Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 aug 2018 12:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Har tænkt mig at købe enten via nettet eller hvis jeg kan finde en sælger . Har indtil videre aldrig betalt for dem , da jeg har byttet med andet . Fik et tilbud fra en gut i Københavnstrup men syntes det var lige lovligt peberet ( 30 kr for 10mg) . Netpriserne er sådan set ok men i betragtning af at blive nappet i tolden er det mindre sjovt og så er det pisse besværligt med bitcoins . Nogle der kan fortælle mig hvad priserne ligger på feks 10 mg Ritalin ( eller kopimærker ) ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2018 23:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hey boner1 :hjerte: :D
kan huske der var en fornyligt Det har været oppe nogen gange før.. 1-2Kr syntes at være normen svjh..
Hva er styrken på de motion mm?
-og er du familiær med effekten?

edit
semi-ramble ahead::
søgedimsen i højre hjørne kan finde ret mange gode tråde ang. diverse ting man eerh undersøger :D
her skrev jeg blot: _ritalin pris_ i søgefelt, i allle emner.. (den øverste søgelinje..) og vupti :
search.php?keywords=Ritalin+pris&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8g
Men der ka oss søges mege specifikt! ;)
& der er Bestemt ikke fordi du ikke må spørge osv!! -men sku lige ud med det, fordi den ofte forbavser mig positivt (også) når jeg er ristet.. :joint:
-og det giver tit lyst og grunde til fordybning m.m. :)
MVHs
vh en skæv stop

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2018 13:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Altså 1-2 pr mg dvs 10-20 kroner pr 10 mg pille . Meget rimelig pris . Har brugt det on and off i ca 5 år med lange pauser imellem . Bruger det kun som opkvikkende ikke til party eller store indtag . 10-20 mg pr. gang . Der er ikke noget der slår Ritalin til det brug . Modafinil har jeg ikke prøvet men tvivler på det har samme effekt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team