Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 06:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 sep 2020 21:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 sep 2009 18:22
Indlæg: 124
Geografisk sted: Ålborg
Jeg søger viden og personlig erfaring inden for nedenstående produkter.
Jeg kan læse mig frem til, at styrken og halveringstiden er en del kraftigere og længerevarende end de “ Originale Diazepam, Clonazepam, Alprazolam, Flunitrazepam

Jeg søger et stof, som IKKE slår ud på en Clonazepam I urin prøve.
Derfor tænkte jeg at Diclazepam som kemisk ligger meget nært Beslægtet Diazepam, kunne give give en urinrpøve hvor den ku. Slår ud af Diazepammen.

-Clonazolam
-Etizolam
-Flualprazolam
-Fluclotizolam
-Flunitrazolam
-Pyrazolam
-Diclazepam

Har nogen erfaring som i har lyst til at dele

_________________
Gensidig respekt og kærlig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2020 00:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2013 21:09
Indlæg: 17
Der er en vis grad af uvished omkring de her RC benzoer. Et eksempel er clonazolam som umiddelbart har en kortere halveringstid end clonazepam. Styrken er dog dobbelt op per mg give or take.

Mit gæt er, at de fleste benzodiazepiner vil slå ud på en urinprøve, da deres virkningsmekanismer er så "relativt" ensartede, uanset om det er RC benzoer, eller et af de velkendte benzoer. Der er muligvis nogle kloge hoveder herinde hvad det angår som kan svare nærmere på dét.

Jeg har en enkelt gang aflagt en urinprøve i forbindelse med alkoholbehandling, og urinprøven slog ud på benzodiazepiner, og nærmere detaljer var der ikke at hente omkring hvilket benzodiazepin. Jeg havde på daværende tidspunkt fået chlordiazepoxid og bromazepam indenfor 2-4 ugers tid, som jeg husker det.

Hvis det kan blive en dyr omgang for dig at teste positiv i en urinprøve i denne sammenhæng, ville jeg personligt undgå at forsøge, hvis det er muligt for dig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2020 15:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Etizolam er det benzo jeg kender/har prøvet med absolut kortest halveringstid. Afhængigt af hvornår du har tænkt dig at indtage det, ift hvornår du skal måles, kan det måske times så der ikke er nogen aktive metabolitter tilbage at måle på.
Ellers så slår zopiclon svjh ikke ud på benzo målinger, da det ikke tilhører benzodiazepiner men minder meget om dem i effekt. Aner ikke rigtig noget om de resterende RC's

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2020 06:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
Etizolam er ikke et benzodiazepin. Det er et thienodiazepin, en benzoanalog.

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team