Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 mar 2017 00:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
Hey folk nogle der kan hjælpe mig ASAP!!!
Jeg har taget 0,4 g af coken og mit hjerte banker vildt hårdt hvad gør jeg tror jeg skal dø blev helt svimmel før hjælp. DET ER SÆRIØS!


TOG DET OVER EN TIMES TID. jeg er dog ikke så svimmel mere, men jeg er stadig meget bange jeg er kun 17 år og vejer 65 det her coke må ha været meget rent siden jeg får det sådan her. Jeg vil altså gerne have nogle råd hurtigst muligt håber virkeligt i forstår.... mine pupiller er også meget store!?
Jeg ligger mig lige til ro i en halv time og ser igen der! plesae hjælp jeg er selv hjemme min storebror er i en kælder og sover og har virkeligt ikke lyst til at fortælle jeg har indtaget coke...
HJÆLP


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 00:47 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Hvis du virkelig føler du er i fare så ring til giftlinjen på 82 12 12 12
Hellere være på den sikker side.

Hvis det ikke er så slemt igen så er der ikke rigtigt så meget du kan gøre andet end at ride den ud.
Hvis du har en benzodiazepin kan det hjælpe, men det er ikke noget jeg vil anbefale ved mindre det er strengt nødvendigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 00:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
Mit hjerte hamrer helt rekstremt meget kan mærke det på min hals virkeligt tydeligt også, men jeg er faldet lidt til ro. jeg har ingen tolerance sidst jeg tog det var 3 uger siden... der tog jeg 1 gram men det var gade coke og over meget længere tid HJÆLP HVIS FOLK HAR GODE RÅD TKA


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 00:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
skla og siges mine pupiler fylder hele mit øje og at der normalt ikke plejer at ske det store med mine pupiller hvor dårligt er mit gade coke siden det her sker af så lidt....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 00:56 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
CokeSNOT skrev:
skla og siges mine pupiler fylder hele mit øje og at der normalt ikke plejer at ske det store med mine pupiller hvor dårligt er mit gade coke siden det her sker af så lidt....



Det er meget normalt at pupillerne udvider sig så meget. Dit gade coke er højest sandsynligt lort. Og forresten er 0,4g af noget coke der er 80-85% rent alt for meget til 1 person på 1 aften, med mindre man er hærdet bruger

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 00:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
jeg er ret bange og det får mit hjerte til at banke vildt meget hvad gør i for at kunne slappe af er helt ude af den og er selv på mit værelse bør jeg seriøst ringe til den giftlinje. hellere det end at have chancen for at dø


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:01 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
CokeSNOT skrev:
jeg er ret bange og det får mit hjerte til at banke vildt meget hvad gør i for at kunne slappe af er helt ude af den og er selv på mit værelse bør jeg seriøst ringe til den giftlinje. hellere det end at have chancen for at dø


Du er jo total paranoid lige nu. Så ring dog til giftlinjen, så de kan fortælle dig at du ikke er i nærheden af en overdosis. Så slapper du nok mere af hvis det er en læge der fortæller dig det.

Meget af det ubehagelige du oplever lige nu, er fordi du kører dig selv op i en spids rent mentalt.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:05 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
.4g coke, selvom det er ret rent, er ikke nok til at slå en gennemsnitlig person ihjel.

Det er gratis at ringe til giftlinjen, så hvorfor ikke bare gøre det?

Mvh. Dr. Optimus Crime

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
okay hvis jeg er i sikkerhed med henholdvis dosis så tror jeg at jeg går i seng nu men i skal virkeligt have tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:09 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
...

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Ring til giftlægen eller i det mindste få mandet dig op, og få fat i storebror så han kan holde øje med dig. Det er helt sikkert bedre end at gå og være bange.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
Det her er ikke for at lave sjov, men efter jeg er kommet ned igen og der er kommet noget ud af kroppen har jeg næsten lyst til at tage tilbage til den fest jeg kom fra. Synes i det ville være meget dumt altså jeg har lige læst at coke åbenbart har en meget hurtig halveringstid det er nok derfor jeg har fået det bedre men, hvis jeg tager tilbage til fest og ved en fejl kommer til at tage 1-3 Streger tror i så der kan være mulighed for en overdosis? Fordi hvis vil jeg selvfølgelig holde mig fra at tage det, men hvis der ikke er det store at bekymre sig over, så kan jeg vel godt?

Og rigtig mange tak for jeres hjælp. I var gode til at berolige mig nu jeg ikke lige havde nogle andre at tale med. Endnu en gang tak :))


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
det er 2 timer siden jeg tog det nu hvis det kan bruges. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jan 2013 19:58
Indlæg: 19
Hvis du kommer så højt op i gear med paranoia og stress, Kan det hjælpe at drikke noget stærk alkohol plejer at hjælpe på mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Hvad med lige at ride den første lærestreg af, før du skaber flere? Det virker for mig rimeligt dumt, at gå fra frygt for at have overdoseret til fest på en times tid. Jeg ville sige at drr var dømt hjemme-aften, efter sådan en omgang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2017 01:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
Jeg må ærligt indrømme hvis klokken ikke var så mange var jeg sgu nok smuttet, men jeg tror også jeg bliver hjemme. Da jeg selv havde læst min besked kunne jeg godt se at det mok ikke helt ville være det smarteste at gøre


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2019 16:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2018 02:16
Indlæg: 2
17 år og 0.4g på en time og så endda blandet med sprut.... Du kunne godt havde været død
først og fremmest (ikke for at lyde som en der er gammelmands klog) men du burde virkelig ikke tage nogle stoffer eller ryge fede når du er 17. Din hjerne udvikler så rigtig meget i den periode og jeg røg rigtig meget da jeg var den alder og det har påvirket min hjerne til den dag i dag.
Hvis du ikke har prøvet coke før, kunne du godt tage 0,4, men du skulle lave det til en 10-15 streger og tage det med en halvtimes mellemrum.
Den dosering du tog svarede til 3 gange så meget som du skal tage på den tid, hvis du tager cola hver weekend og var i mit 20erne.
Aldrig bland coke med sprut!! Det udvikler en farlig gift i kroppen når du blander det, og mange her inde kan nok genkende de vilde tømmermænd man har dagen efter du har drukket og suget.
Hvis du kun tager coke og i de rigtig doseringer er det et forholdvis Mildt og du vågner op dagen efter med godt humør og ingen bivirkninger andet end en stoppet næse xD


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2019 16:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Necrobumping er dælme moderne i disse tider.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2019 17:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2018 02:16
Indlæg: 2
Gjorde jeg lige det?
Jeg er noob til socialemedier..
Dont judge me
kendte ikke engang til ordet før du skrev det


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team