Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 12:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 sep 2018 21:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 sep 2018 21:08
Indlæg: 3
Der er sikkert folk der har spurt før mig men kan ikke finde nogle der minder om min situation.
Kan man tage en god bane kokain kl 21:30 og så tagen en pille mdma på 0,175g kl 00:30 ?
Der er 3 timers mellemrum ?
På forhånd tak for svarene.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2018 21:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Halløjsa.
Jeg synes ikke, at det ville være en god ide. Jeg synes, at det ville være ærgerligt i forhold til mdma'en, da kokainen godt kan kvæle noget af effekten fra mdma'en. Også bare i forhold til ens helbred, bør man undlade at blande de to stoffer :)
Man kan godt få det hele, bare ikke på én gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 00:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Generelt er der en regel om at stimulans + stimulans er dårlig HR. Det skulle være dårligt for hjertet. Nu siger du heller ikke hvad du betegner som en god bane kokain, men uanset hvad vil jeg mene at hvis du skal blande de to stoffer, så skal det være med en minimal dose af hver. Din MDMA dose er rimelig høj. De kloge hoveder siger generelt at man maksimalt skal tage 120 mg MDMA på en aften. Så hvis man skal være på den sikre side i forhold til at minimere bivirkninger, så ville jeg højst tage 80 mg MDMA hvis der også er kokain med i billedet. Jeg holder dog stadig på at lytte til FiveHours og holde sig til et af stofferne.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 10:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Jeg tar en tur på mdma 2-3 gange om året, og jeg sætter alt for stor pris på rene virkning, til at jeg ville blande med andre stimulanser.
Hvis du har tænkt dig at gøre det anyways, så synes jeg også du skal tage mindre mdma, prøv at ramme 80-100mg, 175mg er en ret heftig dose!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 11:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Er du sikker på at du kan nøjes med en bane? En bane bliver meget let til to, tre, fire, ... Alene af den grund er det en dårlig idé at tage MDMA bagefter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 13:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Hellere nøjes med coken
Synes aldrig man kan mærke MD ordenligt når man også har taget Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 16:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 sep 2018 21:08
Indlæg: 3
I får lige en opdatering på hvordan det gik.
Overordnet set var det super skuffende og som andre også skrev til mig så ville det nok tage meget af det gode fra mdma’en og det gjorde det, virkning kom først flere timer efter indtag og det var en meget flad oplevelse, virkning var svag og det holdt ikke mere end en times tid max.

Her skriver jeg hele min aften ned så Andre kan se hvad jeg gjorde og lade være at gør det samme.
Lander til før druk ved en 17:00 tiden og har høje forventninger til natten. Vi køre ud og køber mad på Carl JR og tager med hjem og spiser( burger m. 2xbøf og en stor menu (sodavand og fritter)) . Ved en 18:00 tiden begynder vi at drikke øl og 18:30 tagen jeg det jeg ville kalde for en ‘god’ bane kokain. Ved en 20:00 tiden overgår jeg så til at drikke sjusser. Havde besluttet mig for jeg ikke ville tage mere kokain den aften både for ikke at ødelægge mdma turen men også pga faren ved at blande men da klokken bliver ca 21:30 tager en ‘god’ bane mere pga jeg var begyndt at hænge lidt. Vi fortsætter så førfesten jeg stopper med at drikke alcohol ca kl 23:00 og overgår til sodavand og vand. Kl 23:50 rammer vi byen der drikker jeg også kun sodavand og vand. Jeg bliver en smule dvask men glæder mig til mdma turen senere. Kl 01:15 sluger jeg så en kapsel mdma på ca 0,175 g skylder efter med vand og venter så på effekten. Må indrømme jeg glædet mig en smugle. Der sker så ikke rigtig noget og ca kl 02:00 begynder jeg at drikke sjuser igen men der sker stadigvæk ikke noget. Da klokken er 04:30 begynder mig og en kammeret at gå hjem og jeg fortæller skuffet om det hele. På vejen hjem ligger jeg mærke til lyset fra lygtepælene er pænere end det plejer og tænker at der må være sket noget så jeg kun har fået en smugle mdma afgangen. Kl 04:45 er vi hjemme og kl 04;50 rammer mdma’en så jeg får det dejlig, gnider mine føder lidt kikker lidt på mit lys fra mobil lygten men er ikke ramt hårdt hygger mig bare lidt virkningen var så ca 40-50 min og jeg falder så i søvn da den aftager. Dagen efter har jeg det helt fint humør og sind fejler ikke noget.
Så alt i alt var det en meget tam omgang iforhold til hvad jeg har prøvet før. Jeg undre mig også lidt over at der gik ca 3 timer og 35 min før virkningen kom især fordi jeg ville mene at en kapsel på 0,175 g burde være rimelig potent.

