Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 12:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2018 03:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jun 2018 02:27
Indlæg: 1
Hej Læsere!
Jeg skal snart være sammen med nogle kammerater, hvor vi tænkte, at vi skulle hygge os med noget ECSTASY, da det jo altid er hyggeligt når man spiller noget musik! Har taget ECSTASY med nogle af gutterne før og det var en virkelig fed oplevelse.

MEEEEEEN......
Hader, at stå op dagen efter og være depressiv, selvom det ikke vare så lang tid (et par timer). Ved godt, at bivirkningen forekommer af, at kroppens serotonin-niveauer er lave, men er der nogen måde hvorpå man kan forebygge dette eller gendanne standart niveauet hurtigt? :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 09:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Hold doserne lave, det er det mest effektive. Hvorimod motion, søvn og kost spiller en mindre betydelig rolle.

Vil anbefale 100-120mg i en bombe og så én redosering på 50-75mg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 11:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Som sagt ovenover, hold doserne lave. Sørg for at spise godt og sundt dagene op til og få brugt kroppen lidt.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 12:18 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Eller helt undgå redoseringer.

Nogle sværger også til preload af fx 5-HTP eller lign. Det kan du læse op på (og/eller evt tryptofan-holdige fødevarer).
Der er ikke nogen endegyldig mirakelkur til helt at undgå det.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 12:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg er enig med de andre. Hvis du preloader med 5-HTP i dagene forinden, holder dosen lav, og ikke redoserer, så vil det undre mig meget hvis du bliver deprimeret dagen efter. Jeg bliver aldrig deprimeret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 13:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Kig dig omkring på nedenstående links. Synes det er den bedste side i forhold til letforståelig guide til forsvarligt MDMA brug. Men lave doser og lange pauser imellem (minimum to måneder gerne tre) er det allervigtigste. Den mest nederen nedtur jeg har haft kom i hvert fald efter en periode med MDMA engang i måneden ca. i bare 4 måneder. Så de der pauser er altså ikke til at spøge med. Det er let at bilde sig selv ind at det ikke er så vigtigt når det går godt, men når det så rammer er det jo rigtig nederen!

https://rollsafe.org/

https://rollsafe.org/mdma-supplements/

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 21:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Cheleated magnesium skulle efter sigende også.være en godsend til stimulans-turer

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2018 21:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Læbepomaden skrev:
Cheleated magnesium skulle efter sigende også.være en godsend til stimulans-turer


Cheleret magnesium er fucking godt. 10/10.

OP, læs: https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=6450
og https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=38607

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2018 22:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 638
Geografisk sted: København
Jeg vidste at du ville være der så snart cheleret magnesium blev nævnt, spaffeh!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2018 23:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Amen, det er for vildt. Min kammerat som får den ledeste kæbe på MDMA, altså sådan helt forrykt, prøvede min chelerede magnesium og fik noget nær ingen kæbe! Det er så skønt tbh.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team