Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 29 dec 2018 00:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Hey derude. Jeg har for kort tid siden indtaget MDMA + amfetamin. En pisse god MDMA med alle kærligheds effekterne + utroligt mange psykedeliske effekter. Det var en fantastisk oplevelse, men også en underlig visuel virkning. Mig og mine kammerater oplevede de vildeste hallucinationer 30 min efter vi peakede. Jeg snakker om ud af kroppen hallucinationer, og konstant farve ændringer ligesom LSD og 2c-b, bare på en mere kraftig måde.

Jeg spekulerede lidt over om det overhovedet var MDMA, men det virkede ikke som andet pga den magiske kærligheds følelse.

Tog 300mg MDMA og 400mg amfetamin, hvilket er en lav dosis iforhold til min standart. Røg også 5-6 bonghoveder gennem aftenen.

Nogen der kan relatere eller forklare?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2018 02:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 apr 2006 08:52
Indlæg: 242
Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Var det ellers ikke dig der i sommers havde en krop der var ved at stå af ? Og ellers virkede som en der var blevet klogere ?

Jeg forveksler dig nok med en anden :hm:


Ot:

Har ingen ide om hvad du har indtaget. Udover en, i forvejen stor dosis MDMA og en stor dosis amfetamin. Eller noget sketchy shit hvis de doser er nødvendige .

Ubrugeligt svar? Muligt...


Håber du en dag passer lidt på dig selv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2018 10:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Kan kun være enig med SuBs. Det er kraftige doser hver for sig, og sammen ? Tja...who knows.

Nok lige så brugtart råd som SuBs, men prøv at gå ned i dosering.

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2018 13:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Test dit narko ellers er det ikke til at sige, hvad du har indtaget.

Og hvis du rent faktisk har holdt dig på måtten siden du var ved at kradse af, hvad skal du så med så stor en dose mdma?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2018 14:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Hvorfor egentlig overhoved blande MDMA og amfetamin?
Bliver du ikke rigeligt stimuleret af MDMA'en alene? Det lyder umiddelbart ret ulækkert at skulle indtage de to sammen

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2018 15:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Mr. Gone skrev:
300 mg MDMA, hvis det er god MDMA, er mere end rigeligt, og typiske tegn på overdosering MDMA er visuelle effekter, som kan være meget intense. Har selv oplevet det.
400 mg amfetamin, hvis det er ok eller god amfetamin er fuldstændig hjernedødt, og bestemt også nok til at skabe deliriumslignende hallucinationer.

Så bland de to sammen (og sæt hash ind i ligningen), så giver det sgu da meget god mening.

Alternativt kan det have været MDA, som er mere potent og mere psykedelisk.

I alle tilfælde, så har du brændt din hjerne godt og grundigt, men hvis du har det fint, så er det vel ok. Pas nu bare på...


This.

I forhold til din posthistorik så bliv lige ved med at huske på, at det er forholdsvis imponerende, at du ikke har taget mere skade end som så.
Du har gang i nogle vilde kombinationer og doser, men dig om det. Håber bare ikke det går galt.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2018 11:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Kan ikke relatere, men kan forestille. For højt tryk på speederen med brændt kobling er min e-diagnose. Hvis det er en lav dose til dig som du siger, ville en tolerance pause nok kunne gøre underværker for dig, tænker jeg.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2019 00:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2018 09:48
Indlæg: 52
Geografisk sted: Månen
Synes at når jeg er oppe på 300mg 100p ren emma (umugeligt at have ren emma i know) men har være oppe på 300 mg ren altså uden hcl og fylde middelder i pillerne og synes ærlig talt det bare er træls fordi man bare klapre tænder og mister euforien og bliver knaldforvirret. og heller ikke kan sove fordi man er oppe og køre men stadig gerne vil sove fordi der ikke er nogen eufori. har kun være der oppe engang heldigvis bær over for mig med fejl og diverse sidder i en nytårs blandings koger og der kom lige noget frem som jeg skulle svare på altså topicet. :peace:


BTW GODT NYTÅR: laver lige en tråd hvor folk kan skrive hvad de har lavet i fuck hvor er jeg blæst

_________________
???Falafelflødeis???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2019 23:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Mange tak for jeres svar. Jeg er udemærket godt klar over at mine doser er lige til den gode side. Men jeg må indrømme jeg er blevet markant bedre til at styre det end før hen. Men har ofte indtaget en højere dosis, sammen med psykedeliske stoffer uden den samme ekstreme visuelle tilstand. Comedownet var ikke spor slemt, det var bare lidt hyggeligt afterglow.

