Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 17:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 sep 2018 14:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 sep 2018 13:57
Indlæg: 28
Hey psy-hoveder ! :rocking:

Jeg vil lige høre, om nogen andre af jer rundt i dk, der også nyder at ryge freebase cola har problemer med en fæl smag/lugt?
Colaen ser hel fin ud inden jeg laver det til base og det virker også helt fint både ved I/V og nasal indtagelse, men så snart salmiakken rammer går det galt... :?
Har problemer med smagen, lige meget hvor jeg får mit cola fra (dog kun inden for egen bygrænse)
Andre der har samme problem?

Jeg er forresten fra Skive (Midt J)
Så har i sammen prob vil godt vide hvor DK i er fra, så jeg har en ide om hvor langt man skal væk for at slippe for problemet, hvis det altså ik er et problem skabt af nogen cuttende smuglersigøjnerlommetyvs-svinepelse

:peace:

_________________
Der ville jeg godt liiiige ha' haft lidt mere forberedelses tid!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2018 16:01 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Har du prøvet at lave opresning af dit kokain før du ryger det? Ellers kunne nogle af alle de tilsatte cutmidler vel sagtens afgive smag

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2018 16:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 sep 2018 13:57
Indlæg: 28
Frugthat skrev:
Har du prøvet at lave opresning af dit kokain før du ryger det? Ellers kunne nogle af alle de tilsatte cutmidler vel sagtens afgive smag


Ja, både og ;) Hvordan vil du anbefale at rense det? :peace:

_________________
Der ville jeg godt liiiige ha' haft lidt mere forberedelses tid!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2018 19:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Altså dengang jeg sad fast i freebase gjorde jeg kun i det BEDSTE kokain jeg kunne få snitterne i da det ellers ikke var værd at ryge. Bare det mindste cut du får med i basen gør det smager så ulækkert hvorimod rent freebase smager fantastisk.
Så ud og find dig noget ordenligt kokain det er der ude uden tvivl og hvis ikke du kan det så må du igang med at lave en oprensning inden du freebaser det. Der ligger en guide her på forummet ! Hvordan ser den kokain ud du bruger og kan du beskrive hvordan du freebaser det og hvilke % salmiak du bruger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2018 21:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
koalabjørnen har skrevet den ultimative guide til oprensning af kokain
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 80&t=51476

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2018 17:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 sep 2018 13:57
Indlæg: 28
kool skrev:
Altså dengang jeg sad fast i freebase gjorde jeg kun i det BEDSTE kokain jeg kunne få snitterne i da det ellers ikke var værd at ryge. Bare det mindste cut du får med i basen gør det smager så ulækkert hvorimod rent freebase smager fantastisk.
Så ud og find dig noget ordenligt kokain det er der ude uden tvivl og hvis ikke du kan det så må du igang med at lave en oprensning inden du freebaser det. Der ligger en guide her på forummet ! Hvordan ser den kokain ud du bruger og kan du beskrive hvordan du freebaser det og hvilke % salmiak du bruger.


Jamen det ikke et problem som jeg har haft før i tiden, har røget på hyggebasis små 3 år nu, så ved godt hvordan cutstoffer påvirker smangen ;)
Nej problemet er at det simpelthen er urygeligt, det smager simpelthen for afskyeligt. Har set en sten ligge flere uger uden der var et eneste crackhovede der ville ryge det, men der kom så en til sidst ;)
Det har været et problem i lang tid nu, det svinger lidt hvoer galt det er, men det smager aldrig som det skal og det hører jeg fra alle rygere jeg kender. Det er lige meget hvor det bliver skaffet fra syntes jeg, der er altid den der KLAMME bi-smag.
Så tænker lidt, at der må være andre rundt i de små hjem, der døjer med samme problem? Og evt havde en løsning på det, eller i det mindste en forklaring?
Jeg er godt klar over at det er noget de har blandet i, men hvad det eller er om det kan fjernes ku være fedt at vide.

