Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 feb 2018 21:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hej gutter og gutinder :)
Jeg er i dag faldet i den gode, da dagen har været noget rigtigt pis så følte lige det var det som der skulle til, så jeg kunne give den et ordentligt ryk for en gangs skyld, både de sidste timer på jobbet, og også herhjemme, hvor oprydning og rengøring er blevet nedprioriteret.
Nå, videre i teksten..

Har flere gange oplevet i en stimulans koger, at jeg i et par minutter, et par gange i løbet af en aften/session, har følt at mine store blodårer på armene klør lidt, eller svier meget svagt; altså ikke noget der er direkte ubehageligt, men er der andre der også oplever dette, og ved hvad det evt kan skyldes?
Vasokonstriktion måske?

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2018 22:10 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har aldrig hørt om at vasokonstriktion skulle udløse kløe, men det kan sagtens være en mulighed. Er det kun blodårene eller er det også andre steder? Det kunne måske være en mindre allergisk reaktion på nogle af tilsætningsstofferne ellers?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2018 22:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det plejer altid og være hvor man tydeligt kan se årene, som f.eks på håndryggen og det er altid ved årene det kan klø lige kortvarigt.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2018 18:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Måske en form for mild (og midlertidig) vaskulitis forbundet med levamisol. Se evt https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5101010/

(Beklager det uhøfligt korte svar)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2018 18:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Er der nogle måder og fjerne levamisol fra ens knark ?
Mener at det har samme kemiske egenskaber som koka, så derfor vil det reagere på samme måde i en S/B ekstraktion, så derfor svært og komme af med?

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2018 19:23 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Narkopolo skrev:
Er der nogle måder og fjerne levamisol fra ens knark ?
Mener at det har samme kemiske egenskaber som koka, så derfor vil det reagere på samme måde i en S/B ekstraktion, så derfor svært og komme af med?


Det kan til dels lade sig gøre med en S/B. Man kan i hvert fald begrænse mængden. Men min erfaring siger mig at det meget bedre kan svarer sig, at smide de ekstra penge og købe det bedste cola man kan komme i nærheden af. Kokain på +70% er ikke svært at få fat på i disse tider :)

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2018 01:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Problemet er at levamisolen bliver tilføjet til kokainen meget tidligt i processen. Derfor har renere kokain som regel mere levamisol i også.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2018 12:29 
Lille Rødhætte skrev:
Problemet er at levamisolen bliver tilføjet til kokainen meget tidligt i processen. Derfor har renere kokain som regel mere levamisol i også.


What? Det er da noget vrøvl! Der er sgu ikke mere levamosol i Kokainen, jo tættere du kommer på den oprindelige kilde. Der forsvinder ikke noget levamosol ved at have flere mellem mænd, og ved at der bliver tilføjet flere andre cutstoffer. Levamosolen forbliver den samme.


Top
  
 
Indlæg: 21 feb 2018 14:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Ø Tripperen! skrev:
Lille Rødhætte skrev:
Problemet er at levamisolen bliver tilføjet til kokainen meget tidligt i processen. Derfor har renere kokain som regel mere levamisol i også.


What? Det er da noget vrøvl! Der er sgu ikke mere levamosol i Kokainen, jo tættere du kommer på den oprindelige kilde. Der forsvinder ikke noget levamosol ved at have flere mellem mænd, og ved at der bliver tilføjet flere andre cutstoffer. Levamosolen forbliver den samme.

Det giver da fin mening at masseprocenten af levamisol falder når man tilsætter flere fyldemidler. Den følger samme rate som masseprocenten af kokain. Det er jo bare en fortynding =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2018 15:12 
Ja men mængden man indtager er den samme alligevel. Du indtager jo meget mindre kvalitets Kokain, end du gør af noget der er cuttet op. Man indtager kun halvdelen så meget Kokain af noget der er 80% i renhed, end man gør af noget der er 40% og fyldt med andet bræk. Tror du også det betaler sig, at fortynde ens øl med vand eller andre kemikalier, som er mere skadelige? Tror du ikke, at folk bare vil indtage en større mængde, og derved får den samme toxicitet eller enda mere pga. de andre aktive cutmidler?


