Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 dec 2019 08:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 dec 2019 18:08
Indlæg: 2
Hey Psyc

Her på det sidste når jeg starter med at suge coke begynder smagen at forværres efter jeg har taget et par streger, begynder at få bræk tics pga smagen. Det ikke på grund af coken, da jeg har prøvet fra flere forskellelige sælgere

det sker til gengæld ikke når jeg drikker alkohol f.eks til fester

Nogle som har været ude for noget lignende?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2019 14:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det lyder da til at det er på grund af coken også selvom det er fra forskellige kilder. Husker du at drikke væske? Ryger du smøger?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2019 21:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg har samme “problem” som dig Leth.

Min mave vil altid knække sig 10-15 min efter jeg har indtaget stoffer, dog er der nogen substanser som er værre end andre - amfetamin, kokain og ecstasy har jeg altid en smule kvalme kort efter indtagelse, dog forsvinder det hurtigt igen så det er som sådan ikke en gene. Og sådan har det altid været!

Kender flere som har det på samme måde.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2020 08:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Er I sikre på at I sniffer ordentligt?

Prøv at læse denne tråd og følg rådebe, især omkring sniffe teknik, det har virkeligt gjort underværker for mig og mange af mine venner.
https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?p=650162

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2020 13:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Buttkraken skrev:
Er I sikre på at I sniffer ordentligt?

Prøv at læse denne tråd og følg rådebe, især omkring sniffe teknik, det har virkeligt gjort underværker for mig og mange af mine venner.
https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?p=650162


Ja, det er jeg sikker på. Der sker et eller andet med min mave, uanset hvordan jeg indtager stimulanser. Og det er ganske vidst kun 10-20min det står på, og det er altid kun første streg, hvis jeg redosere senere sker der intet. Det er som kroppen lige får et chok ved første indtag. Weird body.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2020 11:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 okt 2019 09:03
Indlæg: 34
Geografisk sted: Jutland
@Leth - Jeg tror det er et cutmiddel som er 'aktuelt' for tiden i kokainen og ikke som sådan noget med dig at gøre fysisk/mentalt. Jo, skal selvfølgelig ikke kunne udelukke det, men har hørt mange andre brokke sig over smagen/cutstoffer for tiden, så det er jeg umiddelbart ret overbevidst om. At du ikke oplever det når du er stiv; ja det er formentlig fordi din krop ikke registrerer det i samme omfang, da ens sanser er sløvet.

_________________
Young bee... Buzz Buzz


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team