Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 14:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 okt 2019 23:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Her til aften ville jeg have en lille solo hyggetur : startede ud med en enkelt 2cb som jeg virkelig ikke kunne mærke . Plejer at tage 2 og er på et fint 2-3 timers trip kunne ikke mærke et dyt . En time efter , af lutter skuffelse , tog jeg 60 mg mdma og ca en halv time senere 60 mg igen . Der skete faktisk ikke en fuckfinger. Slet ikke som det plejer . Ikke andet end jeg skulle ud og skide. Ophæver 2cb , mdma' virkning hvis man tager det i den forkerte rækkefølge ? Det 6 uger siden jeg har været på noget somhelst.

Hov . Har et spørgsmål til : når mdma så ikke virker whatsoever , gælder så stadig 3 mdrs-reglen ? Har ikke indtrykket af at der er brændt særligt meget Lykkestof af da der var next to nothing virning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2019 06:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Får du noget medicin?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2019 18:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
For det første så lyder ~60 mg heller ikke som noget der ville rykke det mindste for mig, selvom rent mdma helt sikkert er virksomt for nogle i den dose.

Som Fso siger har meds tit en indvirkning.
SSRI, SNRI og vidst nok også nogle antipsykotika har en stærkt dæmpende hvis ikke elliminerende virkning.

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2019 20:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Jeg forudsætter at du ikke er på medicin der kan modvirke stoffet. Hvis du tog dit MDMA oralt vil jeg mene at du ikke vil kunne mærke de 60mg, det er simpelthen for lidt.
Nasalt er en anden snak men jeg vil til hver en tid anbefale dig at tage det oralt for at få den bedste oplevelse.

Prøv med 120mg oralt næste gang. Tidligst 3 timer efter mad (helst et let fordøjeligt måltid) og skyld det ned med en god mængde væske.

Ang. tolerance og månedsregler.
Nej så lidt som du har indtaget påvirker ingenting. Det er dog rigtig godt og fornuftigt at følge for at få mest ud af stofferne og på mindst mulig måde skade sig selv fysisk og psykisk.
Det betyder ikke at du ikke vil få en god rus hvis du ikke overholder dine pauser. Har selv taget ca. 1gram MDMA de sidste 2 måneder og har ikke haft en forringet oplevelse fra gang til gang. Men folk er jo forskellige.

En ting er dog sikkert.: Det magiske med stoffet forsvinder jo oftere du tager det og dine nedture vil blive længere og hårdere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2019 21:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Hej - tak for svar. Nej . Jeg er ikke på medicin og det var 2 x 60 mg (ca 120-130 mg) med en halv times tid imellem . Men sikkert rigtig at det er for lidt og en dårlig ide at dele det i 2 små portioner . Efter jeg havde skrevet kom der en virkning . Dog meget mild men fint til at lytte musik til .

Normalt når jeg tager mdma er det på ca. 120-160mg og får en kanontur hver gang . Men nogle få gang hitter det ikke . Oplevet det et par gange incl igår.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2019 21:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 mar 2007 22:22
Indlæg: 232
Stådrengen skrev:
Normalt når jeg tager mdma er det på ca. 120-160mg og får en kanontur hver gang . Men nogle få gang hitter det ikke . Oplevet det et par gange incl igår.


Når det så ikke rammer dig, har du så bemærket om det kunne være fordi du tager det på en anden måde end når det så virker kanon godt på dig?
Det kan selvfølgelig også bare være et dårligt produkt, går dog ud fra at du har haft flere omgange med samme batch hvor det har fungeret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2019 18:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Når det så ikke rammer dig, har du så bemærket om det kunne være fordi du tager det på en anden måde end når det så virker kanon godt på dig?
Det kan selvfølgelig også bare være et dårligt produkt, går dog ud fra at du har haft flere omgange med samme batch hvor det har fungeret.[/quote]

SVAR : Tog det via munden og fra samme batch (senest i krystal) Tror det måske har noget med stress og humør at gøre . For meget gang i den øverste. Men dødssygt når det ikke funker, da man jo ved, at der nu skal gå et stykke tid før man igen kan ryge på det.