Top
  
 
Indlæg: 21 feb 2018 16:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Ø Tripperen! skrev:
Ja men mængden man indtager er den samme alligevel. Du indtager jo meget mindre kvalitets Kokain, end du gør af noget der er cuttet op. Man indtager kun halvdelen så meget Kokain af noget der er 80% i renhed, end man gør af noget der er 40% og fyldt med andet bræk. Tror du også det betaler sig, at fortynde ens øl med vand eller andre kemikalier, som er mere skadelige? Tror du ikke, at folk bare vil indtage en større mængde, og derved får den samme toxicitet eller enda mere pga. de andre aktive cutmidler?


Jo, det er nok rigtigt. Med mindre at der er tale om aktive cutmidler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2018 18:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Ø Tripperen! skrev:
Ja men mængden man indtager er den samme alligevel. Du indtager jo meget mindre kvalitets Kokain, end du gør af noget der er cuttet op. Man indtager kun halvdelen så meget Kokain af noget der er 80% i renhed, end man gør af noget der er 40% og fyldt med andet bræk. Tror du også det betaler sig, at fortynde ens øl med vand eller andre kemikalier, som er mere skadelige? Tror du ikke, at folk bare vil indtage en større mængde, og derved får den samme toxicitet eller enda mere pga. de andre aktive cutmidler?

Nej det er den ikke - kun hvis du indtager tilsvarende mere. Indtager du 100 mg coke med 20% kokain og 35% levamisol, så indtager du 100 mg coke hvoraf 20 mg udgøres af kokain og 35 mg af levamisol. Fortynder du dine 100 mg coke med 100 mg cutmiddel der ikke er levamisol, så er der 10 % kokain tilstede og 17,5 % levamisol, sælger du så 100 mg og indtager de sidste 100 selv, så har du altså kun indtaget 17,5 mg levamisol og 10 mg kokain. Altså en mindre mængde. Det du siger forudsætter at man køber dobbelt mængde af samme lave kvalitet, og indtager dobbelt mængde for at kompensere for urenhederne. Hvis du gør sådan, så ja, så indtager du selvfølgelig den samme mængde levamisol og kokain, men samtidigt dobbelt så mange fyldemidler.

Jeg advokere ikke for cutstoffer, men plan og simpel logik. Jeg har på ingen måde udtalt mig om hvad der er rentabelt, eller hvad der er skadeligt. Så hvad end du forsøger at prakke på mig kan du godt pakke sammen igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2018 19:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Man suger jo til man er ramt. Så selvfølgelig indtager man det dobbelte hvis det er halvt så potent.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2018 19:37 
Jeg snakker om, når man indtager samme mængde Kokain. I min verden er Kokain Kokain, og ikke alle andre fyldestoffer. Det må da også være ren logik. Hvis du bliver tilfredsstillet af at indtage 50mg Kokain, nytter det ikke noget at indtage 50mg 50% ren Kokain. Hvis du har 1g 90% ren Kokain med 10% Levamisol, så er der 900mg Kokain og 100mg Levamisol. Hvis du så cutter det med 1g Kreatin, så får du hverken mere Kokain, eller mindre Levamisol. Og du vil i realiteten blive mindre tilfredsstillet af at indtage 1g af det, end et halvt gram af det rene, da Kreatinen vil fylde dine slimhinder, som skal optage Kokainen. Så ja % delen af Levamisol bliver mindre, ved at cutte det. Men den mængde du indtager af Levamisol forbliver den samme, hvis du samtidig vil indtage den samme mængde ren Kokain.
Jeg prøver ikke, at prakke noget på dig. Realiteten er bare, at man ikke indtager mindre Levamisol, ved at have en cuttet substans. Det er bare det, min pointe er.
Er det ikke ulogisk, at sammenligne indtagelsen af 10mg Kokain, med 20mg? Man må tage udgangspunkt i den samme mængde, af det stof som man søger.

Psykofreak
Det er lige præcis det man gør.


Top
  
 
Indlæg: 21 feb 2018 23:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jo - det kan jeg godt se.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2018 17:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Har prøvet at få ømme blodåre efter en meget tung MDMA dosis, men sku ikke kløen...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2018 17:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Necrobumpe for sjov

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2018 18:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Læbepomaden skrev:
Necrobumpe for sjov

Nu ikke så ømskindet, det var et super brugbart input, der nærmest bandt en sløjfe omkring hele debatten..

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team