Tilbage til amfetamin + Emma. MDMA og amf er faktisk undervurderet og får Emma'en til at blive mere potent og langvarig, hvilket jeg ser en masse gode ting i. Dog er det mere risikabelt at blande 2 stimulanser, men man skal bare gøre det i små doser i starten. Og glem ikke at mange kex er twistet med amf.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2019 18:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
ved 250 mg+ er jeg helt forvirret og sidder egentlig bare og siger ting, og kan ikke finde ud af om jeg tænker eller snakker eller hvad fuck der foregår.
De doser lyder helt vilde, og blandingen af Amfetamin og MDMA er bare dobbelt op på nederenhed for dit CNS.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2019 23:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Flux. skrev:
ved 250 mg+ er jeg helt forvirret og sidder egentlig bare og siger ting, og kan ikke finde ud af om jeg tænker eller snakker eller hvad fuck der foregår.
De doser lyder helt vilde, og blandingen af Amfetamin og MDMA er bare dobbelt op på nederenhed for dit CNS.


Er ret overbevist om at det er individuelt hvordan 300+mg virker på folk. Den ting du nævner med at snakke sort og ikke fatte en skid, oplever jeg også hvis jeg indtager over 700mg.
Synes det er sjovt at være så væk at du ik fatter op og ned xD nok bare mig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2019 23:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
psy_jørgen skrev:
Flux. skrev:
ved 250 mg+ er jeg helt forvirret og sidder egentlig bare og siger ting, og kan ikke finde ud af om jeg tænker eller snakker eller hvad fuck der foregår.
De doser lyder helt vilde, og blandingen af Amfetamin og MDMA er bare dobbelt op på nederenhed for dit CNS.


Er ret overbevist om at det er individuelt hvordan 300+mg virker på folk. Den ting du nævner med at snakke sort og ikke fatte en skid, oplever jeg også hvis jeg indtager over 700mg.
Synes det er sjovt at være så væk at du ik fatter op og ned xD nok bare mig

Det kan også godt være meget sjovt, så længe det er ansvarligt. Der er ikke noget sjovt ved at være et skridt fra at kradse af og ødelægge sine venners liv.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2019 23:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Først virkede du til at være et blæserhoved uden lige, men jeg begynder mere og mere at mistænke dig for at være en troll.
Det lader til at du mere og mere prøver at pirke til os mht. doser og kombinationer, fordi vi er en HR-side.
Du laver tråde om at du har været indlagt pga. tanketom omgang med narko, og kort efter laver du tråde om endnu et kemisk basejump du har haft gang i.

Du kan godt lide at påvirke os i den retning, ikke, og skabe lidt røre?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 12:24 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Halose skrev:
Først virkede du til at være et blæserhoved uden lige, men jeg begynder mere og mere at mistænke dig for at være en troll.
Det lader til at du mere og mere prøver at pirke til os mht. doser og kombinationer, fordi vi er en HR-side.
Du laver tråde om at du har været indlagt pga. tanketom omgang med narko, og kort efter laver du tråde om endnu et kemisk basejump du har haft gang i.

Du kan godt lide at påvirke os i den retning, ikke, og skabe lidt røre?



Du skal også tænke på, at jeg er langt fra normal og forsigtig.

