Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 sep 2018 18:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 maj 2010 22:45
Indlæg: 5
Jeg har en opfordring til alle, jeg synes det er skammelig med stoffers renhed på gaden. Amf på 5 procent, kokain på 10-15 . Det er fandme ringe man. Hvad vi gør?! Vi lader vær med at tage lortet indtil vi får noget helt rent. hvor svært kan det være. Så sæt prissen højt hvis det er. Vil hellere betale 2500 for et gram ren coke end at indtage 1 gram i 10 gram lort. Der skal ske noget, det sker kun medmindre vi alle ber om det rene og er konsekvent om ikke at købe lort. Tag jer dog sammen med alt det cutteri, altså jeg ved ikke hvad jeg skal sige, det er æreløst og lavt man.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2018 19:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Sådan er gamet vidst bare på det illegale marked, tror det eneste der for alvor vil hjælpe er en legalisering.
Dog synes jeg faktisk at kvaliteten er steget efter deep web er "kommet til", køb der, eller find en dealer som køber derfra.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2018 19:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Skal ikke kunne tale på amfetaminens vegne, men renheden på kokainen er på det seneste kun blevet bedre. Dog får jeg der hvor jeg handler, mindre gram for pengene end jeg gjorde for 6-7 år siden, men det gør ikke noget, når kvaliteten er bedre. Jeg kan sagtens nøjes med 0,5g til en hel nat i byen og så kan jeg endda dele en streg eller to ud.
Synes heller ikke der er den samme craving når der er gået en times tid. Jeg har fanget mig selv flere gange i at være fint tilpas selvom det er flere timer siden jeg har taget en streg, og det er uden at have taget overdrevede mændger.

Hvis du ikke allerede kommer i århus eller københavn, så prøv at anskaffe dig din kokain der. Der vil du uden de store problemer skaffe god kvalitet til rimelige priser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2018 19:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Turambar skrev:
Hvad vi gør?! Vi lader vær med at tage lortet indtil vi får noget helt rent. hvor svært kan det være.

Regner du med at være den første på planeten, der er dybt utilfreds med fyldstofferne i din knark? :lol: Men genial idé, hvorfor er der ikke andre der har tænkt den tanke før?
Medmindre du får samtlige stofbrugere i verden til at være med på dit korstog, så tror jeg desværre at du lige pt. bokser ned i en dyne.
Du kan boycutte de dealere der skamcutter imens de har kasseapparater i øjnene, og så bide i det sure og købe hos dem der cutter/strækker mindst.
Evt. oprense det snudegas du har tænkt dig at tage.. Det ændrer ikke på prisen, men det ændrer på renheden.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Senest rettet af Halose 25 sep 2018 19:57, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2018 19:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
GimpSuit skrev:
Dog synes jeg faktisk at kvaliteten er steget efter deep web er "kommet til", køb der, eller find en dealer som køber derfra.

Der må jeg være enig.

Og til trådstarter, find dig nogle andre kontakter, man kan altså sagtens finde stoffer med højere renlighed end de tal du kommer med. For nogle måneder siden var der artikler om at gennemsnitsrenligheden på kokain i Århus var steget til 70% eller sådan noget. Og hvis du ikke kan skaffe ordentligt stoffer kan du jo i det mindste altid rense det selv. At nogle få brugere stopper med at købe, kommer aldrig til at gøre en forskel da der altid vil være en masse som bare skal have noget narko uanset pris og kvalitet.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2018 21:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
sådan er markedet jo ham eller hende der sælger bestemmer hvor rent det er. det nok en god ide at finde en anden pusher . Synes ikke det er svært at finde noget der er ordenligt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2018 14:52 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Man kan jo håbe på, at efterspørgslen på kokain og amfetamin falder drastisk. Men det skal vi nok ikke regne med lige i første omgang :mrgreen:

Så længe disse stoffer er meget efterspurgte, vil renheden nok være meget svingende. Ihvertfald hvis forsyningskæden bliver ved med at være som den er. Hvis folk gerne vil betale kassen for lort, så har sælgerne ingen grund til at sælge andet. Sådan er det også med det almindelige marked. Markedet er faktisk det værste ved coke, imo. Det er det meste af tiden blandet med så meget lort. Også selvom det måske er 60-70% rent. Meget coke bliver cuttet selv før det forlader Sydamerika og det er ikke ligefrem harmløse fyldstoffer, det blir cuttet med.

