Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 15 feb 2020 22:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Ok :)
hvis du knuser dem virker de i noget kortere tid.. og med lidt hurtigere virkning, pga af knust depoteffekt og hurtigere optagelse m.m
(200 er en ok dose, men om det opfattes som mildt for dig kan jeg ikke svare på, da 50-100 var mild for mig)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2020 00:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Når jeg hygger mig med tramadol, så undlader jeg at have spist en større mængde mad, imidlertid jeg nøjes med at have en lille eller moderat mængde mad i maven. Jeg synes at det dæmper effekten, hvis man er stopfyldt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2020 15:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Hej Fivehours - helt enig. Jeg spiser det faktisk på tom mave og timer det med at skulle spise en 10-20 minutter efter. 100mg-100mg-50 over 60-80 minutter er min dosis. Men aldrig i hverdagene, for søvnen er skod. Dog kan man godt "sove længe" på dem og det udligner lidt. Jeg tror ikke jeg "tør" knuse dem.. Har det fint med at spise dem tidligt på aften/sen eftermiddag fordi det virker så længe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2020 16:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Hej igen. Hvis jeg nu ønsker at knuse dem, hvordan skal jeg så forholde mig til det doserings mæssigt? Jeg kører Ca 200-250mg (dvs 4-5 tabletter) når jeg tager dem hele. Først 100 så 100 så 50 med Ca 20-30 minutters mellemrum. Hvis jeg nu ønsker en mere intens rus i korte tid, hvordan synes i så jeg skal dosere? Forstå mig ret, i skal ikke anbefale mig noget, men bare give en vejledning til hvor kraftigere det virker når man knuser dem og blander dem op i vand. snakker vi 2* 3* eller 4* så kraftigt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2020 09:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
godmorgen Freddy! :)
hvor lang pause holder du imellem indtagelsen?
for tolerance kan godt spille ind hvis det er hver weekend..
-er det depot-tramadol du spørger om?
stoffet bliver udløst på een gang, og du bør derfor mindst nedsætte dose til halvdelen når du giver dig i kast med det..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2020 11:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Protip: Hvis du knuser dem, vil jeg anbefale dig ikke at putte dem i vand. Det flyder ovenpå væsken og bliver slet ikke blandet op, og du risikerer at miste halvdelen fordi det sætter sig langs kanterne på glasset. Desuden smager det virkelig kemisk ulæxet. Bare knus dem og prop dem tilbage i kapslerne

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2020 11:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Hey! Cool tak for feedback. Det er ikke kapsler men tabletter. Lige nu er det én gang i weekenden og når jeg løber tør tager jeg en pause :) men du har nok ret ift tolerancen spiller lidt ind..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2020 13:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
freddy, hvis det er at du vil, kan så du jo hoppe en weekend over ;) istedetfor at øge dosis, ændre indtagelserute mm
så får du osse en fornemmelse omkring om du er psykisk små-afhængig osv..
mit råd kommer fra et godt sted, jeg har været narkomanisk på fuldtid :D og det er ikke noget jeg kan anbefale..
hvis jeg må spørge: hygger du selv, eller med en homie?
venlig hilsen stop

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2020 19:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Hey - jeg gør det selv. Har en kæreste og nogle forholdsregler jeg tager mig dog. Men jeg holder mig fra det efter denne omgang/ration. Har 12 tilbage hvilke er 2 gange mere for mig. For kan tydeligt mærke oplevelses forskel fra 1 til 4 gang. Nærmest den halve oplevelse. Vil dog sige jeg heller ikke lægger særligt højt og heller ikke forventer at gå højere end 300mg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2020 19:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jan 2019 19:23
Indlæg: 81
Jeg er helt sikkert psykisk små afhængig og jeg har længe haft problemer med at sove (også før det).. Og selvom man ikke sover igennem på disse, sløver de alligevel og giver en illusion oplevelse af at man sover godt.. Dog ikke fysisk afhængig og jeg har holdt pauser både af måneder og år.. Hvilke jeg også vil gøre efter den her gang.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team