Har forøvrigt et spørgsmål om ketamin som jeg har fået tilbudt . Har aldrig prøvet det men nysgerrig : tvivler ikke på det virker men det er jo et bedøvelsemiddel. Nogen der kan fortælle mig om eftervirkningerne. Når turen er slut, hvordan man har det ? Er man sløv , døsig og måske bare sidder og hænger eller hvad ? Vil tage det solo i første omgang. Syntes måske det er lidt ærgeligt at være på trip 1-2 timer og så er resten af aften spoleret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2019 20:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
@Stådrengen
Ketamin kan godt have nogle sløvende eftervirkninger. Har oplevet det mange gange efter jeg har taget større doser, sovet, og vågnet op mega omtåget dagen efter. Men har også trancet igennem kun på ketamin og festet på det uden problemer. Ved ikke om det har noget med isomerer at gøre.
Men, imo er den sløvende eftervirkning kun et problem hvis man skal et eller vigtigt. Det er ikke sådan at man bliver helt sovset og at det er stemningsdræbende. Vil mere beskrive det som, at det er pænt nederen hvis man er på vej til skole/arbejde/træning/whatevr, og skal fokusere.
Håber min beskrivelse giver mening og kan hjælpe lidt

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2019 21:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Shambhala skrev:
@Stådrengen
Ketamin kan godt have nogle sløvende eftervirkninger. Har oplevet det mange gange efter jeg har taget større doser, sovet, og vågnet op mega omtåget dagen efter. Men har også trancet igennem kun på ketamin og festet på det uden problemer. Ved ikke om det har noget med isomerer at gøre.
Men, imo er den sløvende eftervirkning kun et problem hvis man skal et eller vigtigt. Det er ikke sådan at man bliver helt sovset og at det er stemningsdræbende. Vil mere beskrive det som, at det er pænt nederen hvis man er på vej til skole/arbejde/træning/whatevr, og skal fokusere.
Håber min beskrivelse giver mening og kan hjælpe lidt


Ok - mange tak for svar . Det var også det jeg ligesom havde sjusset mig frem til at der nok var en eller anden sløvende effekt efter ketamin og det gider jeg simpelthen ikke at spilde tid på . Har ingen problem med mdma, 2cb og mindre doser lsd , der fungere jeg fint når virkningen er overstået og kan vende tilbage til hvad jeg nu har gang i , dog en smule uskarpt de første timer efter ,men ikke træt og sløv , som er en totalt bummer i min optik .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2019 22:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Du kan jo prøve den der solo tur, og se hvordan rusen samt eftervirkningerne føles for dig. Jeg synes ketamin er et vildt fantastisk stof, der ville være synd at afskrive før man har prøvet det.
Hvis jeg skal space ud, plejer jeg at arrangere det sådan, at jeg tager ketamin tættest på sengetid, oftest som en lille afslutter på noget psychedelisk eller fra en tur på mdma. Det kan bringe det psychedeliske stærkt tilbage, og så er det også godt til at give en blød/lækker afrunding.
Men pointen er, at hvis du tager det på det rigtige tidspunkt (sent), gør det ikke noget at du bliver træt, så falder du bare i søvn på det planlagte tidspunkt. Og så længe du ikke redoserer alt for meget og går efter k-hole, så er eftervirkningerne dagen efter knap så markante. Men som sagt tror jeg også isomerer har noget at sige. Jeg har mest været interesseret i det racemiske, som er 50% bedøvende, så vil gå ud fra at det har noget at sige ift den efterfølgende sløvhed. Du kan jo eksperimentere med nogle varianter. Hvis du da stadig er nysgerrig på stoffet :)

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2019 09:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
...vil gerne lige indskyde, at 2c-b og ketamin er synergisk som bare fanden! Det er ketamin også med lsd, men 2c-b og ketamin er vildere på den front imo - så hold doserne lave hvis du kombinerer, ellers kan det hurtigt tage røven på dig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2019 02:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Ok - tror så jeg holder mig til mdma og ketamin og dropper 2c-b for at undgå et evt problem . Hvis jeg feks tager 120mg mdma og vil afslutte med keta når det andet begynder at aftage , hvor mange mg skal jeg doserer op som begynder ?

Og til hopifjorden :-) hvad ville der egentlig ske hvis jeg nu ikke gjorde som beskrevet ifm 2c-b plus ketamin , hvordan ville den røvtur blive ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2019 09:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er ikke til at sige - synergismen er bare heldt vildt kraftig - så der er smæk for skillingen, det er ikke farligt som sådan, men hvis du ikke er klar kunne det let blive en træls tur, for det er sgu en ret hæftig kombination! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2019 13:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Stådrengen skrev:
Hvis jeg feks tager 120 mg mdma og vil afslutte med keta når det andet begynder at aftage, hvor mange mg skal jeg doserer op som begynder?

Jeg vil foreslå at du tager 30 mg. ketamin. Hvis du tager mere, så dør du af grin. Det er en utrolig sjov kombination. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2019 00:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Enspænderen skrev:
Stådrengen skrev:
Hvis jeg feks tager 120 mg mdma og vil afslutte med keta når det andet begynder at aftage, hvor mange mg skal jeg doserer op som begynder?

Jeg vil foreslå at du tager 30 mg. ketamin. Hvis du tager mere, så dør du af grin. Det er en utrolig sjov kombination. :-)


Tak. Det vil jeg så holde mig til i starten : 30 mg - så har jeg også til lang tid med et gram :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team