_________________
Der ville jeg godt liiiige ha' haft lidt mere forberedelses tid!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2018 18:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 sep 2018 13:57
Indlæg: 28
Kan tilføje, at når man opløser det i vand feks et shot glas, kommer der en masse små nålekrystaller, som opløses lidt langsommere end kokainen og derfor ligger sig på bunden af glasset, dog kun i få sek.. Det ser skummelt ud :o

_________________
Der ville jeg godt liiiige ha' haft lidt mere forberedelses tid!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2018 20:22 
Nu har jeg kun røget freebase Kokain en enkel gang, så det er ikke fordi jeg har den store erfaring. Men det var ren og fin coke, men det smagte sgu stadig ikke særlig sundt. Dog var det rygbart, ingen problemer der.
Hvorfor er det at Crack er i sten, det vi røg var fint kridthvid pulver. Virkede udmærket, selvom der skulle en del til.


Top
  
 
Indlæg: 29 sep 2018 21:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Som jeg har forstået det:
Crack = kokain der er kogt med natron som "crackker" når man ryger det
freebase = kokain kogt til freebase med salmiak
Det er sådan jeg har hørt de slang blive brugt.
Men altså nu du selv nævner nålekrystaller så tyder det jo på at det er den kokain i ryger som er ulækker jeg har aldrig oplevet noget ligende. Lav en oprensning på det ved at bruge koala's guide :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2018 22:54 
Alright tak for svar kool :)


Top
  
 
Indlæg: 30 sep 2018 11:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
køb fordælen et testkit og se hvad det er der er i?!..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2018 18:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
STWOD skrev:
køb fordælen et testkit og se hvad det er der er i?!..


Præcis det er jo tydeligt at høre der er noget helt galt med den kokain han bruger eftersom han nævner krystaller og det lugter/smager som det gør.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2018 05:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 sep 2018 13:57
Indlæg: 28
STWOD skrev:
køb fordælen et testkit og se hvad det er der er i?!..



Hvis du ved lidt om div. testkits, hvilket brand vil du evt. anbefale mig at bruge? For ved jo intet om, hvilke klamme ting det er cuttet med, så det skal da være et halv-seriøst testkit der er brug for? Såen en allround tester ? Jeg spørger sikkert dumt, men hvis jeg vidste bedre, så ville jeg nok slet ik ryge base :eyes:

_________________
Der ville jeg godt liiiige ha' haft lidt mere forberedelses tid!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2018 17:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
jeg har desværre ikke det sårte bælt i testkits, og egentlig heller ikk i kokain.. -meeen et til kokain burde være til at finde ;) (EZ, Marquis osv) der er en 10% rabats-kode:
edit* klippet fra anden tråd:
https://www.reagent-tests.uk/product/fe ... est-strip/
Hvis du bruger rabatkoden psychedeliadk får du 10% rabat

-køb et par til at teste for coke og lignende stoffer i krydstjek-test..
andre byd gerne ind :) tak!
vhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2018 21:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 sep 2018 13:57
Indlæg: 28
STWOD skrev:
jeg har desværre ikke det sårte bælt i testkits, og egentlig heller ikk i kokain.. -meeen et til kokain burde være til at finde ;) (EZ, Marquis osv) der er en 10% rabats-kode:
edit* klippet fra anden tråd:
https://www.reagent-tests.uk/product/fe ... est-strip/
Hvis du bruger rabatkoden psychedeliadk får du 10% rabat

-køb et par til at teste for coke og lignende stoffer i krydstjek-test..
andre byd gerne ind :) tak!
vhS


En EZ kokain test vil jo ik vise andet end det (også) er kokain. Så det hjælper jo ik det vilde, nogen der kan forslå et testkit som kan hjælpe mig?

