Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 02:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 maj 2020 14:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2019 13:42
Indlæg: 29
Hej folkens, jeg har læst mig til at man ikke burde blande xanax med nogen stoffer.
Det skal dog siges, at dette skrives om mange stoffer.. Så er der nogen kombi med xanax, som i kan anbefale eller burde man bare holde sig fra det?

:hm: :hm: :hm:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 15:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Altså, xanax og weed kan da være fint, endda virkelig rart hvis man har tendens til paranoia. Du kommer nok ikke til at imponere nogen med din intelligens, men man må tage det sure med det søde.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 15:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Xanax er en downer, blander du den med en anden downer kan du sagtens dø af det, afhængigt af stof, dosis osv. Man kan godt blande det med stimulanser, men for mit vedkommende er idéen med den kombination mest bare at slå stimulansen ned i slutningen af en 'session'.

Hvis ikke du har særlig godt styr på stofkategorier og den slags, så bare hold dig til reglen om at du ikke må blande det med noget andet, det er en ret idiotsikker regl der gør at man ikke risikerer at slå sig selv ihjel.

Men ellers som Læbepomaden skriver, kan du kombinere det med hash, det er der generelt mange ting der kan blandes med uden det bliver fysisk farligt

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 15:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2019 13:42
Indlæg: 29
Nogen der har erfaring med af fyre en petron på xan og tjald?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 16:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Xanax (benzoer) og N2O:

https://www.bluelight.org/xf/threads/ca ... de.739370/

Flere brugere siger at det er en uinteressant/nederen kombination, næstsidste post går lidt mere i dybden med det, krydsvirkning mellem receptorer osv:

Citat:
It can be done, but as already mentioned, its not really that great of a combo.
That being said, it could potentially knock you the fuck out.
I once did N2O while being under the influrence of Oxazepam and a small dose of alcohol.
I was pretty chilled out before hand but not even close to blacking out or anything like that.
After ingesting 12 grams of N20, I immediately fell into a deep sleep, only to wake up a couple of hours later with minor memory loss.

I found the overwhelming effect kind of wierd at the moment and did some research.
What I found was that N2O actually shows some minor affinity for the GABA-A receptors (at least, when combined with a true GABA-A agonist) so I think this might have been the reason, or at least have contributed, to me passing out cold after ingesting a N2O dose that I would normally be able to handle without any problems.

So you might want to go slow on the siphon untill you know how you react to the combo.

Here are a few links regarding the connection between N2O and the GABA-A receptors.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9477068

http://www.benzobuddies.org/forum/index ... ic=51481.0

http://journals.lww.com/ejanaesthes...O ... at.13.aspx


Så ja, det kan du vel godt, det anbefales ikke af nogen, frarådes af flere, men hvis du gerne vil prøve det alligevel så kør lave doser og prøv dig langsomt frem, så ikke du bliver knocked the fuck out

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 20:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
bruger516 skrev:
Nogen der har erfaring med af fyre en petron på xan og tjald?


Det er ualmindeligt kedeligt. Spild af gas tbh

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 maj 2020 22:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2019 13:42
Indlæg: 29
Tak for kommentarerne, jeg tror bare jeg holder mig til noget pind og nogen barrer. Det var et forsøg værd :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 55 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team