Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 22:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 maj 2020 19:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 maj 2020 12:07
Indlæg: 7
Hej.
Jeg kan ikke finde tramadol hverken på listen over euforiserende stoffer eller listen over lægemidler som er ulovlige at sælge i Danmark.
Jeg er godt klar over, at det kræver en recept før at det er lovligt at besidde.

Er der nogle der har erfaringer/viden omkring bestilling af tramadol over nettet, og som kan udtale sig om enten straf/bødetakster/legalitet eller andet?
Jeg er selv lidt lost i min jagt på at finde noget brugbart info.

Mvh.

Ryan Van Moger


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2020 23:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
ja, derfor de er på recept.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2020 20:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Hej Ryan.
Jeg synes at dit opslag er relevant, og jeg kunne også godt selv tænke mig at få mere information om netop dette. Jeg står i den situation at jeg overvejer at bestille, fordi jeg har et smerte problem som jeg gerne vil løse. Dog bryder jeg mig ikke om tanken om at pakken tages i tolden, og man derefter straffes. Ved godt at man kan benægte sig fra det, men der er stadig chance for politiet ligger sag an, og kommer og generer en på ens adresse. For lang tid siden var der danske vendors på darknet der solgte, men jeg kan ikke finde nogle længere, og jeg bryder mig virkelig ikke om at det skal krydse grænser, og måske bliver taget i tolden. Det er sket for mig før.
Jeg følger med i denne tråd og håber på flere informationer om emnet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team