_________________
Der ville jeg godt liiiige ha' haft lidt mere forberedelses tid!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2018 23:30 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Der er ikke umiddelbart nogen testkits der kan hjælpe dig, da de gængse cutstoffer, som bla. EZ tests "cocaine cuts", reagerer på, ikke typisk laver nålekrystaller. Og i forvejen er diverse allround cut tests derude meget vage, da de ofte skifter farve, mellem en 2-3 forskellige cutstoffer i løbet af 10 minutters tid. Hvis de nu lavede et testkit til hvert enkelt cutstof, med et positiv/negativ svar, ville det være MEGET lettere.

Dog kan jeg informere om at der for nyligt er sket en betydelig stigning af prisen på nogen- lunde- kvalitets kokain, som vi har været heldige at have mulighed for at købe til rimelige priser her i DK, de sidste par år.

Rygterne blandt de hollandske forhandlere fortæller at man fra kartellernes side har valgt at sætte prisen op, da de åbenbart har fundet ud af, hvilke priser man har solgt det til i bulk i Holland, og har ment at det var for billigt.

Derfor er prisen steget, og i disse "facebook narkohandel tider" lever mange dealere i en konstant kamp om kunder, og frygter at miste kunder hvis de sætter deres priser op med en 100krone. Derfor er de begyndt at cutte mere og mere, eller i stedet vælger de at købe en billigere variant af noget kokain fra Holland der visuelt minder om flake, men er cuttet med et, for mig, ukendt cutstof.

Jeg har selv flere gange oplevet nålekrystaller, men hvad det er kan jeg ikke fortælle dig. Dog lader det for det meste til at være noget der er vandopløseligt, så hvis du laver en "vand vask" og udfælder dit kokain base direkte i vandet undgår du det problem du sidder med nu.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2018 05:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 sep 2018 13:57
Indlæg: 28
Koalabjørnen skrev:
Der er ikke umiddelbart nogen testkits der kan hjælpe dig, da de gængse cutstoffer, som bla. EZ tests "cocaine cuts", reagerer på, ikke typisk laver nålekrystaller. Og i forvejen er diverse allround cut tests derude meget vage, da de ofte skifter farve, mellem en 2-3 forskellige cutstoffer i løbet af 10 minutters tid. Hvis de nu lavede et testkit til hvert enkelt cutstof, med et positiv/negativ svar, ville det være MEGET lettere.

- Præcis, men det kommer man sgu nok til at vwntw længe før der kommer i handlen :; :(

Dog kan jeg informere om at der for nyligt er sket en betydelig stigning af prisen på nogen- lunde- kvalitets kokain, som vi har været heldige at have mulighed for at købe til rimelige priser her i DK, de sidste par år.

Rygterne blandt de hollandske forhandlere fortæller at man fra kartellernes side har valgt at sætte prisen op, da de åbenbart har fundet ud af, hvilke priser man har solgt det til i bulk i Holland, og har ment at det var for billigt.

Derfor er prisen steget, og i disse "facebook narkohandel tider" lever mange dealere i en konstant kamp om kunder, og frygter at miste kunder hvis de sætter deres priser op med en 100krone. Derfor er de begyndt at cutte mere og mere, eller i stedet vælger de at købe en billigere variant af noget kokain fra Holland der visuelt minder om flake, men er cuttet med et, for mig, ukendt cutstof.

- Okay, det giver fint men med den teori vi har gået ud fra. Med hensyn til det udkendte stof, har mig og en anden colanød stødt på at de halt fra producenten af cutter det med noget ormekur. Det skulle få coken til at blive bedre optaget i systemet, så vidt jeg husker, I hvert fald noget der hæver effekten og self adder til volumen. Kan ik huske navnet li pt

Jeg har selv flere gange oplevet nålekrystaller, men hvad det er kan jeg ikke fortælle dig. Dog lader det for det meste til at være noget der er vandopløseligt, så hvis du laver en "vand vask" og udfælder dit kokain base direkte i vandet undgår du det problem du sidder med nu.

Det opdagede vi også, bare en bitter måde - for der ryger jo altid noget coke på den måde ;) Det er jo trods alt ik gratis :)

_________________
Der ville jeg godt liiiige ha' haft lidt mere forberedelses tid!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team