Hvorfor skulle man trolle om narko, og andre ret alvorlige ting? Jeg har været tæt ved døden et par gange pga jeg slugte flere gram, og narkoen har stadig ikke skræmt mig. Det er også derfor jeg handler meget impulsivt med stoffer. Grunden til at jeg har svært ved jeres meninger med doser, er fordi at folk herinde mener at 4-500mg er en hæftig overdosis xD LOL. Ærligt, kender ikke nogen som tager under en halv pose, og ingen af dem er kradset af...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 12:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
psy_jørgen skrev:
Halose skrev:
Først virkede du til at være et blæserhoved uden lige, men jeg begynder mere og mere at mistænke dig for at være en troll.
Det lader til at du mere og mere prøver at pirke til os mht. doser og kombinationer, fordi vi er en HR-side.
Du laver tråde om at du har været indlagt pga. tanketom omgang med narko, og kort efter laver du tråde om endnu et kemisk basejump du har haft gang i.

Du kan godt lide at påvirke os i den retning, ikke, og skabe lidt røre?



Du skal også tænke på, at jeg er langt fra normal og forsigtig.

Hvorfor skulle man trolle om narko, og andre ret alvorlige ting? Jeg har været tæt ved døden et par gange pga jeg slugte flere gram, og narkoen har stadig ikke skræmt mig. Det er også derfor jeg handler meget impulsivt med stoffer. Grunden til at jeg har svært ved jeres meninger med doser, er fordi at folk herinde mener at 4-500mg er en hæftig overdosis xD LOL. Ærligt, kender ikke nogen som tager under en halv pose, og ingen af dem er kradset af...

Det siger vel også bare mere om dig og din omgangskreds LOL.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 12:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hahaha skønt. Elsker at hører knaste historier og skæg og sager, tror bare vi kollektivt gerne vil have at folk maximere deres livsoplevelser, både på kort og lang sigt, men hvis de doser passer dig og homies er det ganske dejligt. Folk der læser med på sidelinjen skal bare ikke læse sådan et indlæg og tænke de kan lege med i samme liga.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 13:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
psy_jørgen skrev:
Du skal også tænke på, at jeg er langt fra normal og forsigtig.

(...)Grunden til at jeg har svært ved jeres meninger med doser, er fordi at folk herinde mener at 4-500mg er en hæftig overdosis xD LOL. Ærligt, kender ikke nogen som tager under en halv pose, og ingen af dem er kradset af...


Flere unge mennesker i DK er døde i år ved indtagelse af under 1 gram mdma.
Please. Sig at dig og dine homeboys kan bære en cultpige på hver skulder. Så begynder det at gi mening.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 14:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Bo Dega skrev:
Flere unge mennesker i DK er døde i år ved indtagelse af under 1 gram mdma.
Please. Sig at dig og dine homeboys kan bære en cultpige på hver skulder. Så begynder det at gi mening.

++


psy_jørgen skrev:
Er ret overbevist om at det er individuelt hvordan 300+mg virker på folk. Den ting du nævner med at snakke sort og ikke fatte en skid, oplever jeg også hvis jeg indtager over 700mg.

Sådan et indlæg skal læses med behørigt forbehold!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 19:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Bo Dega skrev:
psy_jørgen skrev:
Du skal også tænke på, at jeg er langt fra normal og forsigtig.

(...)Grunden til at jeg har svært ved jeres meninger med doser, er fordi at folk herinde mener at 4-500mg er en hæftig overdosis xD LOL. Ærligt, kender ikke nogen som tager under en halv pose, og ingen af dem er kradset af...


Flere unge mennesker i DK er døde i år ved indtagelse af under 1 gram mdma.
Please. Sig at dig og dine homeboys kan bære en cultpige på hver skulder. Så begynder det at gi mening.


Hmmmm...LOL... Altså, ved ik hvordan jeg skal sige det...Men det med at folk kradser af pga 0,5, har sikkert meget at gøre med at de blander MDMA'en med alkohol, uden at have drukket og spist forsvarligt inden indtagelsen. Stortset hver gang jeg skal trippe på MDMA, ryger jeg mig en fed pind og får fråd på, så jeg kan spise og drikke min mave fyldt. Det jo åbenlyst at 0,5 kan være en trussel mod din krop, hvis du ikke forbereder din krop mod belastning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2019 20:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Men selvom du forbereder din krop til belastning, så er der vel ingen grund til at kneppe den?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team