I er meget velkommen til at skrive forslag, komme med forklaringer, teorier eller erfaringer vi gerne spare lidt med nogle
Mvh. Fartpilot


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 17:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
175mg mdma trods 2 "gode" baner coke, burde efter min mening stadig give en solid rus, som man ikke bliver skuffet af. Slet ikke når du stopper med coken lang tid før.
Tænker der er større sandsynlighed for at kvaliteten har været ringe eller at der ikke har været 175mg i kapslen, men det er svært at give et præcis svar på din oplevelse.
Forventninger kan også spille en stor rolle.

Hvor meget mdma er du vant til at tage? Hvis du er vant til at tage væsentlig større doser over længere tid, så kan 175mg måske føles fladt, men med en god pause fra sidste gang, burde det ikke være tilfældet.

Du skriver pille i dit første indlæg og kapsel i dit sidste. Var det en pille med ukendt mængde eller har du selv vejet mængden af og puttet det i en kapsel?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 18:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 sep 2018 21:08
Indlæg: 3
Det var en kapsel, har ikke prøvet andet end kapsler før men vil gerne vide om der er forskel på om man drikker, sluger eller sniffer det.
Sidst jeg tog mdma var på Roskildefestival og der fik vi 6 kapsler ud af 1 g så ca 165-170 mg og denne gang købte jeg 0,7 g og fik 4 kapsler ud af det så de bude være samme str måske lidt større.
Må indrømme jeg ikke selv har lavet kapslerne men det har en ven jeg har tillid til så det bude ikke være problemet han havde også selv spist en da han lavede dem og der sagde han der var fut i dem.
Jeg har nogle basis regler jeg over holder med mdma der skal helst være 14 dagen til 3 uger mellem turene og aldig mere end 1 kapsel pr gang,og så indtager jeg det ikke før en mundskænk har prøvet det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 18:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Ja der er forskel på at tage det oralt og så sniffe det. Dosis er som regel mindre når du sniffer det. Forskellen er så, at når du sniffer det, virker det hurtigere, mere intenst, men ikke så lang tid.
De fleste foretrækker at spise det, da det virker længere og har en mere "smooth" effekt og comedown er ikke så stejlt.

Virker ikke som om der er 100% sikkerhed omkring dosen. Det vil der aldrig være, medmindre man selv har vejet det. Hvis din ven heller ikke har vejet det og bare har fået fortalt at der var 0.7g i posen, og han med øjemål har vejet 4 bunker op, så er der sandsynlighed for, at dosen godt kan have været tættere på 125mg end 175mg. Men det er kun gæt og sandsynlighed.

Jeg kan anbefale at købe en 0.00g digitalvægt, du kan få en til 200kr, og selv veje din dosis. På den måde er du sikker på hvor meget du får og kan lettere afstemme dine forventninger, fordi der er væsentlig forskel på at tage 125mg og 175mg som første dosis.

En sidste ting. Din regel med 14 dage til 3 uger mellem turene er alt for lidt, den burde som minimum være 2 måneder og gerne mere. Har selv haft en lignende regel, som jeg i en periode ikke kunne overholde og måtte derefter betale prisen med slem nedtur.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 22:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Alkoholen kan også have haft en indflydelse på den lidt tamme omgang. Du skriver ikke rigtig hvor meget du har drukket, men for mit vedkommende har alkohol i hvert fald dulmet MDMA rusen væsentligt. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2018 23:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Det lyder som om, at det var lidt spild af mdma. Både større mængder alkohol og kokain kan være en buzzkiller i forbindelse med mdma.
Så ved du det til en anden gang :D
Husk at holde pauser og husk at 175 mg er overkill.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2018 00:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
kan selv få noget mdma der er ca 84-85% rent og der snakkes der 70-90mg doser så synes 175 lyder af meget. Kender du dem du køber af og hvordan deres produkt er ? . Måske selve produktet kunne være tamt + den mængde af alkohol du har indtaget.. Kan ikke fortælle om coken da det intet siger mig og kun har taget det som ung. Pas nu på dig selv :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2018 08:41 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Jeg er ret nysgerrig på hvordan du kom frem til at tage kombinationen på trods af boardets anbefalinger?

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2018 12:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Frugthat, han spørger boardet et kvarter inden han har tænkt sig at tage kokain, og da der ikke er nogen der når at svare ham, så tager han det bare. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2018 00:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
Faktisk er de ret store mængder alkohol du får hældt ned i løbet af aftenen/natten et noget større problem end at tage kokain og efter et stykke tid MDMA.