Ironisk nok tror jeg faktisk, rent (>95%) amfetamin på markedet ville være farligt for brugerne, når de er vant til de 5-10%, der bliver solgt i dk. Amfetamin er et meget potent stof og man kunne frygte flere overdoser, hvis folk tager de der kæmpe streger man ser i film og på tv.

Under alle omstændigheder kunne det jo være rart, hvis stofferne bare havde været rene fra starten. Men sådan er vilkårene desværre ikke på et sort marked.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2018 17:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Imp skrev:
Man kan jo håbe på, at efterspørgslen på kokain og amfetamin falder drastisk. Men det skal vi nok ikke regne med lige i første omgang :mrgreen:

Så længe disse stoffer er meget efterspurgte, vil renheden nok være meget svingende. Ihvertfald hvis forsyningskæden bliver ved med at være som den er. Hvis folk gerne vil betale kassen for lort, så har sælgerne ingen grund til at sælge andet. Sådan er det også med det almindelige marked. Markedet er faktisk det værste ved coke, imo. Det er det meste af tiden blandet med så meget lort. Også selvom det måske er 60-70% rent. Meget coke bliver cuttet selv før det forlader Sydamerika og det er ikke ligefrem harmløse fyldstoffer, det blir cuttet med.

Ironisk nok tror jeg faktisk, rent (>95%) amfetamin på markedet ville være farligt for brugerne, når de er vant til de 5-10%, der bliver solgt i dk. Amfetamin er et meget potent stof og man kunne frygte flere overdoser, hvis folk tager de der kæmpe streger man ser i film og på tv.

Under alle omstændigheder kunne det jo være rart, hvis stofferne bare havde været rene fra starten. Men sådan er vilkårene desværre ikke på et sort marked.

Har faktisk mødt flere folk der anklagede rent amf (som var testet med et testkit) for at være et andet stof fordi de blev “mærkelige” af det, hvilket var fordi de stadig tog ligeså store streger som når de sniffede noget der var af meget tvivlsom kvalitet

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2018 17:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Men, trådstarter, du har dog en pointe, og det man kan gøre, er jo bare at stille krav til sin pusher. Er røgen dårlig så sig det, og håb at han får noget bedre næste gang, ellers vil du til at finde en anden. Like wise med alt andet.

Men generelt synes jeg nu kvaliteten er fin.. Det kommer blot an på dine kontakter.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2018 23:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 nov 2009 20:49
Indlæg: 31
GimpSuit skrev:
Sådan er gamet vidst bare på det illegale marked, tror det eneste der for alvor vil hjælpe er en legalisering.
Dog synes jeg faktisk at kvaliteten er steget efter deep web er "kommet til", køb der, eller find en dealer som køber derfra.


Med fare for at afsløre mig selv som totalt uvidende, men jeg troede faktisk, at risikoen for at blive knaldet for køb af kokain på deep web var ret stor? Jeg er selv jævnt irriteret over kvaliteten af den kokain, der kan købes via konventionelle kanaler, og har overvejet deep web som et muligt alternativ, men har ikke turdet give mig i kast med det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2018 13:46 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvis du køber kokain over darknet, men hos en dansk sælger, så skal brevet ikke over grænsen. Det skulle være forholdsvis sikkert.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2018 21:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 nov 2009 20:49
Indlæg: 31
Enspænderen skrev:
Hvis du køber kokain over darknet, men hos en dansk sælger, så skal brevet ikke over grænsen. Det skulle være forholdsvis sikkert.


Nåh ja, det kan man jo. God ide - tak.

Jeg troede ellers lige, at jeg havde fået fat i en ok konventionel dealer, men det var kun første gang, produktet var i orden. Og så er 1000 kroner lige pludselig mange penge at bruge på noget, som ikke holder kadencen. Jeg har det ok med at betale godt, men så skal varen også være tilsvarende god.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 61 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team