Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 10:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 maj 2020 15:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2019 20:06
Indlæg: 13
Jeg vil høre vilken type acetone man skal bruge til at vaske amfetamin med kan borup acetone bruges på forhånd tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2020 15:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har altid brugt den fra borup

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2020 15:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2019 20:06
Indlæg: 13
Så det skal den i fryseren og skal det gøres født i skal det hæles i som pest


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2020 15:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2019 20:06
Indlæg: 13
Skal amfen være i pest eller skal det tøres fødst


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2020 17:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Pest=paste? Altså, vådt og "cremet" i stedet for pulver?

Hvis ja, så burde det være ligemeget om det er tørt eller paste, du kommer til at skulle dampe acetonen af bagefter alligevel. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2020 18:33 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Drop det med fryseren, det gør ikke rigtig den store forskel. Tør dit amf, for at fjerne evt fugt/ vand. Hak det ud, op i et glas med borup acetone, rør rundt, hæld acetone fra, tilsæt mere acetone, hæld det hele op i et kaffefilter. Du gemmer det der er i filteret, væsken smider du ud

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Senest rettet af Koalabjørnen 07 maj 2020 19:36, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2020 00:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg har synes ellers altid jeg har fået et bedre resultat, hvis jeg har haft tid til at smide acetonen i fryseren. Det er lidt forskelligt om jeg tørrer mit amf inden, det kommer lige an på tid og hvor meget det handler om, men der synes jeg aldrig jeg har oplevet nogen rigtigt forskel.
Måske det bare er noget jeg bilder mig selv ind? Må lige prøve at science den bitch og prøve at sammenligne de forskellige faktorer op af hinanden i afmålte doser.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2020 09:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Det er som regel meget smart at køle/fryse solventet inden. Jo koldere acetonen er, des mindre opløseligt vil amf være i acetone. Og eftersom vi smider acetonen ud, er det fedt at så lidt amf som muligt er deri. Men det er små mængder vi taler om her. :)

Og mht. at fjerne fugt/vand ved at tørre amfen inden. Tjo, det burde ikke rigtig betyde noget, medmindre det nærmest er flydende, når man starter. :D

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2020 19:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Koalabjørnen skrev:
Drop det med fryseren, det gør ikke rigtigTør dit amf, for at fjerne evt fugt/ vand. Hak det ud, op i et glas med borup acetone, rør rundt, hæld acetone fra, tilsæt mere acetone, hæld det hele op i et kaffefilter. Du gemmer det der er i filteret, væsken smider du ud


Som jeg har forstået det, er acetone meget hygroskopisk, men i mindre grad efter en tur i fryseren.. Er også altid blevet anbefalet at bruge en uåbnet acetone hver gang der renses, i stedet for at gemme acetonen til det formål.. Men det er selvfølgelig ikke optimalt, så skulle der laves en "tør" acetone..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2020 19:54 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Kan se at jeg ikke lige fik afsluttet første sætning, det er rettet nu :eyes:

Ja, jeg mener også at have læst at acetone er hygroskopisk :)

Jeg vil bare påstå at de 10 minutter, som det tager at lave en vask, ikke er nok tid til at acetonen optager en mængde fugt fra luften, der har nogen reel indvirkning. Men det er ikke noget jeg kan bevise. Jeg har klaret mig med acetone med stue temperatur i lang tid.

Acetonen opløser som udgangspunkt ikke det stof man gerne vil rense, det er derfor det er så velegnet :D

Men i virkeligheden kan flere stoffer man vasker med acetone, godt opløses i acetone, der skal bare meget store mængder acetone til. At det er en lille bitte smule mindre tilbøjelig til at opløses i acetone når acetonen køles ned, hvilket giver meget god mening, ligesom at varmt vand kan opløse mere salt end koldt vand, tror jeg ikke har nogen indvirkning, da vi i forvejen bruger relativt lidt acetone i forhold til den mængde acetone der skal bruges til at opløse vores stof.

Det er måske en extra gevinst på 0,001% man vinder ved at køle sin acetone ned.

Så hvis man går med livrem og seler, så tørrer man selv sin acetone og køler den ned inden brug.

Men hvis man bare skal have vasket et par gram narko, så bare brug almindelig borup acetone. Det er i hvert fald min påstand :wink:

Besværet med tørring af acetone og nedkøling, står ikke mål med udbyttet

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team