Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 12:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 mar 2020 18:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2008 15:47
Indlæg: 12
Hej Venner!

Jeg gemte for et halvt år siden 1 gram kokain jeg havde tilovers.
Det har ligget i zipbag, et mørkt sted, ved stuetemp, og er ikke blevet åbnet på noget tidspunkt.
Nu har jeg fundet det frem igen, og næsten alt lugt er forsvundet.
Min næse er lidt blokeret for tiden, så kæresten lugtede også til det, og kunne kun ane en meget lille snert af kemi.
Jeg køber ikke så tit, men har brugt samme dealer i nogle år, og det er altid utroligt virksomt, og lugter altid meget ud af posen!

Spørgsmålet er så;
kan det på 6 måneder i en zipbag miste potens? Eller er det bare kemirester der er fordampet?
Har ingen ide om hvor længe der overhovedet typisk går fra sådan noget er færdigproduceret, til en dansk dealer står med det i hånden. Nok meget forskelligt.

Det skal selvfølgelig bare prøves af :D Men syntes bare det var lidt spøjst at det altid lugter meget kraftigt det jeg får, når jeg åbner posen. Og så nu er næsten lugtløs.

TLDR; Coke i zipbag gemt ved stuetemp og mørkt, fra kraftig lugt til lugtløs på 6 måneder. Potens mistet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2020 03:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Nej, det er meget usandsynligt. Grunden til at det har mistet lugt er at de opløsningsmidler der lugtede - som enten stammer fra produktionen eller er tilføjet senere for at give det en stærkere lugt - er fordampet. Hvilket er godt, da de sjældent er sunde.. God fredag!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2020 10:32 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
^ What he said.

Smid gerne en opdatering når du har indtaget skiftet, bare for god ordens skyld :)

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2020 23:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2008 15:47
Indlæg: 12
Hey venner!

Mange tak for svarene!
Ja det var også nogenlunde det samme jeg selv havde tænkt.
Jeg har selvfølgelig også søgt lidt inden jeg skrev, og fandt frem til noget af det samme.
Jeg syntes dog stadig det var lidt underligt, og ville lige høre herinde om i kendte noget til det :)

Jeg skal hygge mig lidt i morgen aften med lidt god whiskey og et par drinks. Så opdatere jeg lige om der skulle være noget i vejen med det.. håber jeg ikke! :D

God weekend.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2020 05:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Rigtig god og ucuttet coke lugter nærmest ikke. Det, der lugter er - som andre skriver - meget ofte noget, det er cuttet med eller alternativt det, der er brugt for at holde sammen på klumpen (hvis det er i klump).
Det kan være hårlak eller lignende.
Så du kan bestemt ikke regne med at potensen er mistet, fordi lugten er gået af. Tværtimod. At det lugtede fra starten tyder på, at det har været cuttet med kemikalier.
Gentager - det er oftest et godt tegn, hvis din coke ikke lugter af noget.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team