Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 maj 2019 15:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 sep 2018 20:04
Indlæg: 12
hvordan tester man ug mængden i det flydende?

og hvordan tester man ug mængden i en krystal?


det fordi vis man nu engang skulle anskaffe sig en af delene hvordan man sikrer sig?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2019 16:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 aug 2010 23:22
Indlæg: 81
Man sender en prøve ind til et laboratorie der kan foretage den slags tests. Det er desværre ikke noget man selv kan teste, så vidt jeg ved.

For væsken, altså, og blotters. Krystallen vejer du bare, men der er i min verden ikke nogen grund til at købe krystaller medmindre du har planer om at producere væske og blotters selv. LSD er vildt potent, og det er risikabelt at håndtere krystaller uden at have 100% styr på det man laver... Så vidt jeg ved.

_________________
To, tre, fir', trod' det var en flue!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2019 18:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 sep 2018 20:04
Indlæg: 12
Lim3 skrev:
Man sender en prøve ind til et laboratorie der kan foretage den slags tests. Det er desværre ikke noget man selv kan teste, så vidt jeg ved.

For væsken, altså, og blotters. Krystallen vejer du bare, men der er i min verden ikke nogen grund til at købe krystaller medmindre du har planer om at producere væske og blotters selv. LSD er vildt potent, og det er risikabelt at håndtere krystaller uden at have 100% styr på det man laver... Så vidt jeg ved.



så den mest sikre vej at gå er at købe en krystal :P medmindre sådan en krystal ikke er ren? skal man være påpasselig med det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2019 18:53 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Når du ikke har bedre styr på det, syntes jeg ikke du skal købe en krystal, du kan hurtigt komme galt afsted

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2019 20:27 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Du kan tage en afvejet mængde LSD krystaller og opløse til et givent volumen. Så kan det opdeles volumetrisk med en sprøjte f.eks. Hvis du køber LSD som en opløsning/"flydende LSD", så er en dråbe som regel en dosis. Måske kan du rådføre dig med nogen, der har prøvet din dealers LSD før? Som de andre siger, vil jeg også fraråde dig kraftigt at købe LSD krystaller. Det kan ende ret galt både for dig selv og folk omkring dig.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team