et meget potent stof, og derfor også med nogle alvorlige ricisi.
Jeg går ikke ud fra at du ønsker at få senfølger af det i så ung en alder.
Pas på dig selv mate.

Og big up for at du går ud og søger information.
Det er virkelig et skridt i den rigtige retning.

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2020 23:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2013 21:09
Indlæg: 17
UngNisse skrev:
Tak for svaret Hector Salamanca!

Jeg er i en ung alder af 16.

Det du snakker om med at man kan glemme sit trip skete for mig da jeg sniffede det. Alt var helt sort.

Tak for rådet, tror jeg vil prøve mig af med 120mg i en bombe og så redosere 50mg.


Som 16 årig er man slet ikke klar til MDMA, hvis du spørger mig. Af dem jeg kender som har brugt MDMA, jeg vil gætte på 30-40 mennesker, har umiddelbart alle givet udtryk for, at de prøvede det alt for tidligt, og de var som regel 18+ da de prøvede det første gang. Enkelte tætte venner gjorde det som 15-17 årige og resultat var ikke godt - særligt langsigtet. Det er en enorm påvirkning af fundamentale signal receptorer i din unge friske hjerne, som er langt fra udviklet nok til sådanne ting, når du er så ung.

Hvis jeg var dig ville jeg lave en afstemning herinde på psychedelia, og spørge folk hvornår de mener, at det er inden for rimelighedens grænser, at man prøver MDMA første gang.

Et eksempel kunne se sådan ud:
16 år?
18 år?
21 år?
25 år?
30 år?

Og så bede folk uddybe lidt. Så skal du nok få nogle udmærkede bud, hvis ellers nok deltager :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2020 08:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 aug 2011 16:17
Indlæg: 239
Geografisk sted: Foran højre højttalere
16 år. Hvad med noget vodka juice og rød sodavand??
Dette kommer du til at fortryde!!
Vent til du er +21 eller mere!!!

Jeg prøvede første gang mdma da jeg var 20.
Og det var endda også for tidligt, da jeg begyndte at spise mdma krystaller
Som bolsjer i weekenderne!

Heldigvis slap jeg billigt uden nogen negativ konsekvens
Men det ikke sikkert det sker for dig!!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2020 22:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2013 21:09
Indlæg: 17
Genopstået skrev:
16 år. Hvad med noget vodka juice og rød sodavand??
Dette kommer du til at fortryde!!
Vent til du er +21 eller mere!!!

Jeg prøvede første gang mdma da jeg var 20.
Og det var endda også for tidligt, da jeg begyndte at spise mdma krystaller
Som bolsjer i weekenderne!

Heldigvis slap jeg billigt uden nogen negativ konsekvens
Men det ikke sikkert det sker for dig!!!!!


Jeg var 18 og et halvt, sommeraften med vennerne, de efterfølgende par år lavede vi ikke andet end at se frem til næste kiksefest. Tror du vi nogensinde overholdt vores regler om ikke at gøre det for ofte, selvom vi var relativt velvidende om stoffet og det virkningsmekanismer? No fucking way. Det var ultra-destruktivt, og der var ingen diskrimination. Det ramte os alle, en vennegruppe på godt 10 mennesker, som alle har haft en god opvækst og alle whatever-faktorer man kunne forestille sig, men til trods for det alligevel blev opslugt af det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2020 17:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 sep 2020 19:29
Indlæg: 52
Jeg må altså dsv. nok erkende at jeg har taget en del Cola førhen, dog noget jeg har cuttet fra da det blev alt for ofte. Mdma vil jeg bare gerne prøve at have en god oplevelse med og derfor lige prøve det af igen.

Havde faktisk ikke taget noget narko i 6 måneder men i weekenden blev der suget godt til med ammo.

Tak for råddende, jeg vil dog sige at jeg formentlig stadig kommer til at tage det - dog med kæmpe mellemrum så alle receptorne i hjernen kan komme tilbage på et nogenlunde niveu :)

_________________
Jeg har altid været min værste fjende, derfor sandheden er så svær at finde.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team