Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 apr 2019 18:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
https://www.youtube.com/watch?v=M7fOuPT ... ture=share

Videoen er sikkert old news hér ,men der er noget der undre mig lidt : lægen eller hvad han er , doserer 100mg LSD op til den meget sympatetiske forsøgsperson. Svarer det til 100ug, eller er det mig der ikke er inde i begreberne ?

Han har det jo ifølge ham selv godt og vil gerne blive i den tilstand han er i men lægen har en anden mening. Men hvad pokker , det er jo også et forsøg. Ved ikke rigtigt hvor det skizofreni kommer ind i billedet. Men meget interessant video.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2019 19:45 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Han doserer ikke 100mg, han siger microgram og ikke milligram. Milligram = mg, microgram = μg (ikke ug).

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2019 23:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Buttkraken skrev:
Han doserer ikke 100mg, han siger microgram og ikke milligram. Milligram = mg, microgram = μg (ikke ug).


Nå. For pokker. Ja, der er sgu en forskel så :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2019 01:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Jeg har aldrig tænkt over det før nu, men USA og england har jo ikke nogle enheder for meget små ting, så tror det forvirre hjernen lidt at han er slået over i vores SI-enheder? Jeg faldt i hvert fald også lige i med begge ben :D

Edit: For at komme lidt ind på projektet, så er det helt klart i den lette ende af hvad der er foregået dengang. Jeg forbinder mere MKultra med enlige mænd der blev bortført fra moteller, for at blive brugt som forsøgskaniner. Eller at de ansatte gav hinanden LSD i morgenkaffen uden at fortælle det, fordi måske var det sådan man fik det til at virke som sandhedsserum, eller hvad det nu var de ville frem til. Jeg kan også huske at have læst om en pige, der fik en overdosis LSD fra hun blev født, og indtil hun døde af det som 4 årig, formentlig af stress, men det er ret svært at vide hvor meget af det der er sandt..

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team