Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jan 2020 01:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Hej psycha peeps!

Jeg har fået mig en gang tør hoste og fik i den forbindelse en omgang Dexofan/DMX tabletter af 30 mg

Jeg har stabil god erfaring og resistens med kodein som jeg ved hvordan skal tages (nemlig på og af én omgang da det ingen effekt har at dele dosen op) samt hvordan man får mest ud af det (at spise kodein på tom mave gør at det kan mærkes mere) - jeg lggger på alt i mellem 180-270mg kodein som er en behagelig rus for mig hvor 180mg er i den bløde ende og 270 kan blive lidt for meget

Så mine spørgsmål går på:

Hvordan kan jeg bruge dmx rekreativt for at opnå en lille rus?

Hvor meget skal jeg tage? (ved godt det ikke er det samme som kodein, men det er i opiat familien)

Hvad kan jeg forvente? Ser frem til at høre fra jer kloge hoveder :rocking: :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2020 09:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Nu har jeg ikke prøvet det, men jævnfør denne her tråd, er der mere tale om en ketamin lignende effekt (altså dissociativt trip): viewtopic.php?f=4&t=26487

Så selvom du har ret i at man betegner det som et syntetisk opiod, så er det rekreativt set en helt anden effekt og der er mange der mener at det er ubehageligt at trippe på og den ene gang jeg så en på DXM, var det laaangt fra en succes. Tror jeg ville smide pillerne ud, eller gemme dem til næste gang jeg fik en hoste.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2020 11:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Det er altså tung skyts at lege med og ikke bare afslappende som
Opiater. Tag og Google dig lidt frem til triprapporter på erowid.org og se på sagerne. Det er IKKE det samme som kodein.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2020 15:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Hej - tak for heads up. Som jeg har læst mig frem til er der 4 lag/stadier man kan komme i afhængig af dose. Her tænker jeg helt klart kun at blive i den første fase hvor anbefalet dosis er 1,5mg-2,5mg per kg kropsvægt er anbefalet, dvs Ca 180mg for mig.. Men er det behageligt. Folk beskriver at de har det rart, men også lidt sløret. Hvis i ved noget vil i så ikke dele jeres erfaring frem for at fortælle hvad det ikke er :)? Hjælp mig hvis i ved noget. Tak venner


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2020 16:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Generelt bryder de fleste folk sig ikke om rusen. Det er lidt et niche stof.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2020 19:35 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg har prøvet DXM omkr 4 gange, det er dog mange mange år siden og det er der en grund til - men kan godt forstå at du er nysgerrig..
Egentlig husker jeg ikke oplevelserne synderligt godt, men syntes mindes at det er en noget sløret rus, der især kan gå ud over motorikken og synet - mindes flere kammerater der fik sådan en robotagtig måde at gå på.. Det er nok 16 år siden jeg sidst prøvede det.. Så ikke meget input jeg kan give dig.. Men ud af mange knarkhoveder, var der ikke mange der gentog at indtage DXM særlig mange gange.. Vil også mene at det er meget mere dissociativt end det er opiatlammelse..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2020 23:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Jeg var nysgerrig men "begrænset" mig til 150mg som er kvart/midtvejs phase 1.. Er der stadig lidt nu. Det er godt nok et taber drug. Kan jeg slet ikke forstå nogen kan lide. du er jo bare helt dum i hovedet i 4-6 tiner og har ikke kontrol over en skid. Og så tager 150mg ikke engang hosten.. Kæft en gang lort. Det er ikke sådan at jeg har det dårligt eller er skræmt af det,. Men det er ikke fedt.. Det er fesent og nederen synes jeg... Kodein er 10* federe og kan slet ikke sammenlignes med det her.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2020 23:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hvorhenne læser i at rusen opdeles i de der 4 phases?

(*nu googlede jeg det.. det er et af de få stoffer jeg er glad for aldrig at have afprøvet :)
robotripping lyder ikke rart..)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2020 00:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Det omtales normalt som “plataeuer”(stavning?) hvor der vidst er noget slang om at det sidste hedder sigma-somethingsomething. Det er en skør rus der er svært st sætte en finger på, men den her YouTube video er et godt eksempel på hvad det er for noget. Det er en parodi, men ret rammende. Har kun været på det første stadie vil jeg påstå, men det var lidt svært st fokusere efter 3. Gang på lokum med vand ud sf enden takket været sukkersirup.... bvadr....

https://m.youtube.com/watch?v=JKqV_ybCS-I

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2020 08:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Det noget lort. Glad for det ikke blev til mere. I aften tager jeg blot de 2-3 stykker der skal til for hosten. Det crap er ikke værd at blive høj på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2020 10:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Freddy90 skrev:
Det noget lort. Glad for det ikke blev til mere. I aften tager jeg blot de 2-3 stykker der skal til for hosten. Det crap er ikke værd at blive høj på.