Kokain og alkohol kombineret giver via din metabolisme cocaethylene der er farligere end nogen af de to indtaget ved seperate lejligheder og så vidt jeg husker også forlænger halveringstiden på coken.
MDMA og alkohol er også en potentielt farlig kombination og alkohol er også kendt for at ødelægge effekten af MDMA.

Problemet med den alkoholkultur der hersker her er blandt andet at folk har en tendens til at glemme at alkohol også er et hårdt stof. Alkoholen er til gengæld pisseligeglad med kulturelle normer og opfører sig som følge deraf stadig som et hårdt stof. Det kan potentielt koste dem livet, specielt i kombination med opioider men til en mindre grad også med stimulanser. Men jeg skal selvfølgelig heller ikke lave en "ulven kommer"... så må præcisere og sige at kan man holde det til en øl eller to sker der næppe noget for et raskt, voksent menneske uden allergiske reaktioner på nogen af stofferne. Men at hårdere til den i diverse opioid eller stimulanskombinationer er fandme dumt.

Har ikke nok viden om hjernekemi til at vide præcis hvor skadeligt det, med alkohol ude af regnskabet er at tage coke nogle timer inden MDMA, men med cokes halveringstid på en time er det helt klagt mindre skadeligt end at begge stimulanser brager løs på samme tid. Vil gætte på at det principielt er usmart at først at køre hårdt på de dele af hjernen der regulerer dopamin og derfor mose løs på serotonin. Begge to på fuldt tryk, kan man relativt nemt dø af. Sidstnævnte kan nok give hjerneskader, hvis man gør det tit. Men det gælder såmænd også MDMA mere end ca. hver anden måned, nogen siger hver tredje.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2018 07:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
^Word, tænker også alkoholen er den største synder. Har kun oplevet at kokain enten gjorde MDMA'en sindssygt kedelig, eller nærmest fjernede effekten.
Meget alkohol (mere end 2-3 øl max for mig) synes jeg sjældent er særligt fedt med MDMA. Det gør bare, at jeg får endnu mere gummiben og mindsket effekt..

Nu har du måske lært noget, kan man håbe :hjerte:

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2018 05:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
Frugthat skrev:
Jeg er ret nysgerrig på hvordan du kom frem til at tage kombinationen på trods af boardets anbefalinger?


Hold nu op, der er ingen grund til at male fanden på væggen, fordi han tager lidt kokain og MDMA samme aften. Alle på det her board har sgu da kørt dårlig HR på et eller flere tidspunkter, og det ved du også godt, så jeg forstår ikke, hvad du er nysgerrig på - det burde ikke være et nyt fænomen for dig.

Og lad os lige blive enige om, at kroppen sagtens kan klare en enkelt streg kokain blandet med en dose MDMA, selvom det selvfølgelig er dårlig HR. Men en sund og rask krop er sgu ikke lavet af glas, den kan godt håndtere nogle timers pres. Det begynder selvfølgelig at blive skadeligt, hvis man kommer til at gøre det ofte. Derfor anbefales det da også, at man ikke gør det til en vane og holde det til denne ene gang. Men som enkeltstående tilfælde, er der ingen grund til at gå totalt HR-amok.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 okt 2018 07:26 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
:D  skrev:
Frugthat skrev:
Jeg er ret nysgerrig på hvordan du kom frem til at tage kombinationen på trods af boardets anbefalinger?


Hold nu op, der er ingen grund til at male fanden på væggen, fordi han tager lidt kokain og MDMA samme aften. Alle på det her board har sgu da kørt dårlig HR på et eller flere tidspunkter, og det ved du også godt, så jeg forstår ikke, hvad du er nysgerrig på - det burde ikke være et nyt fænomen for dig.

Og lad os lige blive enige om, at kroppen sagtens kan klare en enkelt streg kokain blandet med en dose MDMA, selvom det selvfølgelig er dårlig HR. Men en sund og rask krop er sgu ikke lavet af glas, den kan godt håndtere nogle timers pres. Det begynder selvfølgelig at blive skadeligt, hvis man kommer til at gøre det ofte. Derfor anbefales det da også, at man ikke gør det til en vane og holde det til denne ene gang. Men som enkeltstående tilfælde, er der ingen grund til at gå totalt HR-amok.

Hvor maler jeg fanden på væggen?
Og er det en god idé fordi mange har gjort det? Det er da det dårligste argument for noget som helst.
Du blander ting sammen og antager en masse ting du ikke har belæg for.
Men generelt fatter jeg ikke at man spørger, hvis man ikke følger de anbefalinger man får. Derfor er jeg nysgerrig på hvordan man når en modsatrettet konklusion. Om man overhovedet gør sig nogle overvejelser inden. For ellers kunne man lige så godt lade være med at spørge.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team