Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 18:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 jul 2018 09:16 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2018 08:48
Indlæg: 2
Hej jeg er ny herinde og virkede som om nogen måske kunne give lidt gode råd, da det virker som andre herinde har haft erfaring inde for dette, jeg har fået tramadol i snart 6 år og valgte at jeg ville ud af det prøvede kold tyrker det ødelagde mig totalt så gav op og valgte nedtrapning hvilket jeg så kæmper med, jeg har valgt ikke at tage på afvænnings center da jeg har min familie :).

men i den her tid føler jeg ikke de glæder som jeg har følt før alt dette og det skræmmer mig men vil ikke gi op da jeg ikke ønsker dette stof skal styre mit liv som det har gjort,

her er min dosis jeg har lagt på 200 mg tramadol morgen 200 mg tramadol aften og 2 gabapentin på 300 mg morgen middag aften i 6 år jeg har af og til taget mere fordi jeg ikke følte at det virkede.

ved godt det er meget rodet skrevet men mit overskud er meget i bund og koncentration meget fraværende. jeg håber nogen herinde vil læse dette og måske rådgive mig lidt positivt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2018 15:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej!

her er noget info (en rigtig go tråd) viewtopic.php?f=18&t=52535&hilit=tramadol
-har du lavet nedtrapningen i samråd med din læge?
god vind herfra

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jul 2018 19:43 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2018 08:48
Indlæg: 2
tak for dit svar :) , ja min læge har lavet nedtrapnings planen fordi jeg fortalte at jeg havde valgt at smide pillerne.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team