Næste gang kan du jo lytte til de råd du får, så mindsker du risikoen for dårlige oplevelser. Det er jo ikke fordi vi siger at stoffer generelt giver dårlige oplevelser, så man kan godt stole på det når det her forum siger no-go.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2020 19:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Ja enig... Der var blot nogen herinde der beskrev tramadol som dårligt også i en anden tråd, hvor jeg vil sige jeg endte med at være uenig. Faktisk ligefør jeg synes det er bedre end koden.. , så tænkte blot folk var en flok pessimister. Men jeg vil lytte bedre efter næste gang. Det gjorde Jeg også lidt ved at sætte dosen længere ned en først planlagt. Så tak for heads up :) dmx/dxm er for hver 10 og det er ikke mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2020 00:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Det er ret perfekt hvis du kan lide ketamin og andre dissociativer men f.eks. er på festival eller andre steder hvor redosering er besværligt. Desuden er det en lidt mere social rus end ketamin, IMO.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2020 22:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Lyt dog til rådene trådstarter, ellers giver det ingen mening at spørge! =)

Jeg har også prøvet DXM højdose, føj for satan. Første og sidste gang!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2020 00:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Enig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2020 18:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 16:08
Indlæg: 50
Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
hej jeg har nok taget nok...
mine 70+ dxm trips og kan KUN fraråde stoffet på det kraftigste,
alt for mange bivirkninger,
skod stof generelt,
første gang jeg tog det ramte jeg sigma plateau'et.
PIS! jeg var ikke normal i 2-3uger hvor jeg havde sløret syn,
gik som en handicappet robot,
jeg aldrig tror troede at jeg kunne blive mig selv igen,
faktisk den iløbet af den første uge kunne jeg få konstateret til en syns test på skolen at jeg fik brug for briller,
men det var bare dxm'en selvfølgelig :wink:
man kan foreksempel få ting som(her kopieret fra erowid.org's DXM FAQ: (linket her: https://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/dxm_faq.shtml)
6 DXM Side Effects and Other Things to Avoid
6.1 What are Some Minor Risks of Occasional Use?
Nausea and Other Gastric Disturbances
Dizziness
Mild Allergic Reactions and Histamine Release
Sexual Dysfunction
Diaphoresis (sweating)
Impaired Judgement and Mental Performance
Hangovers
Tachycardia (Increased Heart Rate)
Pupil Dilation or Constriction
Hot and Cold Flashes
Facial Edema
Mild Hypertension (High Blood Pressure)
Mild Hyperthermia (Increased Temperature)
Overexertion
Urticaria (skin rash/wheal)
Increased Bile Secretion
Inappropriate Behaviour
Miscellaneous
6.2 What are Some Major Risks of Occasional Use?
Panic Attacks
Psychotic Breaks
Impaired Judgement in Critical Situations
Depression
Serious Hyperthermia (High Temperature)
Serious Hypertension (High Blood Pressure)
Rhabdomyolysis
Respiratory Depression
Serotonin Syndrome
Major Allergic Reactions and Histamine Release
Miscellaneous
6.3 What Are the Risks of Regular Use and Binges?
NMDA Antagonist Neurotoxicity (Olney's Lesions)
Cerebral Hemorrhage and Stroke
Other Neurotoxicity Mechanisms
Mania
Depression
Violent Ideations, Antisocial Behaviour, and Paranoia
Memory Impairment
Language Impairment
Weight Loss
Loss of Muscle Control
Habituation and Psychological Addiction
Tolerance and Physical Addiction
Psychosis
Liver, Kidney, and Pancreas Damage
Bromide Poisoning
Miscellaneous

heh åhhhh... det lyder sku' værre en Crystal Meth :x :evil: :evil: :evil: :| god dammit
................. skræmmende jeg tog det så tit i min tidlige teenage periode.... som at skyde sig selv i foden..... ÆV :cry:
jeg tror også at det er derfor jeg fik konstateret paranoid skizofreni som 16årig efter flere Kikse/amfetamin psykoser,
det er vist stadig lovligt i USA???!!!!!! godt det er på recept i danmark..... :rocking: altså i det mindste i ved... kan jo lammes alligevel selvom om
det "OVERHOVET" "IKKE" har noget lamme potientale... hmmmmm
:peace: out, fra et dxm vrag ("tjik tjik") :wink:

_________________
It could be the all planets are simply atomes in a higher being... ellers er jeg bare blæst :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2020 20:53 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
altså plateau sigma er jo også en forgiftning, der er altså ikke langt fra en sigma dose en dødelig og mange vil nok mene at de egentligt er det samme. Og ikke for at køre off topic, men hvad er der nu galt med meth?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 maj 2020 21:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2012 16:08
Indlæg: 50
Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
først til min sidste post:FUCK DXM!!!!!!!.
til :offtopic: : meth sparker alt!!!???!!??? ej,...Det har sigende skavanker jo(meth altså), plus gade syntesen kan være slemt usundt for at sige det mildt.. tehe.
'ellers er det jo bare amf med en methyl gruppe, jeg synes ikke der er det store galt med meth. Hehe bortset fra: https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=meth+face&iax=images&ia=images ...... uueeevv.... helt sikkert det rokker(har aldrig prøvet krystallerne) !!!!! :evil:
altsamman hilsen mig :D ...................

_________________
It could be the all planets are simply atomes in a higher being... ellers er jeg bare blæst :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team