Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 jun 2018 09:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 jun 2018 09:23
Indlæg: 2
Hej allesammen. Jeg skal muligvis tage en urin prøve og en blodprøve for at blive testet for forskellige stoffer her snart. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at tage MDMA for sidste gang inden da. Men er ikke sikker på at det når at komme ud af både blod og urin. Hvor lang tid går der før det er ude af kroppen?
Det skal lige siges at jeg på nuværende tidspunkt er clean for alt. Jeg vil meget gerne have en begrundelse for svar.

På forhånd tak!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2018 09:58 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Burde du så ikke bare vente til du har fået taget blodprøven? Hvis det er 'snart' kan du vel godt lige overskue at vente til efter og på den måde være sikker på, at der ikke bliver noget ballade

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2018 10:28 
Så vidt jeg ved, går der op til 5 måske 7 dage. Det er hvad jeg kan læse mig til på nettet, jeg har ingen personlig erfaring med det.


Top
  
 
Indlæg: 14 jun 2018 11:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Frugthat skrev:
Burde du så ikke bare vente til du har fået taget blodprøven? Hvis det er 'snart' kan du vel godt lige overskue at vente til efter og på den måde være sikker på, at der ikke bliver noget ballade

+1

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2018 16:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Frugthat skrev:
Burde du så ikke bare vente til du har fået taget blodprøven? Hvis det er 'snart' kan du vel godt lige overskue at vente til efter og på den måde være sikker på, at der ikke bliver noget ballade

+1

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2018 17:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 jun 2018 09:23
Indlæg: 2
Det er imorgen eller aldrig. Har en aftale med nogle drenge, og den kan ikke flyttes. Ellers jo, det er klart.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2018 20:43 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Selvom du tog en lille doser, som skulle evt skulle ende op med uklart eller negativt resultat i urinprøve, ville det muligvis blive detekteret i blodet. Jeg ville være yderst påpasselig, hvis det kun er 5 dage det drejer sig om, 7 er lidt bedre, men stadig i den lave ende. Havde du sagt 14 dage ville jeg måske selv overveje det i din situation. Ellers slet ikke.
Det handler også lidt om dose og din metabolisme. Med andre ord, er der ingen der kan sige med garanti om du vil blive opdaget eller ej.
Du må jo krydse fingrene hvis du virkelig synes det er risikoen værd.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2018 13:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 apr 2006 08:52
Indlæg: 242
Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Kan nærmest ikke vente at, se om denne tråd ender præcis som det plejer.

Men vil dog ønske det blive en af de tråde hvor trådstarter faktisk bruger hovedet...

Det er det nok ikke.. Dette er udelukkende baseret på tidligere tråde og ikke trådstarter.. Trods det allerede lyder til beslutninger er taget.. igen :roll: Men så var jobbet i det offentlige nok heller ikke så vigtigt :hm:

Man bliver på sine gamle dage sku harm her inde. Sure gamle Subs :peace:

*indsæt selv vilkårlig meme der er passende*


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2018 09:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
SuBs skrev:
Kan nærmest ikke vente at, se om denne tråd ender præcis som det plejer.

Men vil dog ønske det blive en af de tråde hvor trådstarter faktisk bruger hovedet...

Det er det nok ikke.. Dette er udelukkende baseret på tidligere tråde og ikke trådstarter.. Trods det allerede lyder til beslutninger er taget.. igen :roll: Men så var jobbet i det offentlige nok heller ikke så vigtigt :hm:

Man bliver på sine gamle dage sku harm her inde. Sure gamle Subs :peace:

*indsæt selv vilkårlig meme der er passende*


Enig, de her tråde er ret klassiske efterhånden. Der går nogle dage TS skriver at han tog stoffet alligevel og ønsker nu at høre hvordan man snyder en drug test. :lol:

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team