Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 11:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 okt 2018 09:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2017 16:08
Indlæg: 8
Jeg er ikke særlig erfaren med gadeamfetamin. Det jeg har er relativt lugtfrit, hvidt, og temmeligt tørt, dog ikke helt som kridt som jeg har læst det helst skal være.

Selv hvis jeg sniffer 600mg (!!) Får jeg ikke særlig stærke effekter. Jeg får energi, godt fokus, og har det tilpas. Jeg får dog intet rush eller eufori. Har jeg ret i at det ikke er tilfredsstillende effekter for speed? Og hjælper en acetonevask? Hvis det er så urent giver det vel ikke engang mening at forsøge at fremskaffe den lille mængde amfetamin der er udover cutstoffer.

En anden mulighed er at jeg forventer for meget. Jeg vil meget gerne høre fra nogle der er mere vidende omkring amfetamin end mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 10:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det lyder umiddelbart ikke som den bedste kvalitet. Men jeg vil altid foreslå at rense det, uanset mængden.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 11:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
600mg burde have en person uden tolerance helt oppe at ringe. IMO, også hvis det kun var 10-20% rent. Lyder til at du har fået kreatin krydret med amf.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 11:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2017 16:08
Indlæg: 8
Buttkraken skrev:
Det lyder umiddelbart ikke som den bedste kvalitet. Men jeg vil altid foreslå at rense det, uanset mængden.

Jeg mente blot om det overhovedet var værd at rense eller om jeg bare skal smide skidtet ud. Det er vel ikke værd at rense hvis der kun er et par procenter amfetamin? Og så vidt jeg har forstået er der cutstoffer der ikke forsvinder ved en acetonevask, er det korrekt forstået, eller er det ren amfetamin man har efter en acetonevask?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 11:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2017 16:08
Indlæg: 8
Læbepomaden skrev:
600mg burde have en person uden tolerance helt oppe at ringe. IMO, også hvis det kun var 10-20% rent. Lyder til at du har fået kreatin krydret med amf.

Hvis det bare er kreatin er det da altid noget, jeg er mere nervøs for at det kan være cuttet med en anden stimulans, koffein eller lignende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 11:46 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
600mg er 6 gange så meget som er betragtet som en tung dose for en tolerance naiv person.

Med andre ord så er dit amf uden tvivl fuldstændigt skamcuttet.

Personligt ville jeg skralde det og finde en bedere forsyner *host host* darkweb *host host*.
Når man handler steder hvor der rent faktisk er konkurrence så stiger kvaliteten af produkterne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2018 14:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvis du kun har et gram er det nok ikke værd at rense, men du nu har ti gram kan det nok godt være det værd. Og nej acetone rens tager ikke det hele. Men du kan også give det en vandrensning udover acetonevasken, vandet tager nogle af de stoffer, som acetonen ikke får med.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2018 14:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
.


Senest rettet af terribilis 31 jan 2019 21:21, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2018 10:35 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Dit amf er skam cuttet.
Generelt gælder samme regel for kokain som for amf: Hvis det ikke lugter, er det enten MEGET godt eller MEGET dårligt.

Og ud fra din beskrivelse af mængde indtag, lyder det til at det er meget dårlig amfetamin.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2018 10:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2017 16:08
Indlæg: 8
terribilis skrev:
Hvorfor skulle det være dårlig amfetamin?

Jeg synes da umiddelbart at energi, forøget fokus og velværdsfølelse er ret gode indikationer på at det virker efter hensigten. Hvis du samtidig ikke har den store appetit eller det store søvnbehov så vil jeg da mene at det er udmærket amfetamin? Hvad er det for virkninger I andre mener mangler? For det kan selvfølgelig også godt være jeg også bare altid har fået lorteamf for synes ikke som sådan jeg nogensinde er blevet specielt euforisk for eksempel. Men det kommer måske også lidt an på hvordan I definerer euforisk :-)


Jeg var- og er stadig ret overbevist om at det er dårligt amfetamin, fordi det eneste jeg har at sammenligne med var engang jeg købte god amfetamin på darknet - det var en helt anden verden. For de effekter jeg beskrev i opslaget kan jo også tilskrives alle andre stimulanser.

Jeg synes ihvertfald jeg manglede den tørre mund, lysten til at snakke med alle, den boblende energi, og den intense motivation og koncentration jeg havde på det fra darknet, hvor jeg kunne have det sjovt med at gøre normaltvis kedelige ting som at gøre rent eller lave skolearbejde.

Jeg laver en acetonevask og prøver igen i dag efter det. Hvis det stadig er ubrugeligt smider jeg det ud. 600 mg. burde give en voldsom effekt næsten ligemeget hvor lidt der er i, så det er ikke sikkert det er noget værd selv efter acetonevask.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2018 13:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2018 10:16
Indlæg: 103
.


Senest rettet af terribilis 31 jan 2019 21:21, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2018 17:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
terribilis skrev:
Hvorfor skulle det være dårlig amfetamin?

Jeg synes da umiddelbart at energi, forøget fokus og velværdsfølelse er ret gode indikationer på at det virker efter hensigten. Hvis du samtidig ikke har den store appetit eller det store søvnbehov så vil jeg da mene at det er udmærket amfetamin? Hvad er det for virkninger I andre mener mangler? For det kan selvfølgelig også godt være jeg også bare altid har fået lorteamf for synes ikke som sådan jeg nogensinde er blevet specielt euforisk for eksempel. Men det kommer måske også lidt an på hvordan I definerer euforisk :-)

God amf plejer at være rigtig euforisk næsten på grænsen til MDMA alt efter dose.
Men når tråd starter skriver at han har indtaget 600mg og bare er lidt frisk er det et klart tegn på at det er dårlig kvalitet

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2018 07:50 
Buttkraken skrev:
terribilis skrev:
Hvorfor skulle det være dårlig amfetamin?

Jeg synes da umiddelbart at energi, forøget fokus og velværdsfølelse er ret gode indikationer på at det virker efter hensigten. Hvis du samtidig ikke har den store appetit eller det store søvnbehov så vil jeg da mene at det er udmærket amfetamin? Hvad er det for virkninger I andre mener mangler? For det kan selvfølgelig også godt være jeg også bare altid har fået lorteamf for synes ikke som sådan jeg nogensinde er blevet specielt euforisk for eksempel. Men det kommer måske også lidt an på hvordan I definerer euforisk :-)

God amf plejer at være rigtig euforisk næsten på grænsen til MDMA alt efter dose.
Men når tråd starter skriver at han har indtaget 600mg og bare er lidt frisk er det et klart tegn på at det er dårlig kvalitet


Det har jeg stadig tilgode at opleve. Med lisdex-amf så nærmer man sig, men det er stadig ikke emma magi.
Med almindelig racemisk amfetamin er det 50/50 med effekt og sideeffekt. Jeg skifter imellem at være lidt euforisk, tør mund, rastløs, kvalm og søvnløsheden som bare bliver ved og ved. Og så kan jeg få ondt i ledene og blive øm i musklerne. Jeg har altid fortrudt det, når jeg har indtaget almindelig amfetamin.
Men jeg er også lidt sensitiv overfor bivirkninger af stimulanser.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team