Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hjælp mig.
Indlæg: 10 sep 2018 17:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 sep 2018 17:32
Indlæg: 4
Hej,
jeg hedder hanne og er nu på andet år, afhængig af oxcodone 20.mg, 7-8 stk i døgnet pga 2 forskellige slags kræft og er blevet opereret 5, gange i samme ar, og lider nu af kroniske smerter, men ja skulle jo have mere og mere, men nu er det slut, jeg kan ikke mere, jeg vil ud af dem, jeg er nede på 7*10,mg i døgnet og mine abstinenser er rigtig slemme nu, så er det jeg vil spørge om i kan/vil hjælpe mig jeg ønsker så meget noget mod abstinenser jeg fikklopoxid 25.mg de virker ikke og får nu risolid 10,mg og syntes ikke de virker, og så får jeg glepark mod restless legs 0,088,mg de virker, så er det jeg håber og ønsker at i kan/vil hjælpe mig, kender i et midel mod abstinenser som virker som jeg kan spørge lægen om i morgen, jeg har det virkelig skidt og har en nedtrapningsplan som jeg følger, men får det bare værre og værre, vær sød at hjælpe mig tusind tak.
VH,Hanne.
Jeg har søgt og søgt på googl, men det bliver jeg kun mere forvirret af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2018 18:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 sep 2018 17:32
Indlæg: 4
Hanne skrev:
Hej,
jeg hedder hanne og er nu på andet år, afhængig af oxcodone 20.mg, 7-8 stk i døgnet pga 2 forskellige slags kræft og er blevet opereret 5, gange i samme ar, og lider nu af kroniske smerter, men ja skulle jo have mere og mere, men nu er det slut, jeg kan ikke mere, jeg vil ud af dem, jeg er nede på 7*10,mg i døgnet og mine abstinenser er rigtig slemme nu, så er det jeg vil spørge om i kan/vil hjælpe mig jeg ønsker så meget noget mod abstinenser jeg fikklopoxid 25.mg de virker ikke og får nu risolid 10,mg og syntes ikke de virker, og så får jeg glepark mod restless legs 0,088,mg de virker, så er det jeg håber og ønsker at i kan/vil hjælpe mig, kender i et midel mod abstinenser som virker som jeg kan spørge lægen om i morgen, jeg har det virkelig skidt og har en nedtrapningsplan som jeg følger, men får det bare værre og værre, vær sød at hjælpe mig tusind tak.
VH,Hanne.
Jeg har søgt og søgt på googl, men det bliver jeg kun mere forvirret af.

Hvordan ser jeg jeres svar ????


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2018 18:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Hanne skrev:
Hvordan ser jeg jeres svar ????


Jeg ved slet ikke noget mht. til din problemstilling i din første post, men vores svar kommer her som mit. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2018 18:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Ja, du kan smide dem og tage 4-5 dage i ren abstinens helvede, du overlever. Du kan lave en udtrapningsplan med din læge og følge den også selv om det gør ondt. Du kan prøve sammen med din læge at komme over på noget andet med lang halveringstid. Du kan købe noget kratom på nettet (ulovligt i DK) , det er perfekt til at komme ud af opioider. Klart letteste løsning. Sæt dig godt ind i det.

Jeg føler med dig og jeg har været i dine sko.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2018 19:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Sjovt, eller faktisk underligt, at du får benzodiazepiner mod opiatabstinenser.. Lyder ikke til at din læge har styr på det..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2018 20:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Det kan faktisk hjælpe med at slappe af og sove. Lette den tunge depression man har under udtrapning, så det forstår jeg udmærket at hun får. Det er bare hårdt alligevel.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2018 21:22 
Jeg havde bedre hjælp af Phenibut end benzoer imod opioid abstinenser. Det kan du købe på nettet. Ellers en masse oralt Cannabis.

Derudover er der ikke nogen grund til at oprette to tråde om det samme :)


Top
  
 
Indlæg: 10 sep 2018 22:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Gabapentin er et middel som bliver brugt i døgnbehandling når man er ved at være ude af opiaterne. Har selv taget kolde tyrkere fra oxycontin en del gange, så kender alt til det du går igennem. Hvis jeg må komme med et råd, så søg ned på det lokale misbrugscenter, de er noget bedre stillet til at hjælpe dig ud af oxycontin end din egen læge.

Held og lykke herfra.

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 18:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 sep 2018 17:32
Indlæg: 4
:cry: Det eneste jeg beder om hjælp til er om i kender noget mod abstinenser, mod ocycodone, tusind tak for alt jeres hjælp.
VH,Hanne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 19:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Søg på Kraatje eller Kratom på Google det er helt sikkert den mest smertefrie vej ud af Oxyerne. Bland pulveret med en milkshake evt. for smagen og doser et par gram ad gangen indtil dine abstinenser er nok lindrer for dig. Derefter trapper du ud af pillerne sammen med din læge og bruger Kratom til at mindske abstinenserne når de er værst så er du ude hurtigt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2018 21:57 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 okt 2017 14:43
Indlæg: 21
Jeg holder på det Obama siger der, mener også gabapentin/lyrica er ret effektive i kortere perioder, måske til de første par hårde dage, den hjælper lidt på den depressive tilstand du vil have mens din hjerne lige vænner sig, men dette kan også kun bruges i meget korte forløb hvis du spørger mig, for det bliver kroppen hurtigt vænnet til. Men forvent du får mindre energi, særligt om morgenen et stykke tid, det er i hvert fald ikke unormalt når du har gået flere år. Og det er jo nok en af de ting der kan være hårde ved folk der skal have en dagligdag til at fungere osv.

Her er et andet godt råd, gå en tur hver dag ude i det fri, det afstresser og renser systemet, få nogle grøntsager i dig også, og drik noget vand


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team