Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Blåt "MDMA"
Indlæg: 08 jun 2020 00:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2019 01:44
Indlæg: 38
Geografisk sted: Hastings & Main
Har fået fingre i noget blåt “mdma” fra nogen jeg stoler på… Men jeg har ingen grund til at stole på personens kilde. Det er fint pulver der intet har med gule krystaller at gøre. Regner med det er knuste blå ecstasypiller. Er dette set før? Måske som en metode til bedre at skjule? Det er opstøvet i København.

Tænker ikke på at indtage før jeg har testet i hvert fald med Marquis reagent. Er det rigtigt forstået at Marquis også tester for PMA, og hvor sandsynligt vil I mene det er at finde PMA på det danske marked?

Ville det være alt for uansvarligt at nøjes med det ene testkit? Det eneste kit jeg har er for fentanyl og vil helst købe så få som muligt, da jeg skal skaffe mig af med alt jeg ejer om et par måneder.

Hvis det da ikke er billigere at sende det til et lab.

Det her handler ikke om at jeg gerne vil blive høj på mdma, da jeg har rigeligt adgang til den “ægte” vare. Er simpelthen bare nysgerrig, og ville kun indtage en lille smule af det blå pulver, hvis jeg beslutter at indtage noget overhovedet.

Mit hovedspørgsmål er vel, har I set blåt ecstasy i pulverform (for nyligt), og hvad indeholdt det i jeres tilfælde/hvordan var virkningen?

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=-X5oCV7hWgs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2020 10:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det burde da være til at se om det er knust pille pulver eller farvede mdma krystaller. Ligemeget hvad ville jeg teste det med så mange kits som muligt for at være sikker. Marquis reagere med sort - lilla farve ved mdma, men ingen reaktion med pma.

Jeg har personligt selv testet en random pose pulver, der slog ud som pma/pmma

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2020 11:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 dec 2019 14:55
Indlæg: 67
Smid et billede op :)

_________________
ओं


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2020 18:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 okt 2019 01:44
Indlæg: 38
Geografisk sted: Hastings & Main
Har ikke nærstuderet det siden (det var mørkt), men vil mene det er fint pulver og ikke knuste krystaller. Smider et billede op når jeg kommer hjem!

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=-X5oCV7hWgs


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2020 02:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Ellers tag evt kontakt til de der gutter ovre i Jylland (var det Kolding?), som gratis tester folks stoffer.
Måske det er en køretur værd, hvis ikke du selv gider investere i diverse kit.
Du kan nok google dem eller søge herinde. De vil nok også være interesserede i at teste et produkt, de måske ikke selv har set før.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2020 11:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg tror vidst desværre de er stoppet med at teste, men er ikke helt 100.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2020 14:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Der har lige været nogen blå ecstacy piller i omløb der står 9/11 på den ene side og der er et Porsche logo på den anden side det kan måske være dem de har knust til pulver :)?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team