Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 nov 2019 20:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 aug 2018 22:23
Indlæg: 17
Ligger inde med noget Needle Point 94% LSD, som skal prøves af.
- jeg har prøvet massere af psykedeliske stoffer før i tiden, men kun LSD ca. 5 gange, hvilken kval jeg ikke vidste hvad var.

Dråberne er på 120ug, hvad foretrækker i af dose? og jeg har tænkt mig at være udendørs og alene, hvis det er solskin en af dagene selvom det er koldt ( så er det bare med ekstra tøj på)

Hvad foretrækker i af dose? bare en dråbe, eller 2? vil gerne i dybden, og ud i naturen.

(Jeg ved godt man kommer dybere ind i sig selv med svampe, men denne syre skulle være rimelig potent og god, så den skal da afprøves)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2019 10:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis du skal være alene, tror jeg 120 ug er rigeligt! Jeg har i hvert fald haft nogle ret vilde oplevelser på en sådan dosis. Lidt ala at tage 3 gram svampe, selvom det self ikke kan sammenlignes 100 %. Jeg synes man som minimum skal have selvskab af en anden tripper hvis man går over den dosis. Ting kan jo gå galt på LSD for man bliver så energisk og forvirret. Man skal også passe på med svampe, men min erfaring siger at man bliver lidt mere pacifiseret ved høje doser svampe. Altså man har mest lyst til at ligge ned på svampe og det giver jo en vis form for sikkerhed.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2019 20:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jo renere syren er, jo mindre skal der til imo. Men altså, det kommer helt og aldeles også an på, hvad du ønsker at opnå.
Nogle folk får det ret vildt, når de prøver ren LSD ift det urene, som de tidligere har prøvet. Så kan 3-4 mærker godt gå hjem, hvis man blot får en dråbe ren LSD.
Kan slet ikke sige, hvad jeg ville anbefale dig. Det må være op til dig selv at finde ud af.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team